Lrytas.lt testas: „Audi Q8“ – kaip galima išlošti nerizikuojant

Automobilių gamintojai ir toliau drąsiai kalba apie augančią padidinto pravažumo, t. y. miesto visureigių paklausą. O labiausiai stebina tai, kad nepriklausomai nuo segmento tos augimo prognozės šiems metams dažnai viršija 30 proc. 

 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br> S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ yra dailesnė ir sportiškesnė didžiojo Q7 versija.<br>S. Rinkevičiaus nuotr.
 „Audi Q8“ interjeras puikiai įrengtas, tačiau papildoma įranga – itin brangi. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi Q8“ interjeras puikiai įrengtas, tačiau papildoma įranga – itin brangi. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi Q8“ interjeras puikiai įrengtas, tačiau papildoma įranga – itin brangi. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi Q8“ interjeras puikiai įrengtas, tačiau papildoma įranga – itin brangi. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi Q8“ interjeras puikiai įrengtas, tačiau papildoma įranga – itin brangi. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi Q8“ interjeras puikiai įrengtas, tačiau papildoma įranga – itin brangi. <br> Gamintojo nuotr.
 3 litrų darbinio tūrio V6 tipo dyzelinio variklio maksimali išvystoma galia siekia 286 AG, o didžiausias sukimo momentas – 600 Nm.<br> Gamintojo nuotr.
 3 litrų darbinio tūrio V6 tipo dyzelinio variklio maksimali išvystoma galia siekia 286 AG, o didžiausias sukimo momentas – 600 Nm.<br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (41)

Lrytas.lt

Sep 8, 2018, 3:54 PM, atnaujinta Sep 10, 2018, 3:20 PM

Reikėtų patikslinti, kad turime omenyje Europos rinkas. Baltijos šalyse, o ypač – Lietuvoje šios tendencijos dar ryškesnės.

Nesvarbu, ar naujas modelis yra C segmento hečbeko dydžio „Hyundai Kona“, ar didžiulis ir prabangus „Volkswagen Touareg“ – masyvesnės kėbulo proporcijos ir didesni ratai automatiškai garantuoja gerus pardavimus. 

Toks pirkėjų potraukis gerokai palengvino didžiųjų koncernų rinkodaros specialistų darbą. Svarbiausia jų užduotimi tapo užtikrinti kuo didesnę miesto visureigių įvairovę. 

Naujas dizainas ir proporcijos

Audi“ yra puikus to pavyzdys. Kaip ir naujasis Q8, kuris iš esmės yra naują sportiškesnio stiliaus kėbulą gavęs didysis Q7. 

Būtent visiškai naujas dizainas turėtų tapti didžiausiu šio modelio pranašumu. 

Naujos kartos Q7 atrodo elegantiškai ir šiuolaikiškai, tačiau klientai, kurie už automobilį moka 70 tūkst. eurų nori kažkuo išsiskirti. 

O didelių prabangių vokiškų visureigių mūsų keliuose – ne tiek ir mažai. 

Q8 išorės dizainas yra visiškai kitoks. Pavyzdžiui, modelis gavo naujas aštuonių briaunų radiatoriaus groteles. Kaip jau tapo įprasta „Audi“, ši detalė gigantiška, o ją dar labiau padidina plastikinis rėmelis. 

Jis sklandžiai pereina į priekinius žibintus, kurie padalinti į dvi dalis, todėl atrodo mažesni nei yra iš tiesų. 

Audi“ markės gerbėjams patiks platėjantys sparnai, nuožulnus galinis stiklas ir vientisas galinis žibintas. Visos šios dizaino detalės primena senuosius gamintojo kupė modelius.

Lyginant su Q7 pasikeitė ne tik išorės dizainas, bet ir proporcijos. Kad miesto visureigis atrodytų sportiškiau, jis tapo 66 milimetrais trumpesnis ir 36 žemesnis, bet 27 – platesnis. 

Labiau išsiskiria bendras kėbulo plotis, kuris neįtraukiant veidrodėlių apima net 1995 milimetrus.

Viduje – pažįstama tvarka

Viduje – ta pati tvarka, kaip ir visuose naujos kartos didžiuosiuose „Audi“ modeliuose. 

Įprasto prietaisų skydelio vietoje – virtualusis. 

Šone du lietimui jautrūs ekranai skirti įvairios įrangos valdymui. Viršutinio įstrižainės dydis yra 10,1 colių, o apatinio – 8,6.

„S line“ paketui priklausančios „Alcantara“ ir oda aptrauktos sportinės sėdynės į tokias nepanašios, tačiau jos – itin patogios. Jos turi labai daug eigos reguliavimui, todėl vairuotojo vietoje patogu bet kokio ūgio žmogui. 

Gale sėdintiems keleiviams erdvės netrūks, be to jų erdvė yra individualiai šildoma ar vėdinama.

Trumpesnis kėbulas ir nuožulni linija pastebimai sumažino bagažinės tūrį. Jei didžiajame Q7 jis siekia 770 litrų, tai sportiškesniame Q8 naudingoji erdvė susitraukė iki 605 litrų. 

Tam įtakos turėjo ir prašmatnus elektra valdomas uždangalas, kurio padėtis atkartoja bagažinės dangčio formą.

Visureigio valdymas – itin paprastas. Pasitikėjimo suteikia efektyvūs stabdžiai ir netikėtai geras elektrinės vairo pavaros grįžtamasis ryšys. 

Bandomasis automobilis apautas didžiuliais 21 colio aliuminio lydinio ratlankiais su 285 milimetrų pločio padangomis, tačiau informacijos perdavimas per vairą dėl to nenukentėjo.

Sportiškas sunkiasvoris

Mūsų rinkoje Q8 kol kas siūlomas su vieninteliu 3 litrų darbinio tūrio V6 tipo dyzeliniu varikliu. 

Dviem turbinomis aprūpinto motoro maksimali išvystoma galia siekia 286 AG, o sukimo momentas – net 600 Nm.

Pastarasis rodiklis reiškia, kad nepaisant nedideliam sunkvežimiui prilygstančio 2145 kilogramų svorio naujasis visureigis yra ganėtinai dinamiškas. 

Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka 6,3 sekundės. 

Kad ir kokia įspūdinga būtų jo trauka, visgi nereikia turėti iliuzijų, kad Vokietijos greitkelyje galėsite skrieti paskui sportinius automobilius. 

Dyzelinio variklio žemų sūkių charakteristika intensyviausią pagreitėjimą suteikia iki ribos, kuri legali ir pas mus, t. y. maždaug iki 120 km/val.   

Racionaliai mastantys pirkėjai taip pat neturėtų tikėtis pasiekti „Audi“ skelbiamo degalų sąnaudų vidurko. 

Gamintojo duomenimis, jis turėtų patekti į ribas nuo 6,6 iki 6,8 l/100 km, tačiau mūsų bandomojo važiavimo metu šis rodiklis siekė 9,2 l/100 km. 

Gera žinia ta, kad šis visureigis turi tokį pat kaip ir Q7 modelyje 75 litrų degalų baką.

Dinamika ir optinė apgaulė

Aukštas kėbulas ir piktokas priekinės dalies dizainas užtikrina, kad Q8 puikiai atlieka bene vieną iš svarbiausių tokių automobilių funkcijų – kelti baimingą kitų vairuotojų pagarbą. 

Tai pastebimai palengvina užduotį skinantis kelią važiuojant antrąja magistralės juosta. 

Pakabos konstrukcija iš esmės nesiskiria nuo ne kartą minėto Q7, tačiau jos nustatymai buvo pakoreguoti. 

Šiek tiek komforto buvo paaukota vardan dinamiškesnio valdymo, o tai itin juntama pasirinkus „Dynamic“ režimą. 

Visgi nereikėtų pamiršti, kad visureigis sveria daugiau nei dvi tonas, o svorio centras – šiek tiek aukščiau nei įprastame lengvajame automobilyje. 

Nepaisant visų šio modelio pranašumų, atvažiavę į posūkį pernelyg dideliu greičiu patirsite tai, ką tokiose situacijose jaučia sunkvežimių vairuotojai. Patirtis – ne iš maloniųjų.  

Hečbeko stiliaus kėbulas taip pat sudaro apgaulingą įspūdį apie Q8 gabaritus. Tai yra didžiulis automobilis, o labiausiai tai juntama sukinėjantis mieste. 

Statant automobilį į ankštą vietą kieme pagalbinių sistemų garsiniai signalai tiesiog varo iš proto. 

Galima pasitikėti tik tuo, ką matome per langus, veidrodėlius ir kamerų pateikiamu vaizdu ekranuose. 

Prabangos matematika

Svarstantys apie tokio visureigio pirkimą taip pat turėtų prisiminti, kad 70500 eurų už bazinę komplektaciją yra lyg orientacinė kaina. 

Šiame segmente papildoma įranga labai brangi, o pritaikant automobilį pagal poreikius, jos tikrai prireiks. O kainos tikrai didelės. 

Pavyzdžiui, bandomajame modelyje pritaikytas „S line“ paketas su adaptyvia pneumatine važiuokle, sportinėmis sėdynėmis ir plieniniais pedalų andėklais kainuoja 4417 eurus. 

Prašmatni navigacijos ir multimedijos sistema su virtualiuoju prietaisų skydeliu, dviem papildomais ekranais ir 10 garsiakalbių garso sistema – 3849 eurus. 

Dideli ir dailūs kontrastuojančių spalvų lengvųjų lydinių ratlankiai – 3001 eurą. 

Su visa papildoma įranga bandomojo Q8 kaina siekė 104085 eurus.

Šiek tiek pasigedome projekcinio ekrano, kuris turėtų būti tokio modelio standartinėje įrangoje. „Audi“ už tai prašo papildomų 1574 eurų. 

Šiek tiek pigiau yra rinktis „Audi“ siūlomus papildomos įrangos paketus, bet tuomet sumažėja individualizavimo galimybės, o tai patinka anaiptol ne visiems pirkėjams. 

Išvada:

Audi Q8“ yra puikus automobilis tiems, kurie jau pamiršo, ką reiškia ieškoti stovėjimo vietos ankštoje daugiabučio stovėjimo aikštelėje. 

Aukštas kėbulas suteikia saugumo pojūtį ir puikų matomumą, o gabaritų hierarchijos nuo neatmenamų laikų paisantys vairuotojai – laisvesnį judėjimą. 

Svarbiausia nepamiršti, kad šis visureigis – didesnis ir sunkesnis nei atrodo žvelgiant iš šalies. 

Ieškant parkavimo vietos ją reikia gerai pamatuoti, o prieš posūkį patartina sumažinti greitį. Visa kita klosis lyg prašmatnioje pasakoje. 

Rinkoje, kurioje prabangūs miesto visureigiai visoms kompanijoms neša įspūdingą pelną, komfortiškesnis už BMW X6 ir dailesnis nei „Mercedes-Benz GLE“ modelis yra vokiškai pragmatiškas produktas. 

Man patiko: 

Išraiškingesnis nei kitų šio gamintojo visureigių išorės dizainas.

Geras balansas tarp valdymo ir važiavimo komforto.

Įspūdinga dyzelinio variklio trauka.

Man nepatiko:

Didokos degalų sąnaudos.

Didelės papildomos įrangos kainos.

Parkavimo ankštose aikštelėse nepalengvinančios pagalbinės sistemos.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2023 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.