Naujo „Honda e:Ny1“ testas: ko vertas pirmas elektrinis „Honda“ SUV Pasirinkimas ne be kompromisų

Keisto pavadinimo „Honda“ elektromobilis yra antras gamintojo vien tik elektrą naudojantis automobilis Europoje su savais privalumais ir trūkumais.

„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
„Honda e:Ny1“.<br>J.Paplaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (39)

Jurgis Paplaitis, „Motorai“

2023-11-15 19:08, atnaujinta 2023-11-15 19:47

Pirmasis „Honda“ elektromobilis buvo mažylis „Honda e“, kuris be jokių abejonių buvo žavus ir manevringas, tačiau kaip elektromobilis nepasižymėjo niekuo ypatingu, stebindamas itin didelėmis tokio dydžio mašinai energijos sąnaudomis (jo apžvalgą rasite čia).

Šiandien gamintojas sako, kad „Honda e:Ny1“ yra pirmas gamintojo elektrinis SUV Europoje ir kurio gamyboje naudojama nauja platforma. Čia reikėtų kai ką patikslinti.

O būtent tai, kad jau antros kartos „Honda HR-V“ turėjo elektrinę versiją Kinijoje – ten gaminamas ir dabartinis modelis. Apie anksčiau debiutavusį trečios kartos hibridinį „Honda HR-V“ esu pasakojęs čia – jis turi naujos kartos hibridinę pavarą su 1,5 l motoru.

Sistema veikia gerai ir yra efektyvi, tačiau jei norite daugiau dinamikos, tokią siūlo hibridinė pavara su 2 l varikliu montuojama į „Honda Civic“ ir „CR-V“.

Tad iš esmės „e:Ny1“ yra hibridinio „HR-V“ versija, pritaikyta važiuoti elektra. O dar sunku šį automobilį su priekiniais varančiaisiais ratais vadinti SUV ar krosoveriu – jei hibridinio modelio prošvaisa siekia net 188 mm, tai elektromobilyje žemiausias taškas nuo po dugnu sumontuotų akumuliatorių iki žemės yra tik 135 mm – kaip įprastame hečbeke.

Žinoma, tradiciškai „Honda“ automobilis pasižymi puikiomis valdymo savybėmis ir meistriškai suderinta pakaba su puikiu komforto ir sportiškumo balansu. Taip pat čia gera salono surinkimo kokybė ir įspūdingai atrodantis net 15,1 colio įstrižainės multimedijos ekranas su didelėmis nustatymų galimybėmis – gaila tik, kad saugumo funkcijas vis dar reikia aktyvuoti naudojantis ant vairo esančiais valdikliais.

Ir nors čia kaip hibride nėra į viršų pakeliamų antros eilės sėdynių, salonas ir bagažinė kaip tokio dydžio automobiliui yra pakankamai erdvūs. Tik štai po bandymų ne itin šaltu oru matant didesnes kaip 20 kWh energijos sąnaudas (WLTP nurodomos sąnaudos – 18,2 kWh/100 km) norisi, kad elektromobilis būtų efektyvesnis – pavyzdžiu, neseniai bandyto tokio paties dydžio „Hyundai Kona Electric“ energijos naudojimas buvo 16,4 kWh/100 km (WLTP – 14,9 kWh, abu automobiliai turi identiškos talpos 68 kWh akumuliatorius ir jų priekinius ratus suka atitinkamai 150 kW („Honda“) ir 160 kW elektros motorai).

Tad nors ir vienas pirmųjų „Honda“ elektromobilių, bet akivaizdu, kad renkantis jį teks atsižvelgti į ne vieną kompromisą – daugiau apie elektrinį „Honda e:Ny1“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.