Alytiškis tik iš penkto karto įrodė, kad telefonas - su trūkumais

Po pirmo išsiuntimo į remontą buvo perrašyta telefono programinė įranga. Niekas nepasikeitė, bet prasidėjo ir kitos problemos:

Alytiškis skundėsi, kad pašnekovai jo negirdi.<br>Asociatyvi nuotr.
Alytiškis skundėsi, kad pašnekovai jo negirdi.<br>Asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Donatas Baladinskas

Feb 8, 2013, 4:55 PM, atnaujinta Mar 12, 2018, 8:03 AM

Po pirmo išsiuntimo į remontą buvo perrašyta telefono programinė įranga. Niekas nepasikeitė, bet prasidėjo ir kitos problemos:

* naudojantis telefono navigacija pradėjo strigti;

* kartais bandant atsiliepti, telefono ekranas drebėdavo ir reikėdavo atmesti skambutį, kad kitą kartą galėčiau atsiliepti;

* naudojantis telefonu ne kartą vaizdas telefone nuvažiuodavo į šoną ir likdavo jo tik pusė, pusė valdymo mygtukų

Šios papildomos problemos po kelių mėnesių išsisprendė su programinės įrangos atnaujinimais.

Vėliau sekė tas pats kiekvieną kartą MTTC specialistai tik perrašydavo programinę įrangą, o problemos spręsti nė nebandė. Net kartą patikros akte parašė, kad neišiminėčiau telefono baterijos, nes negalios garantija (šio telefono baterija net nėra keičiama, o kad ją ir bandytum pakeisti, turbūt reikėtų išardyti visą telefoną). Pats esu IT specialistas jau 12 metų ir puikiai suprantu, kad tai - ne programinės įrangos kaltė.

Paskutinį kartą atiduodamas telefoną remontui, parašiau pretenziją ir pareikalavau prekės techninės patikros akto. Gavau atsakymą, kad pagal mano pateiktą informaciją gedimų nerasta. Telefoną MTTC „specialistai“ patikrino „net 2 kartus“ iš jo paskambindami, telefone tie išeinantys skambučiai buvo pažymėti kaip „Unknown“. Telefonas pas juos pakliuvo juk ne pirmą kartą, o jie sugebėjo tik tiek. Juk minėjau, ne visada mane pašnekovai blogai girdi. Aišku, gavau atsakymą, kad gedimų nerasta.

Bandėm įrašyti pokalbį patys, kad pateikčiau kaip įrodymą, bet jame mano balsas visai nesigirdi.

Alytaus „Omnitel“ salone aptarus šią problemą buvau gavęs laikinai išbandyti lygiai tokį patį demonstracinį telefoną. Jokių trūkumų nepastebėjau, o svarbiausia - visi, kam skambinau, mane puikiai girdėjo. „Omnitel“ salono atstovė (neminėsiu pavardės) pati pripažino, kad kai jai skambinu, mane prastai girdi ir garsas tai pagerėja, tai suprastėja. Bet nieko padaryti negali, nes sako tokia „Nokia“ importuotojų politika, jie keičia telefoną tik gavę techninės patikros aktą iš MTTC.

Rugsėjo mėnesį parašiau prašymą UAB „Omnitel“ klientų aptarnavimo skyriui, išdėstydamas visą situaciją. Gavau atsakymą, kad pakeisti telefono nauju arba grąžinti pinigus jie neturi pagrindo.

Paskutinė mano viltis buvo Valstybinė ne maisto produktų inspekcija prie Ūkio Ministerijos. Spalį kreipiausi su prašymu apginti mano kaip vartotojo teises į Alytaus poskyrį. Mane priėmęs poskyrio vadovas paprašė jam paskambinti ir įsitikinęs, kad girdi blogai iškart parašys pretenziją UAB „Omnitel“. Deja, matyt, suveikė „Merfio dėsnis“ ir pašnekovas mane puikia girdėjo, nors bandžiau skambinti jam kokius 5 kartus. Prašymo iš manęs nepriėmė ir rekomendavo palaukti, gal telefonas labiau suges ir tada vėl kreiptis. Telefonas labiau nesugedo, dar kelis kartus jam skambinau vėliau, bet vis tiek problemos nepastebėjo.

Telefonas kainavo apie 1500 Lt. O juo visai nesidžiaugiu.

Daiva Selickaitė, „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė:

„Omnitel“ parduodamų įrenginių garantinį aptarnavimą atlieka įrangos gamintojų įgalioti remonto centrai, kurie turi reikiamą kompetenciją bei tam reikalingus techninius resursus. Mes remiamės jų išvadomis, kadangi patys neatliekame garantinės telefonų priežiūros ir neturime galimybių nustatyti, ar prekė turi trūkumų, ir kokia jų kilmė.

Gavę išvadas, kad kliento telefonas neatitinka jam keliamų kokybės reikalavimų, mes visada atsižvelgiame į kliento prašymą ir, jei klientas pageidauja telefoną pakeisti nauju, nedelsdami jį pakeičiame.

Šiuo atveju MTTC techninės patikros aktuose pažymėta, kad prekės parametrai atitinka standartus, kliento nurodyti defektai nepastebėti. Pagrindo abejoti šiomis specialistų išvadomis neturime, tačiau, įvertindami kliento nurodytas aplinkybes, mes būtinai susisieksime su klientu ir pabandysime išspręsti šią problemą".

Penktadienį D. Baladinskas informavo „Bendraukime“ redakciją, kad su juo susisiekė „Omnitel“ atstovai ir jis jau džiaugiasi nauju telefonu.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.