Tai ne vienintelis pažeidimas, sakoma „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Kaip nustatė Korėjos tarnybos, „Tesla“ savo automobilių reklamose padidino nuvažiuojamą atstumą ir sumažino akumuliatorių krovimo laiką.
Be to, reklaminiuose lankstinukuose yra instrukcija, kaip teisingai automobilį eksploatuoti žiemą, bet niekur nėra nurodyta, kad nuvažiuojamas atstumas prie žemų temperatūrų sumažėja.
Anot komisijos, esant šaltam orui, „Tesla“ akumuliatorių talpa sumažėja tiek, kad nuvažiuojamas atstumas sutrumpėja net 51 procentų – t.y., daugiau negu dvigubai.
Atėjus žiemai, vis dažniau šių automobilių savininkai pradėjo skųstis ir tuo, kad jų automobilius krauti darosi labai sunku, o kai kuriais atvejais – neįmanoma.
Štai gruodžio pabaigoje pasaulį apskriejo žinia, kad žmogus turėjo netikėtai keisti savo Kalėdinių švenčių planus, nes už lango esant septynių laipsnių šalčiui „Tesla Model S“ automobilio akumuliatorių visai nebuvo įmanoma pakrauti – krovimas tiesiog nevyko.
Kiek anksčiau pranešėme, kad Jungtinių Amerikos Valstijų mokslininkai ištyrė naujausius elektra varomus automobilius – kaip jų akumuliatorių veikimas keičiasi žiemą, esant nuo vieno iki šešių laipsnių šalčiui. Tyrimo metu, „Tesla“ automobilių nuvažiuojamas atstumas vidutiniškai žiemą sutrumpėjo apie 15–19 procentų.
Tačiau Korėjos tarnybų nustatytas 51 procento sumažėjimas išties yra beprecedentis.