Sukūrė triratį elektromobilį – nuvažiuojamas atstumas nustebins

Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido antrą triračio elektromobilio prototipą, kuris aprūpintas saulės baterijomis ir kuris be papildomo įkrovimo gali nuvažiuoti itin toli. Jis vadinamas „Sol“. Ispaniškai tai yra saulė.

Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>lrytas.lt fotomontažas
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>lrytas.lt fotomontažas
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Amerikiečių kompanija „Aptera“ išleido jau antrą triratį elektromobilio prototipą.<br>Stop kadras
Daugiau nuotraukų (25)

Lrytas.lt

Jun 19, 2021, 4:40 PM, atnaujinta Jun 19, 2021, 4:40 PM

„Aptera“ kaip startuolis atsirado kone prieš du dešimtmečius, kai planavo pagaminti hibridinį automobilį, kuris naudotų tik litrą degalų 100 km. Tačiau prieš dešimt metų bankrutavo ir pripažino, kad projektas nepelningas.

Prieš keletą metų jie atgimė ir ėmėsi itin ekonomiško elektromobilio projekto. Trimis ratais varomas „Sol“ turi itin aptakų kėbulą. Jo kūrėjai sako, kad saulėtuose kraštuose, kur nuolat šviečia saulė, automobilis be jokio įkrovimo gali nuvažiuoti net 18 tūkst. km.

Pirmą prototipą, pavadintą „Paradigm“, parodė metų pradžioje ir pradėjo rinkti užsakymus iš galimų pirkėjų. Tokių atsirado daugiau kaip 7 tūkst. ir tai paskatino kūrėjus kibti į darbą. Tikimasi netrukus paruošti automobilius pardavimui.

Jie bus dviejų versijų – su mažesne baterija galės nuvažiuoti be įkrovimo mažiausiai 400 km ir kainuos vos 25 tūkst. dolerių. Kitas, su talpesniais akumuliatoriais galės nuvažiuoti ne mažiau kaip 1 600 km ir kainuos apie 45 tūkst. dolerių.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.