Vyro kilogramai tirpsta, bet jo valgiaraštis – kaip vaiko

Dabar madinga sudarinėti ir skelbti įvairias dietas. Jei kam įdomu, gali pastudijuoti ir pabandyti maitintis kaip aš. Savo dietą pavadinau labai paprastai – „Nepersiėsk net gyvendamas prie šaldytuvo!“

Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.<br>K.Grubliausko nuotr.
Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.<br>K.Grubliausko nuotr.
Labai svarbus momentas – bent jau man tai labai padeda – tiksliai užrašinėti viską, ką suvalgote. Geriausiai kalorijų skaičiavimą patikėti uošvienei, na, o jei jos nėra, tada teks pasitikėti artimo žmogaus objektyvumu ir principingumu.<br>K.Grubliausko nuotr.
Labai svarbus momentas – bent jau man tai labai padeda – tiksliai užrašinėti viską, ką suvalgote. Geriausiai kalorijų skaičiavimą patikėti uošvienei, na, o jei jos nėra, tada teks pasitikėti artimo žmogaus objektyvumu ir principingumu.<br>K.Grubliausko nuotr.
Labai svarbus momentas – bent jau man tai labai padeda – tiksliai užrašinėti viską, ką suvalgote. Geriausiai kalorijų skaičiavimą patikėti uošvienei, na, o jei jos nėra, tada teks pasitikėti artimo žmogaus objektyvumu ir principingumu.<br>K.Grubliausko nuotr.
Labai svarbus momentas – bent jau man tai labai padeda – tiksliai užrašinėti viską, ką suvalgote. Geriausiai kalorijų skaičiavimą patikėti uošvienei, na, o jei jos nėra, tada teks pasitikėti artimo žmogaus objektyvumu ir principingumu.<br>K.Grubliausko nuotr.
Labai svarbus momentas – bent jau man tai labai padeda – tiksliai užrašinėti viską, ką suvalgote. Geriausiai kalorijų skaičiavimą patikėti uošvienei, na, o jei jos nėra, tada teks pasitikėti artimo žmogaus objektyvumu ir principingumu.<br>K.Grubliausko nuotr.
Labai svarbus momentas – bent jau man tai labai padeda – tiksliai užrašinėti viską, ką suvalgote. Geriausiai kalorijų skaičiavimą patikėti uošvienei, na, o jei jos nėra, tada teks pasitikėti artimo žmogaus objektyvumu ir principingumu.<br>K.Grubliausko nuotr.
Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.<br>K.Grubliausko nuotr.
Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.<br>K.Grubliausko nuotr.
Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.<br>K.Grubliausko nuotr.
Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.<br>K.Grubliausko nuotr.
Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.<br>K.Grubliausko nuotr.
Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.<br>K.Grubliausko nuotr.
Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.<br>K.Grubliausko nuotr.
Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.<br>K.Grubliausko nuotr.
Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.<br>K.Grubliausko nuotr.
Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.<br>K.Grubliausko nuotr.
Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.<br>K.Grubliausko nuotr.
Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.<br>K.Grubliausko nuotr.
Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.<br>K.Grubliausko nuotr.
Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.<br>K.Grubliausko nuotr.
Daugiau nuotraukų (11)

Kęstutis Grubliauskas

Jul 1, 2015, 11:19 AM, atnaujinta Oct 28, 2017, 12:26 PM

Tai vienos savaitės užrašai, bet paskutinį mėnesį panašiai ir maitinuosi, visiškai nevartoju alkoholio ir nerūkau. Maistas iš vokiškos parduotuvės, kalorijas skaičiuoju pagal užrašus ant pakuočių, o suvalgytą svorį – iš akies, nes esu reise ir neturiu svarstyklių. Kam tas tikslumas, juk aš ne dietologas!

Taigi, jei neturite dukros, kuri ruošiasi tekėti, tai per mažą kostiumą ar kitokį rūbą turi kiekvienas, linkęs į pilnėjimą. Nusifotografuokite, pasisverkite ir nuotrauką laikykite matomoje vietoje.

Labai svarbus momentas – bent jau man tai labai padeda – tiksliai užrašinėti viską, ką suvalgote. Geriausiai kalorijų skaičiavimą patikėti uošvienei, na, o jei jos nėra, tada teks pasitikėti artimo žmogaus objektyvumu ir principingumu.

Jokių nuolaidų! Persiėdimų dienoraštis padės jums pamatyti, koks jūs besotis badaujančių piliečių atžvilgiu. Dabar tarp tų badaujančių – ir aš. Jei po mėnesio sąžinės graužatis ir nors šioks toks valios žiupsnis ženkliai sumažins sąrašą, tai bus pirma rimta pergalė, o toliau viskas eisis kaip iš pypkės. Tai net taps savotiškomis varžybomis – kas ką nugalės: Jūs ar draugas gyvenantis pilve.

Tiesa, pradžia tai labai sunki, net, pasakyčiau, nelygi kova su pilviniu monstru, todėl į pagalbą pasikvieskite kaimynus ir draugus. Pasigirkite apie savo kovą ir pažadėkite laikas nuo laiko jiems pasirodyti. Garantuoju, kad papildomas dėmesys, palaikymas, kontrolė ir gal net surengtas totalizatorius bus rimtas stimulas neapsikiaulinti ir tada tikrai nebebus kur trauktis. Patikėkite, tas išorinis psichologinis spaudimas labai efektyvus.

Gerkite labai daug vandens. Kai norite valgyti, įtikinkite save, kad norite ne valgyti, o gerti ir užpilkite skrandį vandeniu. Bet būkite pasiruošę prie dažnų sustojimų prie krūmelio dienos metu, o naktimis po ranka turėkite vairuotojišką biotualetą. Pas mane per naktį susikaupia nuo litro iki pusantro skysčio. Manau, kad mano inkstai gerai valosi.

Stengiuosi ir jums siūlau neviršyti per dieną 1000–1300 kcal. normos. Tiesa, kai plaukiu keltu netyčia pasiekiu 1600–1800 kcal., bet tai būna kartą per savaitę.

Sumažinti maisto kiekį iki tokio minimumo pavyko ne iš karto. Apie pusantro mėnesio prievartaudamas save kovojau su apetitu, bet man pavyko nugalėti, pavyks ir Jums, kolegos storuliai.

Gal tokios priemonės smerktinos, nesveikos, ne pagal dietologų kuriamus standartus, būsiu jų išjuoktas ir pasmerktas, bet juk nugalėjusio save niekas neteisia.

Nežinau, kaip jums seksis, bet aš nebepersiėdu. Išbandykite mano dietą ir tikiuosi, kad koks pilietis, paskaitęs sąrašą, neriktelėtų didžiojo kombinatoriaus Ostapo Benderio frazės: „Ištiesi kojas, senas kvaily!“

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.