Sumokėjau 206 eurus. Bet paskui persigalvojau, nes tas skrydis gali tik pabloginti mano situaciją. Taigi norėjau sekmadienį, kai mano šeimos gydytojas nedirba, atšaukti vietą lėktuve. Jie pradėjo uždavinėti kvailus klausimus ir prašyti medicininių dokumentų įrodymui, jog skrydis pakenktų. Kam reikalingi įrodymai, jeigu čia yra tik komercinis skrydis ir tik vieta lėktuve?
Paskambinau į skrydžių informacijos centrą ir paprašiau, kad atšauktų vietą bei grąžintų pinigus. Bet jie pasakė, kad to negali padaryti, nes aš skambinu ne tuo telefono numeriu. Tada paprašiau duoti užsirašyti „tą telefoną“, bet operatorius pasakė, kad to numerio neturi. Internete nėra jo taip pat.
Tada aš pasakiau kad parašysiu į laikraštį, bet operatorius pasakė, kad negali padėti niekuo. Tada aš iš savo elektroninio pašto parašiau jiems žinutę, kad atšauktų vietą lėktuve ir grąžintų pinigus, bet atsakymo negavau. Tada parašiau jiems žinutę per jų internetinį puslapį, bet jie vėl paprašė medicininių įrodymų. Sekmadienį.
Taigi šiandieną esu netekusi 206 eurų „su centais“. Apiplėšė vidury baltos dienos.
***
„Ryanair“ patikino, jog laiško autorė galimybę nusipirkti bilietą į vieną pusę turėjo, o atgauti pinigų už nepanaudotą bilietą – ne. Visą informacija keleiviai gali rasti bendrovės interneto svetainėje prieš įsigydami bilietus.
„Kaip ir nurodo mūsų internetiniame puslapyje skelbiamos sąlygos, visi „Ryanair“ skrydžių bilietai yra negrąžintini“, – pabrėžė „Ryanair“ atstovas.
Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.