Tik stiprių nervų žmonėms: kodėl aš myliu „Maximą“ ir A. Užkalnį

Ar gali būti jaukesnis pokalbis tarp penkių keturiadešimtmečio sulaukusių „kluikų“ geriant gruzinišką vyną (nes šitas saldesnis, geriau geriasi), negu pasigyrimas, kaip jos visos apsilankė savo ūkininkų turgeliuose ir nusipirko „sveikuoliškų“ daržovių, iš kurių pirmadienio ryte pasidarys kokteilį?

Autorė myli „Maxima“, A.Užkalnį ir nesveiką maistą.
Autorė myli „Maxima“, A.Užkalnį ir nesveiką maistą.
Daugiau nuotraukų (1)

Olga K.

Oct 11, 2014, 7:08 PM, atnaujinta Jan 27, 2018, 5:19 PM

Arba kaip jos neperka pomidorų „Maximoje“, nes jie ten tokie gražūs, kad iškart įtartinai atrodo. Arba, dar blogiau, yra lenkiški (čia jau yra riba – už lenkiškus produktus nėra nieko blogiau: net jei būtų parašyta, kad pomidorai iš Irano arba Šiaurės Korėjos, toms boboms labiau patiktų).

Kai tik kalba pasisuka apie jų sveikuolišką maitinimąsi, valgant ant karvės mėšlo augintus agurkus ir pastarnokus, nusipirktus iš močiutės, rėkaujančios, koks dabar blogas yra jaunimas, kuris tik ir žiūri į savo telefonus (ei, tu, žaba, tavo laikais nebuvo tokių dalykų, todėl ir esi nelaiminga prasmirdusi pomidorų pardavėja Kalvarkėj), tos moteriškės iškart mėgsta pasipiktinti prekybos tinklais. Prekybos tinklų atstovai, jei būtų jų valia, matyt, būtų sustatyti prie sienos ir savaitę liejami lediniu vandeniu. Bet daugiausiai vandens tektų tam, kuris atstvauja „Maximai“.

„Ar matėt, kokia suvargusi ta pardavėja, net neleidžia jai į tualetą nueiti, kas per tironai ta „Maxima“...“ - guodžiasi savo vaiką į kuo geresnę mokyklą įkišti besistengianti (nors tas vaikas nė iš tolo neprentenduoja net į teiginį „kai netingi biškį padirba“) Makdonaldo priešė.

„Mane net purto nuo tų prekybcentrių (labai mėgstamas šių žabų žodis)“, - sako ši septyniasdešimt fotkių iš atostogų Palangoje įkelianti varna.

Kodėl gi taip yra?

Andrius Užkalnis (kurį labai myliu, Andriau esi nerealus, ir toliau trolink visus, kurie nedaro teisingai, nes viskas pasaulyje turi vieną atsakymą. Tie, kurie jo nesilaiko, yra tokių, kaip šiandien aprašau, gerbėjai) ne kartą sakė, kad vadinamas paprastas žmogus nekenčia visų, kurie yra lyderiai: Amerikos, Grybauskaitės, „McDonald's“ restoranų, Skandinavijos bankų, taip pat ir „Maximos“.

Vien ta mintis, kad „Maxima“ yra geriausias lietuvių sukurtas brand'as, kurį žino ir latviai, estai, lenkai bei bulgarai, jam yra nepakeliama.

Tokios mano aprašytos bobelės, Kaziuko mugės gerbėjos labai palaiko tą paprastą žmogų (kuris yra pats kaltas, kad nieko nepadarė, kad uždirbtų daugiau) ir mano, jog „Maxima“ jį labai nuskriaudė, nes už „Optima linija“ kruopas ima net 99 centus.

„Po euro, matyt, iš viso padarys trigubai brangiau“, – sako šios euroskeptikės.

Joms visoms aš labai linkiu ir toliau pirkti savo ekologiškas ir greitai pūvančias nesąmones iš bomžiškai atrodančių pardavėjų ir paskui iš jų virti sriubą. Tik išsivirkit daug, kad keturioms dienoms užtektų, ir nepamirškit paskambinti savo draugėms ir pasigirti, kokį žygdarbį padarėt!

P.S. Dėkoju „Maximai“ ir masonų klanui už užmokestį, kurį gavau už šį straipsnį. Einu nusipirksiu sumuštinį „Subway“ ir į „Instagram“ įkelsiu jo fotkę su savo „iPhone“.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.