BMW vadovas įspėja – skubotas vidaus degimo variklių atsisakymas būtų klaida

Automobilių gamintojai lekia visiškos elektrifikacijos link. Visi supranta, kad vidaus degimo variklio eros pabaiga jau visai netoli. BMW irgi turi didelę elektrifikacijos strategiją, tačiau kompanijos vadovas Oliveris Zipse mano, kad skubotas burzgiančių variklių atsisakymas būtų žalingas.

Automobilių gamintojai lekia visiškos elektrifikacijos link. Visi supranta, kad vidaus degimo variklio eros pabaiga jau visai netoli.<br>www.unsplash.com nuotr.
Automobilių gamintojai lekia visiškos elektrifikacijos link. Visi supranta, kad vidaus degimo variklio eros pabaiga jau visai netoli.<br>www.unsplash.com nuotr.
Automobilių gamintojai lekia visiškos elektrifikacijos link. Visi supranta, kad vidaus degimo variklio eros pabaiga jau visai netoli.<br>www.unsplash.com nuotr.
Automobilių gamintojai lekia visiškos elektrifikacijos link. Visi supranta, kad vidaus degimo variklio eros pabaiga jau visai netoli.<br>www.unsplash.com nuotr.
Automobilių gamintojai lekia visiškos elektrifikacijos link. Visi supranta, kad vidaus degimo variklio eros pabaiga jau visai netoli.<br>Gamintojo nuotr.
Automobilių gamintojai lekia visiškos elektrifikacijos link. Visi supranta, kad vidaus degimo variklio eros pabaiga jau visai netoli.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2022-02-18 17:07

Vidaus degimo variklių atsisakoma daugiausia dėl aplinkosauginių motyvų, bet yra ir kitų priežasčių. Elektromobiliai suteiks šiokią-tokią nepriklausomybę nuo naftos, o tai – svarbus strateginis valstybių tikslas.

Be to, elektromobiliai apskritai yra geresni – patikimesni, ekonomiškesni, greitesni ir efektyvesni. Tačiau elektromobiliai taip pat yra daug brangesni ir tarp įkrovimų nuvažiuoja ne taip toli, kaip daug vairuotojų norėtų.

BMW vadovas Oliveris Zipse susitikime su Vokietijos įstatymų leidėjais politikams priminė, kad nepaisant visų žalių svajonių, vidaus degimo variklis vis dar yra populiariausias galio agregatas asmeniniame transporte. O.Zipse paragino nepriimti skubotų sprendimų ir prie elektromobilių pereiti palengva.

„Prieš uždrausdami vidaus degimo variklius per 8 ar 10 metų jūs turit suprasti, ką darot. Jei pabandysite uždrausti šią technologiją Vokietijoje ar Europoje kai pasaulis nėra taip toli pažengęs šia kryptimi, prarasite šią technologiją pasaulinėje rinkoje“, – teigė O.Zipse.

Iš tikrųjų, klimatas yra pasaulinė tema ir Europa šiame kontekste nėra nei didžiausia teršėja, nei didžiausias regionas apskritai. Zipse teigia, kad skubotas vidaus degimo variklių atsisakymas tiesiog kainuotų rinkos pozicijas ir nebūtų naudingas klimatui. Tiesiog rinkos, kuriose Europos žaidėjai dar gali užsidirbti, būtų prarastos tiems, kurie tokių principų nesilaiko.

BMW iš tikrųjų ir toliau vysto ne tik benzininius, bet ir dyzelinius variklius. Žadama, kad ateinanti BMW vidaus degimo variklių karta pasižymės ypač aukštu efektyvumu ir puikiomis galios savybėmis.

Tačiau Europos šalys jau numato datas, kada automobiliai su vidaus degimo varikliu nebebus parduodami. BMW mano, kad skubėti neverta ir reikia leisti ir kitiems pasaulio regionams bent jau žengti ta pačia kryptimi.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.