Naudoto „Škoda Octavia“ (2019 m.) testas: pilkas, nuobodus, idealus?

Kai kažkada šeimoje svarstėme apie naujo automobilio įsigijimą, už estetiką ir dvasines vertybes atsakinga pusė buvo kategoriška – bet kas, tik ne „Škoda“.

Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Trečios kartos „Škoda Octavia“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (31)

Jurgis Paplaitis, „Motorai“

2023-09-06 19:07, atnaujinta 2023-09-06 19:08

Tąkart teko nusileisti, bet visgi pastebiu, kad prie „Škoda“ vairo (kalbu apie klasikinius hečbekus ir sedanus, ne SUV ir troleibusus) retai kada išvysi moteriškę.

Nors neskirstau automobilių pagal lytis, bet lyg taisyklė, kad šiuos automobilius iš Čekijos renkasi tie, kurie daugiausiai galvoja apie praktiškumą, o visa kita jiems nelabai ir svarbu.

Ir, manau, tai nėra teisinga šios markės atžvilgiu. Nes kalbant apie trečios kartos „Škoda Octavia“ (kaip ir ankstesnius modelius), tai yra tas pats „Volkswagen Golf“.

Ir jei anksčiau „Octavia“ kokybe tikrai neprilygo vokiškam bestseleriui, tai su trečiąja karta tai nebėra akivaizdu – nuo septintos kartos „Golf“, kurio naudoto automobilio apžvalgą rasite čia ir kuris ne dėl gražios išvaizdos ne vienoje pasaulio dalyje buvo išrinktas geriausiu metų automobiliu, „Octavia“ jei kuo ir skiriasi, tai nebent mažesne variklių gama, šiek tiek kuklesne multimedijos sistema ir papildomos įrangos gama, tačiau iš esmės gauni tą patį, tik gerokai erdvesniame kėbule.

Ir kaip ir „Golf“, kurio salono apdaila vargu ar nusileidžia mažiausiems „Premium“ segmento BMW ir „Audi“ modeliams, taip ir „Octavia“ maloniai džiugina ne tik puikiomis važiavimo savybėmis, bet ir kokybiškomis medžiagomis bei tvirtu ir ilgai eksploatacijai atspariu surinkimu.

Na, o kalbant apie eksploatacines savybes, tai čia vėlgi sunku rasti priekaištų naudotam „Octavia“. Taip, tai yra populiariausias „Škoda“ modelis ir milžiniškas parduotų automobilių skaičius reiškia ir didesnę galimų gedimų imtį (pasak naudotais automobiliais prekiaujančios „Longo LT“ specialistų, ypač tas pasakytina apie silpnesnius 1.0 l trijų cilindrų variklius), tačiau kai rinkoje yra itin didelis nebrangių atsarginių dalių pasirinkimas, šio automobilio eksploatacija bus tikrai priimtina šeimos biudžetui.

Daugiau apie naudotą „Škoda Octavia“, pagrindinius modelio gedimus ir eksploatacinius niuansus sužinosite peržiūrėję vaizdo medžiagą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.