Vos du modelius šiuo metu siūlantis „Chrysler“ užsibrėžė išlįsti iš šešėlio – planuose tik elektromobiliai

„Šiandien „Chrysler“ yra buvusio savęs šešėlis, siūlomi tik du modeliai. Vienas iš jų – sedanas, kuris iš esmės nebuvo atnaujintas 16 metų. Kitas – minivenas. Naujoji „Chrysler“ patronuojančioji bendrovė „Stellantis“ dabar paskelbė planą, kaip sugrąžinti „Chrysler“ buvusią šlovę, ir tikisi, kad su visiškai elektrine modelių linija populiarumą pavyks atgaivinti“, – rašoma ccn.com. Toks naujasis „Chrysler Airflow“ konceptas taps antruoju bandymu.

Spėjama, kad taip atrodys koncepcinis „Chrysler Airflow“ automobilis – elektrinis „Stellantis“ markės krosoverinis visureigis.<br>cnn.com. nuotr.
Spėjama, kad taip atrodys koncepcinis „Chrysler Airflow“ automobilis – elektrinis „Stellantis“ markės krosoverinis visureigis.<br>cnn.com. nuotr.
Pirmasis „Airflow“ konceptas, pristatytas dar 1934 m., buvo vienas pirmųjų amerikietiškų automobilių, kuris tapo suprojektuotas į aerodinamiką.<br>cnn.com. nuotr.
Pirmasis „Airflow“ konceptas, pristatytas dar 1934 m., buvo vienas pirmųjų amerikietiškų automobilių, kuris tapo suprojektuotas į aerodinamiką.<br>cnn.com. nuotr.
Spėjama, kad taip atrodys koncepcinis „Chrysler Airflow“ automobilis – elektrinis „Stellantis“ markės krosoverinis visureigis.<br>cnn.com. nuotr.
Spėjama, kad taip atrodys koncepcinis „Chrysler Airflow“ automobilis – elektrinis „Stellantis“ markės krosoverinis visureigis.<br>cnn.com. nuotr.
2021 m. „Chrysler“ pardavė 98 000 „Pacifica“ furgonų ir kiek daugiau nei 16 600 300 sedanų. Vien per trečiąjį ketvirtį „Tesla“ pristatė daugiau kaip 240 000 transporto priemonių.<br>M.Patašiaus nuotr.
2021 m. „Chrysler“ pardavė 98 000 „Pacifica“ furgonų ir kiek daugiau nei 16 600 300 sedanų. Vien per trečiąjį ketvirtį „Tesla“ pristatė daugiau kaip 240 000 transporto priemonių.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Feb 23, 2022, 10:34 AM

Misija – pasivyti konkurentus

„Chrysler Airflow“ elektromobilio konceptas nuves iki to, kad „Chrysler“ taps pirmuoju „Stellantis“ visiškai elektrinių automobilių prekės ženklu Šiaurės Amerikoje, sakė „Chrysler“ vadovė Christine Feuell. Tai turėtų įvykti iki 2028 metų.

Tuo tarpu iki 2025 m. bus prekiaujama „Chrysler Airflow“ koncepcija, kuri yra yra elektrinio krosoverio visureigio priešistorės versija.

Šiandien ši markė tūno tamsoje, nors kadaise „Chrysler“ buvo viena didžiausių JAV automobilių pramonėje. Markė tuo metu garsėjo chromuotais, briaunuotais ir stilingais automobiliais, kurių kaina buvo gan nedidelė. Daugiausiai populiarumo sulaukę „Chrysler New Yorker“, „Imperial“ ir „Chrysler 300“ modeliai tapo rimtais konkurentais tokioms markėms kaip „General Motors“ ar „Buick“.

2021 m. „Chrysler“ pardavė 98 tūkst. „Pacifica“ furgonų ir kiek daugiau nei 16,6 mln. sedanų. Vien per trečiąjį ketvirtį „Tesla“ pristatė daugiau kaip 240 tūkst. transporto priemonių, rašoma cnn.com.

Nors pastaraisiais metais dauguma rinkos dalyvių jau yra pamėgę visureigius, „Chrysler“ tokių pirkinių nesiūlo. Vis tik teigiama, kad dauguma „Chrysler“ prekiautojų prekiauja ir kitais „Stellantis“ prekių ženklais, tokiais kaip „Jeep“ ir „Dodge“. Būtent todėl „Chrysler“ pasiūlos trūkumas vartotojams netapo didele problema.

Kadangi ši markė guli nuošalyje, sprendimas visiškai pereiti prie elektrinių transporto priemonių tapo viltimi sėkmingai atnaujinti veiklą. Toks išskirtinumas ir greitas pokytis „Chrysler“ gali padėti pradėti „Stellantis“ perėjimą prie visiško elektrifikavimo, sakė C.Feuell.

„Chrysler“ ketina sutelkti dėmesį į eksploatacines savybes kelyje, susietą patirtį ir užtikrinti tiek padidintą didelio akumuliatoriaus elektrinį veikimo nuotolį, tiek greito įkrovimo galimybes“, – dėstė „Chrysler“ vadovė.

Koncepcija alsuos modernumu

„Pasak C.Feuell, serijinė „Airflow“ versija gali būti ne visai panaši į koncepcinę, tačiau jos savybės leidžia suprasti, ką galėtų pasiūlyti būsimasis visureigis-krosoveris. Pavyzdžiui, koncepciniame automobilyje kiekvienoje iš keturių sėdynių yra po kamerą, todėl visi keleiviai gali dalyvauti vaizdo skambučiuose. Be to, bet kuriame jutikliniame ekrane rodomus daiktus galima bendrinti su kitais perbraukiant pirštu“, – rašoma publikacijoje.

Jei pažvelgtumėte į produktus, kurie dabar yra rinkoje, galima būtų teigti, kad jie yra itin panašūs – automobilius skiria tik ženklai, žymintys automobilio markes, apie „Pacifica“ ir „300“ modelius pasakojo „Chrysler“ vadovė. Pridūrė ir tai, kad sieks, jog naujieji produktai būtų dar modernesnio dizaino.

„Airflow“ koncepcija pavadinta garsaus 1930 m. „Chrysler“ modelio vardu. Pirmasis „Airflow“ konceptas, pristatytas dar 1934 m., buvo vienas pirmųjų amerikietiškų automobilių, kuris buvo suprojektuotas taip, kad atitiktų aerodinaminius reikalavimus.

Pagal to meto „Chrysler“ rinkodaros medžiagą, projekto konsultantas buvo Orville Wrightas, vienas iš garsiųjų lėktuvus išradusių brolių. Siekdamas išbandyti automobilio formą, jis „Chrysler“ sukonstravo vieną pirmųjų pramonėje vėjo tunelį. Originalusis modelis taip pat pasižymėjo daugeliu kitų dizaino ir inžinerijos pasiekimų.

Tuo metu „Airflow“ modelis pasiekė greičio rekordus Bonevilio druskų lygumose ir vienas važiavo per JAV, pasiekdamas tuo metu neįtikėtiną degalų ekonomiją – maždaug pusantro kilometro automobilis įveikdavo sunaudojęs bemaž 4 litrus degalų.

„Nors šiandien aerodinaminiai bandymai ir dizainas yra beveik visų naujų automobilių kūrimo dalis, „Airflow“ naujoviška išvaizda akivaizdžiai atstūmė pirkėjus, kai JAV išgyveno Didžiąją didepresiją. Nors dabar „Airflow“ laikomas svarbiu žingsniu automobilių dizaino ir inžinerijos istorijoje, jo pardavimai buvo nesėkmingi ir jo nebegamino jau po trejų metų“, – rašoma cnn.com.

Parengta pagal CNN inf.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: G. Nausėda Seimo komisijos reikalauja įrodymų