Alytiškis nuėjo į paštą siuntinio ir nusivylė

Penktadienį pašto dėžutėje radau pranešimą apie gautą siuntinį. Žinojau, kad paštas pradeda keisti litus į eurus, bet siuntinys man buvo labai reikalingas, todėl teko vykti į paštą. Turėjau viltį, kad tiesioginės pašto paslaugos ir naujoji bankinė veikla bus atskirtos. Deja...

Klientą papiktino, kad eilėje atsiimti siuntinio teko laukti 40 minučių.<br>V.Balkūno aosiciatyvioji nuotr.
Klientą papiktino, kad eilėje atsiimti siuntinio teko laukti 40 minučių.<br>V.Balkūno aosiciatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Egidijus

Jan 5, 2015, 10:37 AM, atnaujinta Jan 17, 2018, 12:45 AM

Nuvykus į centrinį Alytaus paštą teko labai nusivilti. Visoms paslaugoms buvo bendra eilė. Žmonės, atėję pasiimti ar išsiųsti siuntinių, susimokėti mokesčių, piktinosi, kad turi gaišti laiką bendroje eilėje su tais, kurie, iškratę kojines ar čiužinius ir sugraibę savo santaupas litais, atėjo į paštą jų pasikeisti į eurus.

Ne paslaptis, kad 90 procentų jų – pensininkai. Su jais yra sunkiausia. Kol tuos pinigėlius susiskaičiuoja, kol pašto darbuotojos išaiškina visas keitimo subtilybes, keitimo kursą ir pan., praeina daug laiko. O ir pašto darbuotojams tai nauja atsakinga veikla, irgi nepaskubėsi. Žodžiu, praeina daug laiko kol vienam piliečiui yra pakeičiama kažkokia suma pinigų.

Taigi tie, kurie užbėga tik siuntinių pasiimti, yra priversti praleisti po keliasdešimt minučių bendroje eilėje. Pats eilėje prastovėjau apie 40 minučių, kad atsiimčiau siuntinį, kurio suradimas ir išdavimas užtruko apie porą minučių. Ir aš toks buvau ne vienas.

Labai būtų įdomu sužinoti, kas kaltas dėl tokios netvarkos. Kiek suprantu,  pašto pagrindinė veikla yra ir turi būti įvairios pašto paslaugos. Todėl joms turi būti teikiama pirmenybė prieš antraeilę bankinę veiklą. Bet kažkam per sudėtinga apie tai pagalvoti ir rasti abiems pusėms priimtiną variantą, todėl suplaka viską į vieną krūvą, ir jūs ten visi pasiuskit tose bendrose eilėse.

Pašto vadovų bukagalviškumą jau pamatėm prieš Naujuosius, kai tyliai ramiai paštas nusprendė užsidaryti kelioms dienoms, kad neva pasiruoštų litų keitimui į eurus.  Bankai jau prieš kurį laiką ir spaudoje, ir per televiziją skelbė, kad Naujųjų naktį neveiks internetinė bankininkystė, gali strigti bankomatų darbas, todėl kvietė žmones iš anksto susitvarkyti finansinius reikalus. O viena svarbiausių Lietuvos įmonių, kurios teikiamomis paslaugomis naudojasi šimtai tūkstančių žmonių, per žiniasklaidą to nesugebėjo padaryti. Visa jų išmonė baigėsi tik tuo, kad sugebėjo savo tinklapyje paskelbti apie darbo grafiką. Įdomu, kiek žmonių ir kaip dažnai tikrina pašto tinklapį. Ir ypatingai senjorai.

Normalioje valstybėje pašto vadovai jau pirmadienį stovėtų pas savo viršininkus su pareiškimu rankose. Bet tik ne Lietuvoje. Lietuvoje šiuo laikotarpiu galioja vienas stebuklingas pasiteisinimo žodis: euras. Todėl mes, paprasti vartotojai, turim viską suprasti ir atleisti, net vienos svarbiausių Lietuvos įmonių vadovų nekompetenciją.

***

Lietuvos pašto atstovė spaudai Aurelija Jonušaitė teigė, kad pirmosiomis metų dienomis paštas dirbo visu pajėgumu, siekdamas aptarnauti kuo daugiau klientų.

„Mes neskirstome darbų į atskiras paslaugas, nes tokiu atveju reikėtų atskiro langelio ir tiems, kurie ateina mokesčių susimokėti ir panašiai.  Žinoma, jeigu yra išties didelės eilės, galima prieiti prie langelio ir pasakyti, kad atėjau siuntos, ir tikrai jam tą siuntą atiduotų. Bet mums tikrai visi klientai yra vienodai svarbūs ir jie aptarnaujami prie visų langelių“, – pažymėjo A.Jonušaitė.

Pasak A.Jonušaitės, Lietuvos paštas siekia kuo geriau ir greičiau aptarnauti klientus.

„Lietuvos paštas priėmė sprendimą klientus aptarnauti visose klientų aptarnavimo vietose, nediferencijuodamas teikiamų paslaugų. Klientai visose aptarnavimo vietose turi galimybę ne tik atsiimti ar išsiųsti siuntą, bet ir įsigyti kitas paštuose teikiamas paslaugas. Tokiu būdu atsiimti siuntą ir, pavyzdžiui, sumokėti mokesčius, įsigyti pašto ženklą, mažmeninių prekių ar finansinių paslaugų norinčiam klientui nereikia stovėti skirtingose eilėse“, – pridūrė Lietuvos pašto atstovė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.