Naudoto „Peugeot 508“ testas: išvaizdus, patikimas, bet nepopuliarus

Nors nuo 2018 metų gamintas antros kartos „Peugeot 508“ buvo išrinktas Lietuvos metų automobiliu ir dėl gerų jo savybių abejoti netenka, tačiau modelis netapo populiarus. Kodėl?

Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Antros kartos „Peugeot 508“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (30)

Jurgis Paplaitis, „Motorai“

Jun 1, 2023, 7:02 PM

Pirmoji „Peugeot 508“ karta, pakeitusi tiek „407“, tiek ir „607“ modelius, debiutavo 2010 metais, tačiau su antrąja karta jis tapo ryškesnis, pastebimesnis... ir dar neįdomesnis.

Nes tuomet SUV ir krosoverių mada buvo seniai įsibėgėjusi, todėl nieko keisto, kad klasikinio kėbulo tipo „508“ (buvo gaminamas kaip liftbekas (sedaną primenantis hečbekas) ir universalas), nors po savo dailia išvaizda ir turėjo tas pačias technologijas kaip ir jo „EMP2“ bendraplatformiai „Peugeot 3008“ ir „5008“, taip pat „Citroën C5 Aircross“ ir „Opel Grandland“, komercine sėkme pasigirti negalėjo.

Nors modelis gavosi neprastas – išvaizdus iš išorės, jis buvo originalus ir dailus ir viduje, o salono medžiagos ir apdailos kokybė prilygo aukštesnei klasei iš „Premium“ segmento.

Ypatingas bruožas – mažas vairas, reikalaujantis šiokio tokio įpratimo. Tačiau įranga naudotis patogu, keičiant važiavimo režimus keičiamas ir amortizatorių standumas (tiesa, atskirai pasirinkti norimo standumo, nepriklausomai nuo važiavimo režimo, galimybės nėra).

Lietuvoje automobilis buvo parduodamas tik su automatine hidrauline „Aisin“ transmisija ir trijų cilindrų 1.2 l / 130 AG arba 1.6 l / 180 AG benzininiais „PureTech“ motorais, taip pat dyzeliniais „BlueHDi“ (1.5–2.0 l 130–180 AG) varikliais.

Taip pat buvo galimos ir iš tinklo įkraunamos versijos, kurių galingiausios „PSE“ modifikacijos su dviem elektros varikliais, varančiais visus ratus, galia siekė net 360 AG.

Tačiau grįžkime prie žemiškesnių modelių. Į bandyto universalo iš „Longo LT“ naudotų automobilių su garantija aikštelės bagažinę telpa nuo 530 iki 1780 litrų, liftbekas, akivaizdu, yra mažiau praktiškas.

Kaip sako „Longo LT“ specialistai, jei ieškoti patikimesnio modelio, geriau rinktis benzininę versiją, nes dyzeliniams automobiliams su laiku kyla problemų tiek su kietųjų dalelių DPF filtru, tiek ir degalų bake esančiu „AdBlue“ priedo filtru.

Taip pat bazinis 1.2 l benzininis trijų cilindrų motoras yra mažiau patikimas už didesnio darbinio tūrio variklius, todėl geriau rinktis versiją su optimalios galios ir darbinio tūrio 1.6 l 180 AG motoru.

Daugiau apie naudotą antros kartos „Peugeot 508“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.