Tuo pat metu respublikos valdžios institucijos sudarė susitarimą dėl gamyklos statybos su „KaMAZ“. Šalyje pagaminti sunkvežimiai bus parduodami Afrikos rinkoje. Ambasadoriaus teigimu, valdžios institucijos taip pat yra atviros bendradarbiavimui su kitais Rusijos automobilių gamintojais.
M.Kizige taip pat sakė, kad Uganda tikisi užmegzti tiesioginį oro susisiekimą su Rusija ir neatmetė dvišalės prekybos perkėlimo į nacionalinę valiutą galimybės. Šiuo metu šalis eksportuoja vaisius ir kavą į Rusiją.
Ugandos valstybinė „Kiira Motors Corporation“ kuria ir gamina automobilius. Jo asortimentą sudaro dyzeliniai ir elektriniai autobusai, taip pat trys keleiviniai modeliai: kompaktinis „Kiira EV“, hibridinis sedanas „Kiira EV Smack“ ir keturių vietų „Premium“ klasės sedanas „Kiira EVS“ su benzininiu varikliu.
2011 m. pristatytas „Kiira EV“, kuris laikomas pirmuoju Afrikos elektromobiliu. Jo ličio jonų akumuliatoriaus talpa – 40 Ah. Gamintojo teigimu, jo pakanka nuvažiuoti 80 km, po to jį reikia įkrauti.
Anksčiau Irano gamintojai paskelbė apie planus pradėti tiekti automobilius Rusijos rinkai. Pirmieji šalyje pasirodys „Iran Khodro Tara“ sedanai, kurie bus pradėti tiekti 2023 m. Modelis sukurtas ant „Peugeot 301“ platformos ir turi 1,6 litro variklį. Irane jis kainuoja 12 tūkst. JAV dolerių ir daugiau.
Išversta pagal www.moscowtimes.ru.