Jis pripažino, kad autonominio automobilio sukūrimas iš tikrųjų yra sudėtingesnis projektas nei jis anksčiau manė. Iš tikrųjų, jei sektume visą E.Musko pažadų chronologiją, „Tesla“ jau turėjo pristatyti visiškai autonominį automobilį 2018, 2019 ir 2020 metais. Bet nepristatė.
Kadaise kompanijos vadovas pyko ant įstatymų leidėjų, laikydamas juos stagnatoriais, bet technologijos neskubėjo.
Dabar E.Muskas teigia, kad didysis „Tesla“ autopiloto patobulinimas jau pakeliui. Į jį bus įterpta ir „Tesla Vision“ sistema, leisianti automobiliui stebėti kelią ir kliūtis jame be radarų ar juo labiau lidarų pagalbos.
Iš tikrųjų, ši sistema jau pasiekė kai kuriuos „Model 3“ bei „Model Y“ automobilius, bet pilnai autonominio vairavimo (FSD, taip, beje, vadinamas dosniai) kol kas nėra. Kada bus? Po dviejų savaičių.
Na, bent jau taip sakė E.Muskas prieš dvi savaites. V9.0 FSD laiko juosta jau juokina „Tesla“ vairuotojus. Kai kurie iš jų savo automobilius vadina „Dvi savaitės“, kiti kalba apie asmeninių darbus, kuriuos antrosioms pusėms pažadėjo užbaigti per dvi savaites.
Kompanijos vadovas pripažino, kad su nuorodomis laike nuolat klysta ir teigė, kad autonominio vairavimo sistema tiesiog yra sudėtingesnis reikalas nei jis anksčiau manė.
Bet kuriuo atveju, V9.0 FSD greitai pasieks automobilius ir tikriausiai taps kažkuo, ko vertėjo laukti. Taip jau su „Tesla“ būna. Net kai tenka laukti, vėliau paaiškėja, kad laukimas buvo vertas to laiko.
Be to, V9.0 FSD turės įdomią savybę – atsisiuntimo mygtuką turės daugiau automobilių. Ši technologija tampa prieinama vis didesniam „Tesla“ vairuotojų ratui.