Mašiną išsinuomojęs emigrantas nieko neįtarė, kol pasigedo 650 eurų

Esu emigrantas, tad parvykę atostogų nuomojamės automobilį – dažniausiai iš Vilniaus oro uoste įsikūrusių nuomos įmonių. Dažnai nuomojamės iš pirmos pasitaikiusios, taip buvo ir dabar, kreipiausi į „Greenmotion“. Viskas kaip ir visada: keli formalumai, keli parašai ir automobilis jau jūsų... Neturiu nieko prieš, bet šįkart viskas nuo pat pradžių buvo kiek keista.

Po atostogų važiuojant į oro uostą, nežinia, ar nuo kito automobilio, ar tiesiog nuo kelio, akmenukas pataikė į priekinį automobilio stiklą.<br>J.Stacevičiaus asociatyvioji nuotr.
Po atostogų važiuojant į oro uostą, nežinia, ar nuo kito automobilio, ar tiesiog nuo kelio, akmenukas pataikė į priekinį automobilio stiklą.<br>J.Stacevičiaus asociatyvioji nuotr.
Po atostogų važiuojant į oro uostą, nežinia, ar nuo kito automobilio, ar tiesiog nuo kelio, akmenukas pataikė į priekinį automobilio stiklą.<br>J.Stacevičiaus asociatyvioji nuotr.
Po atostogų važiuojant į oro uostą, nežinia, ar nuo kito automobilio, ar tiesiog nuo kelio, akmenukas pataikė į priekinį automobilio stiklą.<br>J.Stacevičiaus asociatyvioji nuotr.
„Esu emigrantas, tad parvykę atostogų nuomojamės automobilį – dažniausiai iš Vilniaus oro uoste įsikūrusių nuomos įmonių.“<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
„Esu emigrantas, tad parvykę atostogų nuomojamės automobilį – dažniausiai iš Vilniaus oro uoste įsikūrusių nuomos įmonių.“<br>V.Ščiavinsko asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Ramūnas

Sep 23, 2016, 10:55 AM, atnaujinta May 12, 2017, 5:20 AM

Pirmiausia automobilį atidavęs konsultantas pasakė, jog degalų yra 1/7 bako. Automobilyje pasirodė, kad jų yra lygiai pusė, apie tai konsultantą informavome. Automobilį atidavėme pilnu baku, nes kitu atveju gali sulaukti nemalonumų iš nuomos punkto. Tačiau mums niekas skirtumo negrąžino.

Po atostogų važiuojant į oro uostą, nežinia, ar nuo kito automobilio, ar tiesiog nuo kelio, akmenukas pataikė į priekinį automobilio stiklą. Bet kadangi turiu visą draudimą (kurį visada perku), pristatęs automobilį tiesiog perspėjau konsultantą ir ramia sąžine išskridau.

Tačiau praėjus 2 mėnesiams po įvykio pastebėjau, jog iš mano sąskaitos dingo nei mažai, nei daug – 650 eurų... Tada pasitikrinau elektroninį paštą. Radau trumpą laišką iš automobilių nuomos įmonės. Jame buvo keli failai, kurių net atsidaryti nepavyko, ir 2 sąskaitos faktūros, kuriose – tik trumpa informacija apie sumas, kurios sutampa su pinigų trūkumu mano sąskaitose.

Susisiekiau su nuomos agentūra. Man buvo labai trumpai pasakyta, jog už padarytą žalą man nuskaičiuoti pinigai, kurių galiu tikėtis iš draudimo įmonės. Bet visa esmė ta, jog draudimo įmonė, kaip ir nuomos įmonė, registruota kažkur užsienyje ir jos tarpusavyje faktiškai nieko bendra neturi.

Paprašiau konkrečios informacijos apie žalą, taisymą ir taisymo kainą, taip pat nuotraukų, patvirtinančių tą „didžiulę“ žalą. O kur informacija?

Vadinasi, mano atveju yra taip: pinigai be mano žinios nuskaičiuoti, pinigų suma viršija užstatą 2 kartus, draudimo įmonė dėl pažeidimų, susijusių su priekiniu stiklu, pretenzijų nepriima...

Prašom man pasakyti, kaip galima tokia absurdiška savivalė?

***

Įmonės „Greenmotion“ vadybininkas Tomas Šajevičius teigė, kad jei klientas būtų dar iki įvykio pasirinkęs atsakomybės sumažinimo galimybę, būtų turėjęs sumokėti 128 eurus. 

„Klientui išsinuomojant automobilį pasiūlyta sumažinti jo atsakomybės dydį iki 0 eurų visiems išorės apgadinimams, tačiau klientas atsisakė ir paliko galioti standartinį atsakomybės dydį, 600 eurų, kurie ir buvo rezervuoti kliento kreditinėje kortelėje.

Klientas buvo įsigijęs papildomą draudimą trečiosiose šalyse ir turėjo būti susipažinęs su tos įmonės atsakomybės mažinimo sąlygomis. Sumažinti atsakomybę iki 0 eurų mūsų nuomos biure kainuoja 16 eurų parai. Automobilį klientas nuomojosi 8 paroms.

Automobilio nuomos laikotarpiu klientas apgadino automobilį, tai yra atsirado priekinio stiklo įdauža. Klientas pats patvirtino ir sutiko su apgadinimu pasirašydamas apgadinimo formą.

Administruodami minėtą įvykį elektroniniu paštu pateikėme visus dokumentus, kurie gali būti reikalingi klientui prašant lėšų iš trečiųjų šalių. Kaip minėjome,klientas visada gali pasirinkti atsakomybės mažinimo paslaugą nuomos bendrovės biure arba trečiosiose šalyse. Tai yra vartotojo teisė.

Pabrėžiame, kad klientas skambino į mūsų biurą ir jam buvo suteikta visa prašyta informacija.

Dėl degalų. Klientui pasiimant automobilį informavome apie degalų kiekį automobilyje ir klientą informavome, kad su tokiu pat degalų kiekiu jis gali ir grąžinti.

Jei klientas automobilį būtų pasiėmęs su pilnu degalų baku, su pilnu ir turėtų grąžinti. Šiuo atveju buvo pusė bako, su puse ir turėjo grąžinti. Klientas grąžino automobilį su didesniu degalų kiekiu, bet tai yra kliento pasirinkimas.

Mūsų įmonė degalais neprekiauja, tam yra specializuotos įmonės, o klientas, vadovaudamasis nuomos sąlygomis ir jam pateikta informacija, gali grąžinti automobilį su tiek pat degalų, kaip ir pasiėmė. 

Norime pabrėžti, kad vadovaujamės visais Lietuvos Respublikos teisės aktais ir esame Lietuvoje registruota automobilių nuomos įmonė, veikianti jau daug metų“, – atkreipė dėmesį T.Šajevičius.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.