Tačiau šis mano prašymas buvo ignoruotas, ir viduryje pamokų sūnus per prievartą, verkdamas buvo perkeltas į buvusią savo klasę, kurioje vaikai yra aršūs ir per daug aktyvūs.
Dėl to vėl pradėjo prastėti mano vaiko mokymosi rezultatai, jis tapo irzlus, nebenori eiti į mokyklą. Jis yra aktyvus, stiprus, bet tuo pat metu - ir labai jautrus vaikas.
Aš, kaip jo mama, labai jaudinuosi dėl sūnaus būklės ir nenoriu, kad jį sužlugdytų kaip asmenybę. O mokykla viską daro, kad vaikui būtų blogiau, nes vadovaujasi kitų tėvų skundais prieš mano vaiką. Tie skundai pagrįsti tik jų vaikų žodžiais, o tuose žodžiuose - tik dalis teisybės.
Pamirštama, kad kiti vaikai mano sūnų provokuoja, įžeidinėja ir žodžiais, ir veiksmais. O kai jis duoda atsaką, jie pirmi pasiskundžia, o mano sūnus tampa kalčiausias.
Tai mano pagalbos šauksmas. Aš nenoriu kariauti, aš tik noriu, kad mane ir mano sūnų paliktų ramybėje ir leistų mokytis toje klasėje, kurioje jam geriau.
***
„Bendraukime“ susisiekus su gimnazijos direktoriumi Eriku Griškevičiumi, šis patikino gerai žinantis situaciją, apie kurią kalbama. Mokyklos vadovas tikino, kad kone kasdien kalbasi su berniuko motina, bando spręsti problemą.
„Manome, kad įvykių, susijusių su jūsų minimu mokiniu, konfliktu pavadinti turbūt negalima. Tiesiog yra vaikas, kurio žaidimai, suvokimas apie juos, peržengia visų aplinkinių supratimą. Žaisdamas su kitais vaikais, jis per daug tikroviškai įsijaučia į savo vaidmenį, pavyzdžiui, žaisdami „policininkus“ ir „pažeidėjus“, berniukas, būdamas „pažeidėju“, naudoja nepamatuotą fizinę jėgą prieš savo žaidimo partnerius, sukeldamas jiems skausmą, palikdamas mėlynes.
Dėl šio berniuko susilaukėme kitų vaikų tėvų noro spręsti klausimą civilizuotai. Bet susidūrėme su berniuko mamos nenoru tai daryti. Ji neateina į klasės tėvų susirinkimus, į vaiko gerovės komisijos posėdį, kviečiama administracijos. Gimnazijos administracija, pagalbos specialistai, mokytojai ir tėveliai nori berniukui tik gero ir susidariusią situaciją spręsti civilizuotai, kartu ieškodami išeities, kaip visiems vaikams sudaryti saugias, sveikas mokymosi ir ugdymosi sąlygas.
Be to, visi sprendimai berniuko atžvilgiu priimami pasitarus su jo mama ir gavus jos pritarimą. Gimnazijos administracija nieko nedarė prieš mamos ir mokinio valią. Taip pat norime priminti berniuko mamai, kad pagal Lietuvos Respublikos Švietimo įstatymo (2011-03-17 Nr. XI-1281) 47 straipsnio 2 dalies 5 punktą, tėvai privalo ugdyti vaiko vertybines orientacijas, kontroliuoti ir koreguoti jo elgesį. Pagal to paties įstatymo 47 straipsnio 2 dalies 3 punktą tėvai privalo bendradarbiauti su mokyklos vadovu, kitu švietimo teikėju, mokytojais, kitais specialistais, teikiančiais specialiąją, psichologinę, socialinę pedagoginę, specialiąją pedagoginę pagalbą, sveikatos priežiūrą, sprendžiant vaiko ugdymosi klausimus ir vykdyti jų rekomendacijas“.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.