Lietuvė laukė ramaus skrydžio iš Milano. Bet tada pamatė dūmus

Susėdome į „Wizz Air“ lėktuvą, viskas buvo lyg ir taip, kaip turėtų būti. Turėjome skristi iš Milano Bergamo oro uosto į Vilnių. Lėktuvas pajudėjo, greitis jau buvo labai didelis, tuoj tuoj turėjome pakilti (daug skraidau, tai jaučiu), tik staiga pilotas ėmė stabdyti. Kažkaip jam pavyko porą sekundžių prieš pakilimą sustabdyti lėktuvą.

Šiaip ne taip pargrįžome namo daugiau kaip 12 valandų vėliau, nei planuota. Tikimės kompensacijos.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Šiaip ne taip pargrįžome namo daugiau kaip 12 valandų vėliau, nei planuota. Tikimės kompensacijos.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Šiaip ne taip pargrįžome namo daugiau kaip 12 valandų vėliau, nei planuota. Tikimės kompensacijos.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Šiaip ne taip pargrįžome namo daugiau kaip 12 valandų vėliau, nei planuota. Tikimės kompensacijos.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Susėdome į „Wizz Air“ lėktuvą, viskas buvo lyg ir taip, kaip turėtų būti. Turėjome skristi iš Milano Bergamo oro uosto į Vilnių.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Susėdome į „Wizz Air“ lėktuvą, viskas buvo lyg ir taip, kaip turėtų būti. Turėjome skristi iš Milano Bergamo oro uosto į Vilnių.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Skaitytoja

Mar 15, 2016, 12:13 PM, atnaujinta Jun 1, 2017, 4:28 PM

Pažiūrėjusi pro langą pamačiau dūmus. Dar šiek tiek pasėdėjome, ir pilotas pranešė, kad lėktuvas, kuris tuo metu leidosi, pranešė mūsų lėktuvui, kad sustabdytų kilimą.

Žodžiu, išsigandome kaip reikiant, o dar tie dūmai... Norėjau bėgti iš ten, kur akys mato, tačiau mums liepė sėdėti vietose. Po kiek laiko pasakė, kad teks išlipti, nes reikia keisti ratus, ir neaišku, ar paskui mums atsiųs kitą lėktuvą, ar skrisime tuo pačiu.

Žodžiu, oro uoste prasikankinom kokias 4 valandas. Tada šiek tiek po pirmos valandos nakties atvykome į viešbutį. Šis kvepėjo arklidėmis! Kol išsiskirstėme po kambarius, miegoti liko 3 valandos. Po penktos valandos ryto personalas ėmė skambinti ir žadinti sakydami, kad metas į oro uostą (kai ėjome miegoti, dar nebuvo aiškus tikslus skrydžio laikas).

Šiaip ne taip pargrįžome namo daugiau kaip 12 valandų vėliau, nei planuota. Tikimės kompensacijos.

Pilotas mums sakė, kad tai ne „Wizz Air“, o kito lėktuvo kaltė. Ar tai tiesa, mes, keleiviai, nežinome. Ar kaltas mūsų pilotas, ar kito lėktuvo pilotas, ar oro uosto dispečeriai, ar dar kas – nežinau. Bet faktas, kad streso buvo tikrai daug. 

***

Skrydžių bendrovės „Wizz Air“ komunikacijos atstovas Gaboras Vasarhelyi teigė, kad kompanijos prioritetas – keleivių saugumas.

„Kovo 12 dieną iš Milano Bergamo į Vilniaus oro uostą turėjęs įvykti „Wizz Air“ skrydis (Nr. W6 8052) buvo atidėtas dėl neplanuoto orlaivio patikrinimo.

„Wizz Air“ darė viską, kad tokioje situacijoje nukentėjusiais keleiviais būtų pasirūpinta: keleiviams suteikti maisto talonai užkandžiams ir apgyvendinimas viešbutyje. 12 val. 20 min. vėlavęs skrydis buvo perkeltas į kitos dienos rytą. Kovo 13 d., sekmadienį, 8 val. 30 min. Vidurio Europos laiku keleiviai saugiai pakilo iš Milano Bergamo oro uosto ir pasiekė Vilnių.

Apgailestaujame ir atsiprašome savo keleivių dėl susiklosčiusios situacijos, tačiau kartu norime priminti, kad keleivių, įgulos ir orlaivių saugumas visada išlieka mūsų prioritetas“, – sakė G.Vasarhelyi.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.