Tačiau neseniai „Autonews“ paskelbė, kad „Leoni“ ne tik atnaujino savo darbą kai kuriose gamyklose, bet ir stengiasi kaip galima greičiau padidinti gamybos tempus, kad bent kažkiek kompensuotų prarastus tempus.
Tai skatina ir pati Ukrainos vyriausybė – jie stengiasi įkalbinti įmones kaip galima labiau atnaujinti darbą, kad valstybės ekonomika bent kažkiek gyvuotų.
Kol kas gamyklos dirba 40 proc. pajėgumu. Tačiau jose įvestos naktinės pamainos ir jeigu viskas gerai, jų gamybos apimtis pakils iki 70 proc.
Tiesa, gamyklų darbą smarkiai trikdo nuolatinės oro pavojaus sirenos ir baimė sulaukti Rusijos raketų atakų. Kai skelbiamas oro pavojus, gamyklų darbuotojai priversti slėptis bunkeriuose ir dėl to negali dirbti pilnu pajėgumu.
Kol kas susisiekimas ir logistika tarp valstybių yra įmanoma ir nors vyksta su sutrikimais, tačiau tai nėra pagrindinis gamyklų darbo trikdis.
Dalį gamybos „Leoni“ bando perkelti iš Ukrainos į Rumuniją, Serbiją, Slovakiją, kad patenkintų automobilių gamintojų poreikius. Labiausiai nukentėję – „Volkswagen“, BMW ir „Mercedes-Benz“, nors dabar jau „Volkswagen“ tvirtina pamažu vėl didinantis gamybos pajėgumus, nes tiekimas iš dalies atstatytas.
Ukraina iki karo buvo tarp trijų didžiausių elektros instaliacijos automobiliams gamintojų pasaulyje, kartu su Japonijos „Fujikura“ ir Prancūzijos „Nexans“.
„Leoni“ gamyklose Ukrainoje dirba 7000 darbuotojų, dar 2000 dirba gamykloje Rusijoje. Bendra Ukrainos gamyklų apyvarta siekė beveik pusė milijardo eurų.