Atpalaidavus ekologijos pančius automobilių gamintojai imasi permainų: „Volkswagen“ atideda elektromobilio debiutą

Po to, kai Europos Sąjunga šiek tiek atleido varžtus dėl „Euro 7“ ekologijos reikalavimų, atsileido ir automobilių gamintojai. Štai iš „Volkswagen“ koncerno atėjo žinių, kad vokiečiai mažiausiai metams atideda savo naujo elektromobilio „ID.2“ debiutą, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.

„Volkswagen ID.2“.<br>Gamintojo nuotr.
„Volkswagen ID.2“.<br>Gamintojo nuotr.
„Volkswagen ID.2“.<br>Gamintojo nuotr.
„Volkswagen ID.2“.<br>Gamintojo nuotr.
„Volkswagen ID.2“.<br>Gamintojo nuotr.
„Volkswagen ID.2“.<br>Gamintojo nuotr.
„Volkswagen ID.2“.<br>Gamintojo nuotr.
„Volkswagen ID.2“.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Jan 24, 2024, 9:15 AM

Anksčiau vokiečiai deklaravo, kad naujas masinis „ID.2“ modelis bus pradėtas gaminti kitais metais, bet vokiečių žurnalas „Auto Motor und Sport“ rašo, kad šio modelio debiutą „Volkswagen“ vadovybė perkėlė 2026-tiems metams.

Žengti šį žingsnį „Volkswagen“ koncerną paskatino ne tik Europos Parlamento sumažinti reikalavimai naujoms ekologijos normoms, bet ir tai, kad senajame žemyne mažėja elektromobilių populiarumas.

Pirkėjai išlieka abejingi šioms transporto priemonėms ir didelę dalį paklausos lemia ne jų noras įsigyti netaršų automobilį, o paprasčiausiai pinigai.

Elektromobiliai perkami tik tada, kai galioja vyriausybių skatinimo programos, kurios iš dalies dotuoja tokių automobilių įsigijimą. Kai tik programos nustoja veikti, pirkėjų susidomėjimas elektromobiliais – drastiškai krenta.

Pernai „Volkswagen“ koncernas dėl pernelyg mažos paklausos net kelis kartus turėjo stabdyti elektromobilius gaminančių konvejerių darbą.

Be to, kadangi Europos Parlamentas atidėjo ekologijos normų griežtinimą, vokiečiai nori toliau gaminti nedidelius hečbekus su vidaus degimo varikliais. Konkrečiai šiuo atveju – „Volkswagen Golf“. Anot leidinio, „Golf“ bus gaminami iki pat paskutinio momento, kol juos bus galima pardavinėti.

Europos Parlamentas atidėjo „Euro 7“ ekologijos normų griežtinimą dėl automobilių gamintojų spaudimo savo šalių vyriausybėms.

„Volkswagen“ serijinė „ID.2“ versija turėtų pasirodyti publikai kitąmet. Kitų metų pabaigoje pradės veikti ir konvejeris, tačiau pirmieji automobiliai pirkėjus turėtų pasiekti ne anksčiau kaip 2026 metais. Netrukus po debiuto atsiras ir kita elektromobilio versija – visureigis.

„Volkswagen ID.2“ bus gaminamas ant supaprastintos platformos „MEB Entry“, kuri sukurta visiems koncerno elektra varomiems modeliams. Jame bus vienintelė pavaros versija – elektrinis 226 arklio galių variklis. Jis varys priekinius ratus.

Maksimalus tokio automobilio greitis bus apribotas ties 160 km/h riba, nors gamintojas kol kas neatskleidžia, kokios talpos akumuliatoriai bus montuojami į naują mažiausią „Volkswagen“ elektromobilį, bet vokiečiai prasitarė, kad pilnai pakrautas jis turėtų nuvažiuoti iki 450 kilometrų.

Jau anksčiau buvo rašoma, kad pradinė modelio kaina turėtų būti apie 25 tūkst. eurų, tačiau turint omenyje infliaciją ir visko brangimą, vargu, ar tokia kaina išliks.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.