Televiziją užsisakęs vyras kompanijai skambino tol, kol įsiuto

Turiu įsivedęs kabelinę televiziją „Init“. Prieš savaitę jie man įdėjo dvi naujas korteles, kurios turėjo aktyvuotis, bet visą savaitę buvau išvykęs, o kai grįžau, televizija nerodė.

Kai skambini, atsiliepia autoatsakiklis.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Kai skambini, atsiliepia autoatsakiklis.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Turiu įsivedęs kabelinę televiziją „Init“.<br>D.Umbraso asociatyvioji nuotr.
Turiu įsivedęs kabelinę televiziją „Init“.<br>D.Umbraso asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Alvydas

Jul 11, 2016, 3:51 PM, atnaujinta May 19, 2017, 5:09 AM

Norėdamas jiems paskambinti pasiteirauti, susidūriau su sunkumais. Įmonės internetinėje svetainėje yra nurodyta po vieną vienintelį klientų aptarnavimo telefono numerį vienam miestui. Vienas Kaunui, vienas – Vilniui ir taip toliau.

Kai skambinau, atsiliepė autoatsakiklis, kuris kartojo, kad visi konsultantai užimti. Taip pat informavo, kad pokalbis gali būti įrašytas. Pokalbis su klientu gali būti įrašytas, bet kada jie patys pradės dirbt?

Trečiadienį skambinau gal 50 kartų, niekas su manimi nepasišnekėjo. Ketvirtadienį – gal 20 kartų. Negi tam, kad pasiteiraučiau, kas negerai, man reikės važiuoti į jų būstinę?

Kodėl nurodomas tik vienas telefono numeris, kuriuo negalima prisiskambinti jokiam žmogui? Kam tokia konspiracija?

* * *

„Bendraukime“ paskambinus „Init“ internetiniame puslapyje nurodytu telefonu konsultantė atsiliepė maždaug po 10 sekundžių. 

Įmonės “Init“ Paslaugų valdymo departamento direktorius Audrius Gedgaudas apgailestavo dėl klientui kilusių ryšio sunkumų.

„Kalbant apie ketvirtadienį, jeigu klientas kreipėsi į Vilniaus aptarnavimo skyrių, šiandien Vilniaus skambučių centro stotyje apie pietus buvo nedidelis gedimas. Todėl ne visi skambučiai pasiekė konsultantus. Apgailestaujame dėl nepatogumų, gedimas buvo trumpas.

Jeigu klientas neprisiskambina vieno miesto numeriu, patariame jam skambinti į kitą. Prie konkretaus miesto yra nurodomas pagrindinis to miesto numeris, tačiau paskambinus ir kito miesto nurodytu numeriu klientas bus sujungtas ir gaus reikiamą informaciją.

Taip pat galima kreiptis elektroniniu paštu, kiti užklausas rašo netgi feisbuko paskyroje“, – variantus vardijo A.Gedgaudas.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.