Kodėl „Bugatti“ ir „Lamborghini“ nesiruošia persiorientuoti į elektrą?

Didžiosios Britanijos žurnalas „Top Gear“ rašo, kad „Lamborgini“ ir „Bugatti“ kompanijų prezidentas Stephanas Winkelmannas pareiškė, jog automobilius su vidaus degimo varikliais reikia palikti rinkoje taip ilgai, kaip tik įmanoma.

Stephan'as Winkelmann'as pareiškė, jog automobilius su vidaus degimo varikliais reikia palikti rinkoje taip ilgai, kaip tik įmanoma.<br>lrytas.lt fotomontažas
Stephan'as Winkelmann'as pareiškė, jog automobilius su vidaus degimo varikliais reikia palikti rinkoje taip ilgai, kaip tik įmanoma.<br>lrytas.lt fotomontažas
Stephan'as Winkelmann'as pareiškė, jog automobilius su vidaus degimo varikliais reikia palikti rinkoje taip ilgai, kaip tik įmanoma.<br>www.pixabay.com nuotr.
Stephan'as Winkelmann'as pareiškė, jog automobilius su vidaus degimo varikliais reikia palikti rinkoje taip ilgai, kaip tik įmanoma.<br>www.pixabay.com nuotr.
Stephan'as Winkelmann'as pareiškė, jog automobilius su vidaus degimo varikliais reikia palikti rinkoje taip ilgai, kaip tik įmanoma.<br>www.pixabay.com nuotr.
Stephan'as Winkelmann'as pareiškė, jog automobilius su vidaus degimo varikliais reikia palikti rinkoje taip ilgai, kaip tik įmanoma.<br>www.pixabay.com nuotr.
Stephan'as Winkelmann'as pareiškė, jog automobilius su vidaus degimo varikliais reikia palikti rinkoje taip ilgai, kaip tik įmanoma.<br>www.unspalsh.com nuotr.
Stephan'as Winkelmann'as pareiškė, jog automobilius su vidaus degimo varikliais reikia palikti rinkoje taip ilgai, kaip tik įmanoma.<br>www.unspalsh.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

„Žinių radijas“

Dec 27, 2020, 9:25 AM

Skirtingai nuo „Bentley“, „Volvo“, „Genesis“ ir kitų, tiek masinių, tiek išskirtinių automobilių kompanijų – „Lamborgini“ ir „Bugatti“ – automobilių gamintojai toliau gamins automobilius su vidaus degimo varikliais iki paskutinio momento, kol jais bus įmanoma prekiauti bet kurioje pasaulio šalyje.

Kaip sako S.Winkelmannas, abi šios markės teršia gerokai mažiau, nes pagamina vos po kelis šimtus automobilių ir, negana to, nemaža jų dalis nusėda kolekcionierių garažuose ir į gatves išvažiuoja ypač retai.

Nors vienas automobilis į atmosferą išmeta ir didelį kiekį teršalų vienam nuvažiuojamam kilometrui, visgi, bendrai paėmus per metus nuvažiuojamąjį atstumą, jie teršia gerokai mažiau, negu kasdien eksploatuojamas kompaktinis hedžbekas.

Pavyzdžiui, „Chiron“ modelis skirtas išskirtinai kolekcionieriams ir tai galbūt paskutinis toks „Bugatti“ istorijoje. Tai dabartinių automobilių technologijų viršūnė ir šie automobiliai su laiku išlaikys vertę ar tik brangs. Vidutinė „Chiron“ modelių rida vos 1000 km per metus, o jų pagaminama per metus vos vienas šimtas.

„Mes teršiame gamtą ne tiek ir daug. Jei įmanoma, reikėtų vidaus degimo varikliais varomus automobilius išlaikyti rinkoje taip ilgai, kaip įmanoma“, – duodamas interviu „Top Gear“ sakė S.Winkelmannas.

Lapkričio pradžioje panašią nuomonę sakė ir Louis Camilleri's.

Jis teigė, kad „Ferrari“ vargu, ar kada nors taps tik elektrine kompanija ar gaus iš elektromobilių pardavimų didžiąją pelno dalį.

Tuo pat metu S.Winkelmannas užsiminė, kad „Bugatti“ kompanijoje galvojama apie galimybę kurti elektra varomą modelį, nes, anot jo, tokią mašiną šiltai sutiktų ir dabartiniai „Bugatti“ savininkai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.