Lietuva pasitiko emigrantą – apmaudą pajuto vos nusileidęs

Gyvenu Anglijoje. Grįžęs į Lietuvą ir išsinuomojęs automobilį susidūriau su nemalonumais.

Gyvenu Anglijoje. Grįžęs į Lietuvą ir išsinuomojęs automobilį susidūriau su nemalonumais.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Gyvenu Anglijoje. Grįžęs į Lietuvą ir išsinuomojęs automobilį susidūriau su nemalonumais.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Jei automobilis nuomojamas pasibaigus darbo laikui, taikomas 50 eurų papildomas mokestis.<br>V.Ščiavisnko asociatyvioji nuotr.
Jei automobilis nuomojamas pasibaigus darbo laikui, taikomas 50 eurų papildomas mokestis.<br>V.Ščiavisnko asociatyvioji nuotr.
Techninės problemos pasibaigė, tačiau nemalonios abejonės vyrui nedingo.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Techninės problemos pasibaigė, tačiau nemalonios abejonės vyrui nedingo.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Andreas Leonidovas

Apr 9, 2016, 4:24 PM, atnaujinta May 29, 2017, 9:18 PM

Automobilį nuomojausi iš „Budget Lietuva“. Man buvo pritaikytas papildomas 50 eurų mokestis, apie kurį nieko nežinojau. Šio mokesčio nebuvo nei pirminiame rezervacijos patvirtinime, kurį gavau įsigydamas lėktuvo bilietus, nei atskirame, gautame iš pačios įmonės. Galutinė nuomos suma patvirtinimuose buvo nurodyta 191,21 euro.

Tačiau paaiškėjo, kad atsiimant automobilį po 23 valandos yra taikomas papildomas 50 eurų mokestis. Apie jį sužinojau jau tik Vilniaus oro uoste, atsiimdamas rezervuotą automobilį. Trumpalaikės nuomos vadybininkas apie jį nieko neįspėjo.

Abejonė man kilo tik tada, kai jau reikėjo įvesti savo kortelės PIN kodą – mokėjimo įrenginyje pastebėjau galutinę sumą. 241,21 euro.

Pasiteiravau ir man paaiškino, kad šis mokestis taikomas atsiimant automobilį ne darbo laiku. Šios sąlygos patvirtinimuose nurodytos nebuvo. Vadybininkas sutiko, kad mokestis nebuvo nurodytas, tačiau teigė niekuo negalintis padėti.

Liūdniausia, kad tapau situacijos įkaitu. Buvau pavargęs po ilgo skrydžio, naktis, dar reikėjo kažkaip nuvykti į Kauną, o kiti nuomos punktai neveikė. Nors su tuo mokesčiu nesutikau, teko sumokėti.

Nemalonumai čia nesibaigė. Blogiausia buvo priešakyje.

Pirmiausia nustebino degalų politika. Dažniausiai automobilį gauni pilnu baku ir grąžinti turi taip pat pilnu. O Vilniuje išduotame automobilyje vos pakako degalų nuvykti iki artimiausios degalinės. 

Be to, man išdavė techniškai netvarkingą automobilį. Tik išvažiavus iš Vilniaus, prietaisų skydelis pradėjo rodyti smarkiai pakilusią temperatūrą. Ties Vieviu temperatūros indikatorius pradėjo mirgėti raudonai, o skydelyje atsirado užrašas, perspėjantis, kad variklis kaista ir reikia sustoti. Kadangi jau buvo 1 valanda nakties, nusprendžiau, kad geriau jau vykti namo į Kauną, nei apsisukti ir grįžus į Vilnių spręsti automobilio problemas.

Šiaip ne taip, kelis kartus sustojęs vidury nakties greitkelyje, perkaitusiu varikliu parvykau į Kauną. 

Kitą rytą paskambinau į nuomos bendrovę įspėti apie nesklandumus. Vakare atvažiavo „Budget Lietuva“ darbuotojas, kuris nustatė, kad automobilyje visiškai nėra aušinimo skysčio. Nuvykus papildyti skysčio atrodė, kad problema bus išspręsta.

Bet paaiškėjo, kad atvykęs net darbuotojas nebuvo mechanikas, kuris galėtų diagnozuoti automobilio problemas. Kitą rytą užvedus mašiną istorija pasikartojo – variklis vėl kaito.

Paskambinęs į įmonę sutariau, kad bus pristatytas pakaitinis automobilis. 

Pakaitinis automobilis buvo tik vienas, nes kitų įmonė tuo metu neturėjo. Nors pinigus aš sumokėjau už automobilį su automatine pavarų dėže, pakaitinio automobilio pavarų dėžė buvo mechaninė. Šiuo automobiliu ir naudojausi iki pat išvykimo iš Lietuvos.

Techninės problemos pasibaigė, tačiau nemalonumai tęsėsi. Kai paprašiau „Budget Lietuva“ kompensacijos už patirtus nuostolius, sugaištą laiką ir nekokybiškai suteiktą paslaugą, man buvo atsakyta, kad kompanija – tai ne bankas ir apyvartinių lėšų kompensacijoms jie neturi.

„Budget Lietuva“ pasiūlė nemokamą automobilio nuomą savaitgaliui, tačiau nesutikau, kadangi dėl apgailėtinos kokybės daugiau jų paslaugomis naudotis nebenoriu.

* * *

„Budget Lietuva“ vadybininkas Mindaugas Janeliūnas tikino, jog laiško autoriaus nupasakoti įvykiai buvo nesusipratimas.

„Nuoširdžiai apgailestaujame , kad klientui teko susidurti su nepatogumais ir nuvylė mūsų aptarnavimas.

„Budget Lietuva“ stengiasi teikti tik aukščiausio lygio aptarnavimą ir naujausius automobilius. Tokie nesusipratimai ir kliento išsakyta nuomonė, mus įpareigoja tik dar labiau stengtis dirbti geriau ir pasimokyti iš savo klaidų.

Mokestis atsiimant automobilį po darbo laiko taikomas visame pasaulyje. Problema ta, kad tarpininkai ir brokeriai ne visada nurodo teisingą informaciją. Sukontroliuoti kitų skelbiamą informaciją, tokį informacijos srautą, yra sudėtinga. Bandome susisiekti su partneriais, jog tokių nesusipratimų kiltų kuo mažiau.

Su laiško autoriumi susisiekėme ir atsiprašėme už sukeltus nepatogumus. Taip pat šiandien padarėme tiek vėlyvo pasitikimo, tiek viso 6 dienų nuomos apmokėjimo gražinimą klientui. Tikimės, kad toks sprendimas priimtinas abiem pusėms“, – sakė M.Janeliūnas.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.