Danijoje draugus lankantis jaunuolis į kelionę leidosi tik įsitikinęs, kad automobilis, kuriuo jis planuoja startuoti gegužės 14 dieną Klaipėdoje vyksiančiose Lietuvos „drifto“ čempionato „Semi-pro“ lygos varžybose yra visiškai paruoštas. Dabar, iki starto likus mažiau 100 valandų, Mariui apie atostogas teko pamiršti.
„Situacija gana paprasta – dėl vibracijų atsisuko variklio tepalo siurblio detalė. Vairuotojas prieš nosį išvydo raudoną tepalo lemputę ir iš karto užgesino variklį, tad viskas kaip ir neblogai.
Mums tik nepasisekė, kad atsisuko nelemta veržlė. Labai nedetalizuojant ji nukrito ten, kur žalos galėjo padaryti labiausiai”, - pasakoja vaikinas.
„Semi-pro“ lygos varžybos dar yra vadinamos ekonominėmis – ši lyga orientuota į vairuotojus, kurie turi gerus įgūdžius, tačiau stokoja didelio biudžeto. Tai lemia ir ne tokius galingus automobilius. Marius naudoja standartinį BMW variklį, kurio galios jam užtenka.
„Šis gedimas mus išmokė keleto dalykų. Vienas iš jų pritaikomas ir kasdienybėje – tai niekada netaupyti gerai alyvai. Nors ir dingo tepalo slėgis, o variklio komponentai trynėsi vienas į kitą be tepimo, dėl to rimtų bėdų nėra.
Mūsų naudojama 10W60 alyva net ir be papildymo tepė komponentus pakankamai, neleisdama jiems sudilti. Rimti pažeidimai padaryti vienos nago dydžio veržlės“, - komentavo vakinas.
Atostogas į intensyvias variklio paieškas iškeitęs rokiškėnas rankų nenuleido.
„Kartu su kolektyvu jau atlikome visus paruošiamuosius darbus naujojo variklio pastatymui. Pastarasis mus turėtų pasiekti netrukus, todėl imsimės darbų ir stengsimės spėti pasitestuoti dar iki varžybų. Keliauti į jas be treniruočių ir įsitikinimo, kad viskas veikia būtų neatsakinga ir naivu“, - kalbėjo Marius.
Sekmadienį Klaipėdoje įvyks pirmosios šio sezono „Semi-pro“ lygos varžybos. Iš viso iki rudens planuojami penki etapai įvairiuose Lietuvos miestuose.