Vienas didžiausių automobilių komponentų gamintojų dar nėra įsitikinęs elektromobilių ateitimi

„Bosch“ negamina automobilių, bet dauguma automobilių naudoja „Bosch“ komponentus. Automobilių pramonė juda link elektromobilių, tačiau, atrodo, „Bosch“ dar nėra įsitikinusi, kad ateitis priklauso tik jiems.

„Bosch“ negamina automobilių, bet dauguma automobilių naudoja „Bosch“ komponentus.<br>commons.wikimedia.org nuotr.
„Bosch“ negamina automobilių, bet dauguma automobilių naudoja „Bosch“ komponentus.<br>commons.wikimedia.org nuotr.
„Bosch“ negamina automobilių, bet dauguma automobilių naudoja „Bosch“ komponentus.<br>www.unsplash.com nuotr.
„Bosch“ negamina automobilių, bet dauguma automobilių naudoja „Bosch“ komponentus.<br>www.unsplash.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Technologijos.lt

May 2, 2021, 2:54 PM, atnaujinta May 2, 2021, 2:54 PM

„Bosch“ vadovas Volkmaras Denneris teigia, kad stiprėjanti klimato kaitos politika nereiškia, kad vidaus degimo varikliai priėjo liepto galą. Jo teigimu, visi pokyčiai rodo, kad baigiasi ne vidaus degimo variklių, o iškastinio kuro istorija. Denneris mano, kad nors elektromobiliai ir atsinaujinantys energijos šaltiniai gali paversti mūsų transporto priemones neutralias CO2 požiūriu, tą patį gali padaryti ir švarūs degalai.

Dennerio nuomone, politikos formuotojai yra per daug susikoncentravę į elektromobilius. „Bosch“ vadovo teigimu, Europos Sąjunga šiuo metu turi technologijų monopolį, kuris užkerta kelią į ES politiką neįtrauktų technologijų vystymui.

Ką tai reiškia? ES spaudimas gaminti ir parduoti elektromobilius turi potencialo miestų orui suteikti švaros. Tačiau tuo pat metu motyvacijos kurti kitas žalias technologijas, nėra daug. Juk sintetinis benzinas irgi paverstų automobilius neutraliais CO2 požiūriu.

Be to, tai leistų ilgiau naudoti jau pagamintus automobilius su vidaus degimo varikliais. Gerų transporto priemonių išmetimas ir keitimas naujomis nėra labai žalia veikla.

Taigi, „Bosch“ planuoja į vidaus degimo variklius investuoti dar bent 20-30 metų. Turint omenyje, kad didžiausi automobilių gamintojai jau kitą dešimtmetį planuoja atsisakyti burzgiančių variklių, tai yra labai ilgas laikas. Tačiau elektrifikuojasi ne visas pasaulis, o sintetinių degalų atėjimas į rinką apskritai būtų didelis ir svarbus žingsnis.

Kita vertus, Denneris garsėja savo keistokais pranešimais. 2016 metais dyzelinius automobilius jis pavadino orą valančiomis mašinomis, nes jų emisijos yra švaresnės už jų naudojamą orą. 2018 metais „Bosch“ paskelbė, kad naujos technologijos leistų dyzeliniams automobiliams būti švaresniems už elektromobilius.

2019 metais „Bosch“ paskelbė, kad investuos į elektrifikuotas sistemas automobiliams, bet vėliau baterijų vystymo idėjos atsisakė.

 

Sintetiniai degalai galėtų paversti automobilius CO2-neutraliais. Tai reiškia, kad automobilių skleidžiami teršalai anksčiau būtų sugerti augant biologiniam kurui (augalams, iš kurių būtų gaminami sintetiniai degalai). Tačiau tai nesprendžia vietinės taršos problemų, todėl tikėtina, kad sintetiniai degalai nebūtų tokie populiarūs – juos degintų sportiniai ir istoriniai automobiliai.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.