Naujos kartos traukiniai bus konstruojami ant prieš dvejus metus debiutavusios universalios „Siemens Mireo“ traukinio platformos.
Ketinama sukurti modulinę traukos sistemą su naujais kuro elementais, kurie turėtų ilgesnį eksploatacijos ciklą, didelį energijos tankį ir efektyvumą.
Tokie elektriniai traukiniai galėtų būti naudojami tiek elektrifikuotuose, tiek įprastuose geležinkelių ruožuose, o ilgainiui jie pakeistų dyzelines geležinkelių transporto priemones.
Koncernas skelbia, kad dėl lengvasvorės konstrukcijos, elektrinių komponentų našumo ir pažangaus elektrinės sistemos valdymo, lyginant su kitais tokį patį keleivių skaičių galinčiais gabenti lokomotyvais, „Mireo“ traukinai išsiskiria iki 25 proc. mažesniu energijos poreikiu.
Teigiama, kad dėl to ši platforma gali būti lanksčiai eksploatuojama ir pritaikyta alternatyviems energijos šaltiniams – naujo tipo traukiniams elektros energija ateityje galės būti tiekiama ir iš tinklo, ir iš kuro elementų.
Kuriant naujos kartos traukinius bus bendradarbiaujama ir su Acheno universitetu. Projekto finansavimui Vokietijos federalinė transporto ir skaitmeninės infrastruktūros ministerija yra numačiusi skirti 12 mln. eurų.
Susidomėjimas aplinkai draugišku, nulinės anglies dvideginio emisijos transportu didėja ir krovinių, ir keleivių pervežime.
„Siemens“ tikisi, kad ištobulinus kuro elementų technologiją traukiniuose, vėliau ji galės būti pritaikyta ir kitokiam transportui. Pirmieji kuro elementais varomi traukiniai turėtų būti pristatyti iki 2021 metų.