Garsiai Rusijos dainininkei automobilį sukūrę lietuviai papasakojo, kas jame slypi

Ne vieną prabangų automobilį turinti populiari Rusijos estrados dainininkė Alsu savo kolekciją papildys dar vienu išskirtiniu automobiliu.

 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Alsu yra aistringa automobilių mylėtoja.Tai žinodamas J.Abramovas mėgsta palepinti žmoną išskirtiniais automobiliais.<br>  Socialinių tinklų nuotr.
 Alsu yra aistringa automobilių mylėtoja.Tai žinodamas J.Abramovas mėgsta palepinti žmoną išskirtiniais automobiliais.<br>  Socialinių tinklų nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Alsu yra aistringa automobilių mylėtoja.Tai žinodamas J.Abramovas mėgsta palepinti žmoną išskirtiniais automobiliais.<br>  Socialinių tinklų nuotr.
 Alsu yra aistringa automobilių mylėtoja.Tai žinodamas J.Abramovas mėgsta palepinti žmoną išskirtiniais automobiliais.<br>  Socialinių tinklų nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
 Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstruotas Rusijos turtuolio J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ jau išsiųstas užsakovui.<br> M.Rimdžiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (20)

Lrytas.lt

Mar 11, 2018, 7:30 PM, atnaujinta Mar 12, 2018, 9:49 AM

Dainininkės vyras, Rusijos milijonierius Janas Abramovas Šiaulių įmonėje „Autogedas“ rekonstravo savo G klasės „Mercedes-Benz“ visureigį.

Nors „Autogedo“ meistrams savo visureigį rekonstruoti patikėjęs J.Abramovas tvirtino, kad šį automobilį nusprendė rekonstruoti todėl, jog tai pirmoji jam patikusi mašina, šiauliečiai suprato, kad rekonstruotas visureigis tikrai nedulkės verslininko garaže.

Rusijos milijonierius pageidavo, kad po rekonstrukcijos jo visureigis džiugintų išskirtiniu šviesios spalvos salonu ir panoraminiu stogo stiklu, o galinės visureigio durys atsidarytų atvirkščiai.

Paklaustas, kam reikia atvirkščiai atsidarančių durų, J.Abramovas nedaugžodžiavo: „Pravers žmonai, kai reikės į automobilį įlipti vilkint vakarine suknele.“

Duris vežėsi iš Prancūzijos

2014 metais į „Autogedo“ dirbtuves rekonstruoti atvežtas J.Abramovo G klasės „Mercedes-Benz“ visureigis atrodė neįspūdingai.

„Tai jau buvo gyvenimo mačiusi mašina. 2001 metais pagamintą sidabrinės spalvos visureigį jau buvo pradėjusios ėsti rūdys.

Pirmiausia teko šį automobilį išardyti, pašalinti rūdžių židinius, o tada – imtis rekonstrukcijos“, – portalui lrytas.lt sakė įmonės „Autogedas“ atstovas Mantas Rimdžius.

 

Nemažai laiko šiauliečiai sugaišo pildydami vieną užsakovo įgeidį. J.Abramovas pageidavo, kad visureigyje vietoj galinio dangčio būtų įrengtos dvigubos durys.

„Paaiškėjo, kad dvigubos durys buvo montuojamos tik kariniams tikslams gamintuose visureigiuose, o visi civiliams parduodami G klasės „Mercedes-Benz“ gale turi ne duris, o dangtį.

Vienas duris pavyko rasti gana greitai, o kitų paieška užtruko. Galiausiai mes jas radome Prancūzijoje“, – sakė M.Rimdžius.

Įrengė panoraminį stogą

Laiko prireikė ir pildant kitą užsakovo norą – įtaisant stoge panoraminį stiklą. Pirmiausia teko pasvarstyti, kokio dydžio stiklas būtų optimalus: negadintų bendro vaizdo ir atliktų savo funkciją.

Apsisprendus buvo išpjauta visureigio stogo dalis ir į ją įstatytas specialiai pagamintas 8 milimetrų storio stiklas.

Rekonstruojant galines visureigio duris, kad jos atsidarinėtų į priešingą pusę, vėl teko pasukti galvą, į kurią vietą įstatyti vyrius.

Originalioje versijoje galinių durų vyriai vienas nuo kito išdėstyti gana dideliu atstumu. Įrengiant vyrius priešingoje pusėje dėl visureigio konstrukcijos ypatumų juos teko glausti arčiau vienas kito.

Vėlgi teko svarstyti, ar naujoje vietoje atsidūrę durų vyriai negadins bendro vaizdo ir ar jie gerai funkcionuos.

Saloną atnaujino šviesia oda

Užsakovo pageidavimu visureigis buvo nudažytas balto perlamutro spalva, o jo salonas išmuštas minkšta šviesia oda.

Salono ir sėdynių danga buvo specialiai pasiūta „Autogedo“ siuvykloje.

Į naujesnį buvo pakeistas ir visureigio prietaisų skydelis.

Vietoj galinės vientisos sėdynės buvo įrengtos dvi patogios sėdimosios vietos, salono akcentu tapo patogus gėrimų baras.

Iš pradžių užsakovas pageidavo visureigyje turėti šaldytuvą gėrimams, bet vėliau apsisprendė, kad pakaks ir mažesnio baro.

Darbas trunka ilgai

Techninių J.Abramovo „Mercedes-Benz“ visureigio parametrų „Autogedo“ meistrai nekeitė, tačiau visos važiuoklės dalys buvo rekonstruotos, varžtai cinkuojami, tuščios ertmės užpildytos garsą izoliuojančia medžiaga, o dugnas padengtas antikorozine danga.

„Automobilio rekonstrukcija – daug kruopštaus darbo reikalaujantis procesas. Vidutiniškai automobiliui restauruoti ar rekonstruoti prireikia dvejų metų.

Šis terminas gali keistis priklausomai nuo rekonstruojamo automobilio būklės ir remontui reikiamų atsarginių dalių pristatymo tempų.

Kartais darbus stabdo ir tokios smulkmenos, apie kurias šio darbo specifikos neišmanantys žmonės nė nenumano.

Perdarant šiuolaikinius automobilius tenka spręsti ir detalių suderinamumo klausimus.

Pavyzdžiui, elektros įrangą turinčios sėdynės pakeitimas bus bevertis, jei nepavyks jos „pririšti“ prie centrinio valdymo bloko. O čia kelią pastoja įvairus kodai, kuriuos reikia apeiti ar suderinti.

Nemažai laiko atima ir automobilio išvaizdos keitimas. Jei dedi kitokį spoilerį ar buferį, privalai jį priderinti taip, kad detalė ten tiktų ne tik savo dydžiu, bet ir derėtų vizualiai“, – sakė M.Rimdžius.

Patikėjo ir milijono eurų vertės retenybę

Įmonėje „Autogedas“ rekonstruojami ar restauruojami automobiliai yra kasdien fotografuojami, o nuotraukos siunčiamos klientams.

„Sulaukę teigiamų įvertinimų dirbame toliau, o išgirdę kitokių pageidavimų ieškome būdų jiems įgyvendinti.

J.Abramovo visureigio rekonstrukcijai prireikė daugiau nei trejų metų. Kitiems toks terminas gali pasirodyti pernelyg didelis, tačiau pretenzijų dėl gaišaties rekonstruojant šį visureigį iš užsakovo nesulaukėme.

Labiau nei šio G klasės „Mercedes-Benz“ rekonstrukcija J.Abramovui rūpėjo, kaip galima greičiau restauruoti dar kelis mums paliktus brangius automobilius.

Vienas jų – per milijoną eurų kainuojantis „Mercedes-Benz 600 Pullman". Šių limuzinų buvo pagaminta vos 428.

Dar didenė retenybė „Pullman Landaulets“ kabrioletai – jų buvo išleista vos 59. Mūsų žiniomis, pasaulyje „Pullman“ kabrioletų yra likę tiek, kad juo būtų galima suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų.

„Mercedes-Benz 600 Pullman“ mums patikėjęs J.Abramovas nori, kad šį limuziną paverstume ištaigingu kabrioletu.

Šis projektas mums labai svarbus. O kuo greičiau baigti G klasės „Mercedes-Benz“ projektą mes nebuvome skubinami“, – sakė M.Rimdžius.

Rekonstrukcija pakelia vertę

Atidavus J.Abramovui jo visureigį, „Autogedo“ dirbtuvėse liko stovėti dar du G klasės „Mercedes-Benz“ automobiliai.

„Šiuos automobilius jų savininkai mums patikėjo sutvarkyti tikėdamiesi gauti pelno. Į pigiai įsigytą geros komplektacijos prabangų automobilį investuoti keliolika tūkstančių eurų gali ne tik atsipirkti, bet ir duoti pelno.

Šiaip mūsų klientus galima skirstyti į dvi kategorijas. Pirmai kategorijai priklauso tie, kurie atlikę ne garažinį, o kokybišką automobilio remontą tikisi gauti pelno pardavę tokį automobilį.

Antra mūsų klientų kategorija yra tie, kurie restauruodami ar rekonstruodami automobilį žino, kad pelno negaus, tačiau šis automobilis jiems kelia sentimentų ir jie pasiryžę tam aukoti pinigus.

J.Abramovą priskirčiau antrajai kategorijai – jo visureigio rekonstrukcijai išleisti pinigai tikrai neatsipirks, tačiau tai nereiškia, kad žmogus nejaus pasitenkinimo turėdamas išskirtiniu paverstą jam brangų automobilį“, – sakė M.Rimdžius.

Už darbo valandą – 15 eurų

Kiek J.Abramovui galėjo kainuoti jo visureigio rekonstrukcija, neviešinama.

Tai galima apytiksliai nuspėti žinant „Autogedo“ meistrų darbo įkainius ir automobilio rekonstrukcijai sugaištą laiką.

Viena šios įmonės meistrų darbo valanda klientui kainuoja penkiolika eurų.

Į „Autogedą“ užsukusiam klientui pateikiama tik apytikslė laiko, per kurį visiškai restauruojamas senas automobilis, laiko sąmata.

Sąskaitą pagrindžia ir nuotraukomis

Restauruojant automobilį jam išardyti prireikia maždaug 50 valandų, seniems dažams nuimti – 100 valandų, suvirinimo darbai gali trukti apie 600 valandų, paruošimas dažyti ir dažymas – dar 600 valandų, važiuoklės ir variklio restauravimas – apie 400 valandų, dar apie 300 valandų trunka automobilio surinkimas.

„Šie terminai apibrėžia laiką, kuris skiriamas restauruojant seną automobilį.

Naujesnio automobilio rekonstrukcija skiriasi nuo seno automobilio restauracijos.

Rekonstruojant naujesnį automobilį neteks gaišti laiko virinant kėbulą ar restauruojant važiuoklę bei variklį, tačiau nemažai laiko gali pareikalauti klientų pageidavimu atliekami įmantresni kėbulo ar interjero rekonstrukcijos darbai.

Bet kuriuo atveju automobilio rekonstrukcijai reikia mažiau lėšų nei jo restauracijai, tačiau kiekvieno konkretaus projekto kainą nulemia jam įgyvendinti skirtas darbo laikas.

Kad sąskaitoje įrašyti skaičiai yra tikslūs, klientas gali būti ramus.

Restauruojama ar rekonstruojama mašina yra kasdien fotografuojama, klientas mato, kas per dieną yra padaryta jo automobiliui, todėl užsakovui pateikta sąskaita būna pagrįsta atliktų darbų nuotraukomis“, – sakė M.Rimdžius.

Verslininko aistra – automobiliai

Nuolatiniu „Autogedo“ klientu tapęs 40 metų J.Abramovas yra žinomas Rusijos verslininkas.

Bankininko šeimoje gimęs J.Abramovas baigęs vidurinę mokyklą studijavo JAV, kur ir pradėjo savo, kaip verslininko, karjerą.

Tėvo pinigai jaunam verslininkui padėjo tik iš dalies – karjeros aukštumų J.Abramovas pasiekė savarankiškai.

Šiuo metu J.Abramovas vadovauja pirotechnikos asociacijai ir yra 2002 metais Rusijoje įkurtos akcinės bendrovės „Naujosios technologijos“ direktorių tarybos pirmininkas. Ši kompanija išleido populiariausiu Rusijoje tapusį traumatinį ginklą OCA (Red. – „širšė“).

J.Abramovo aistra – automobiliai, kurių kolekcijos galėtų pavydėti ne vienas automobilių muziejus.

Dar labiau J.Abramovas tapo žinomas, kai susituokė su populiaria Rusijos estrados dainininke Alsu.

Lepina žmoną išskirtinėmis dovanomis

Šešeriais metais už J.Abramovą jaunesnė Alsu Safina (po vedybų tapusi Abramova), geriau žinoma tiesiog kaip Alsu, taip pat gimė turtingoje šeimoje – jos tėvas oligarchas yra Rusijos parlamento narys.

Rusijoje ne tik kaip dainininkė, dainų autorė, bet ir kaip aktorė žinoma Alsu pripažinimo sulaukė ir užsienyje.

2005 metais Alsu „Eurovizijos“ konkurse laimėjo antrąją vietą, o 2009 metais buvo šio konkurso vedėja.

Kaip ir jos sutuoktinis, Alsu yra aistringa automobilių gerbėja.

Tai žinodamas J.Abramovas mėgsta palepinti žmoną išskirtiniais automobiliais. Neseniai Alsu buvo pastebėta vairuojanti per milijoną eurų kainuojantį sportinį automobilį „McLaren P1“.

Jėgos kulto atributas

Ar patiks Alsu jos sutuoktiniui įspūdį palikęs Šiaulių „Autogedo“ meistrų išpuoselėtas G klasės „Mercedes-Benz“ visureigis?

Kampuotomis formomis išsiskiriantis prabangus G klasės „Mercedes-Benz“ daugiausia traukia vyriškos auditorijos dėmesį.

„Nors šio jau beveik keturiasdešimt metų gaminamo visureigio išvaizda beveik nepasikeitė, pirkėjų stygiumi juos gaminanti kompanija nesiskundžia.

G klasės „Mercedes-Benz“ garsėja dideliu pravažumu ir galėtų tapti bekelės žvėrimi.

Tačiau tai – ne medžiotojų ar žvejų mašina, o prabangą bei įvaizdį mėgstančių vairuotojų žaislas. Tai – jėgos kulto propaguotojų atributas.

Be abejo, toks visureigis jo savininkui suteikia ir prestižo, o konkrečiai mūsų meistrų rekonstruotas G klasės „Mercedes-Benz“ dar suteiks ir išskirtinumo“, – portalui lrytas.lt sakė įmonės „Autogedas“ rinkodaros specialistas M.Rimdžius.

Karinės pramonės kūrinys

G klasės „Mercedes-Benz“ yra keturiais ratais varomas visureigis.

Jis buvo projektuojamas kaip karinis visureigis. 1979 metų buvo pristatyta ir civilinė visureigio versija.

Tai – itin tvirtas ir patikimas, visus tris blokuojamus diferencialus turintis automobilis.

1990 metais G klasė buvo atnaujinta, tačiau kėbulo dizainas pakito nedaug. Visureigis išliko kampuotas, tačiau įgavo naują interjerą su medienos akcentais ir odinėmis sėdynėmis.

Naujove tapo ir stabdžių antiblokavimo sistema (ABS) bei nuolatinė 4WD sistema su blokuojamais diferencialais.

Galingiausia AMG versija su yra gaminama su 5,5 litro V8 varikliu, kuris išvysto 373 kW/507 AG galią, o maksimalus sukimo momentas siekia 700 Nm.

Toks automobilis nuo 0 iki 100 km/h įsibėga per 5,5 sekundės.

Pristatė naujausią modelį

Šiemet Detroite (JAV) vykusioje Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje pristatytas naujas G klasės „Mercedes-Benz“ visureigis, kuris išsaugojo savo pirmtakų išorės bruožus, tačiau tapo dar prabangesnis.

Automobilio kėbulas tapo 53 mm ilgesnis bei 121 mm platesnis.

Naujasis modelis be problemų gali įveikti iki 70 cm gylio vandens ar purvo sankaupas (10 cm daugiau nei jo pirmtakas). Taip pat 1–7 laipsniais padidinti galimi posvyrio kampai.

Naujo G klasės automobilio vairuotojui padės „Dynamic Select“ sistema su penkiomis programomis („Comfort“, „Sport“, „Eco“, „Individual“ ar „G-Mode“),  dėl to vieno mygtuko paspaudimu bus galima akimirksniu sureguliuojami variklio, transmisijos, pakabos ir vairo mechanizmo nustatymus.

„Mercedes-Benz G 500“ modelyje montuojamas 4.0 litrų darbinio tūrio V8 benzininis variklis, kuris su dviem turbinomis  pasieks 422 AG (310 kW) galią bei 610 Nm sukimo momentą.

Naujajam G klasės „Mercedes-Benz“ sukurta 9 laipsnių automatinė greičių dėžė.

Naująjį visureigį jau galima užsisakyti ir Lietuvoje, o prekyba turėtų būti pradėta birželio mėnesį.

Vokietijoje naujojo G klasės „Mercedes-Benz“ kaina prasidės nuo 107 tūkstančių eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.