Pasiūlė dovaną lojaliam klientui – šis supyko. Ir buvo už ką

„Sakykite, ar turite keletą minučių pokalbiui?“ – paklausė.

Siūlote man „dovaną“ už 480 eurų per 2 metus ir bandote įtikinti, kad kvailai elgiuosi atsisakydamas?<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Siūlote man „dovaną“ už 480 eurų per 2 metus ir bandote įtikinti, kad kvailai elgiuosi atsisakydamas?<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Dažniausiai išvažiuoju, ten, kur galima pabėgti nuo interneto, televizijos, telefonų ir kitų komfortabilaus gyvenimo atributų.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Dažniausiai išvažiuoju, ten, kur galima pabėgti nuo interneto, televizijos, telefonų ir kitų komfortabilaus gyvenimo atributų.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Donatas

Nov 20, 2015, 4:49 PM, atnaujinta Oct 3, 2017, 3:43 PM

„Laba diena, ar su Donatu kalbu?“   „Laba diena, taip“, – atsakiau. Merginos vardo neužfiksavau, nors prisistatė.

„Sakykite, ar turite keletą minučių pokalbiui?“ – paklausė.

Atsakiau, jog turiu.

„Norėjome jūsų paklausti, kaip sekasi naudotis mūsų paslaugomis?“ – tęsė mergina.

Kvailas klausimas, pamaniau. Arba paslaugomis naudojiesi, arba nesinaudoji. Aš jų klientu esu jau maždaug 2 metus. Tačiau prisiminęs, kad labai dažnai gaunu SMS žinutes apie praleistus skambučius, nors mano telefonas niekuomet nebūna išjungtas, o ir ryšio visuomet rodo pakankamai, atsakiau jai, jog su ryšiu prastokai...

„Taip, taip, žinome ir sprendžiame tai, – pradžiugino manę konsultantė. Ir džiaugsmingu, net, sakyčiau, kiek pakylėtu tonu atvertė savo kortas. – Kadangi esate lojalus mūsų klientas, norime jums pasiūlyti išskirtinę dovaną – kompiuterį „Asus“...

Neužfiksavau, ar kompiuteris planšetinis, ar nešiojamas. Praeityje jau buvau sulaukęs panašių „dovanų“, tad nieko nelaukęs paklausiau, kiek man kainuos ši dovana.   „Tik 19 eurų per mėnesį ir tik 2 metus, be to, mes įsipareigojame, kad šita kaina visą šį laikotarpį nesikeis!“ – atsakė mergina.

Pamanyk tik...

„Mielaširdingai dėkoju už dovaną, – atsakiau, – tačiau visiškai užtenka interneto kompiuteryje ir telefone.“

„Bet juk pagalvokite, jei kur nors išvažiuosite, jį galėsite visur vežtis su savimi, be to, internetas jame labai greitas, net 4G“, – įtikinėjo toliau mane darbuotoja.

„Žinote, – pasakiau, – dažniausiai išvažiuoju, ten, kur galima pabėgti nuo interneto, televizijos, telefonų ir kitų komfortabilaus gyvenimo atributų. Ir tikrai ne tam, kad visą šitą gėri vežčiausi kartu.“

„Bet juk čia dovana, – smogė ryžtingoji konsultantė, – negražu atsisakyti.“

„Klausykite, mieloji, man iš tikrųjų įsižeisti, jog laikote mane idiotu? – paklausiau. – Siūlote man „dovaną“ už 480 eurų per 2 metus ir bandote įtikinti, kad kvailai elgiuosi atsisakydamas? Galbūt jus sudominčiau analogišku pasiūlymu – dovana?“

Kitame ryšio gale signalas nutrūko...

Sėdėjau ir galvojau, nejau tai iš tikrųjų įvyko. Kiek pamenu, Lietuvoje lyg ir priėmė atitinkamą įstatymą, draudžianti skambinti žmonėms ir siūlyti „dovanas“, „pašalpas“, „palaimas“, „prizus“ ir kitas po panašiais pavadinimais paslėptas parduodamas paslaugas. Kai kuriems operatoriams, kaip suprantu, tai negalioja. 

* * *

„Bendraukime“ kreipėsi į vyro minėtą operatorių komentaro, tačiau be autoriaus tikslesnių duomenų bendrovė situacijos pakomentuoti negalėjo. Autorius atskleisti bendrovei savo tapatybės nepanoro.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.