Pamačiusi, kas nutiko po grožio procedūros, kosmetologė ištarė: „O Dieve“

Rašau tam, kad nepadarytumėt tokios pačios klaidos, kokią padariau aš per savo skubėjimą. Ne veltui yra sakoma, kad devynis kartus pamatuok, o tik dešimtą kirpk.

Mergina pasakojo, kad kiekvieną dieną dūrio vieta atrodė tik baisiau, žaizdelė negijo ir pūliavo.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Mergina pasakojo, kad kiekvieną dieną dūrio vieta atrodė tik baisiau, žaizdelė negijo ir pūliavo.<br>„123rf.com“ asociatyvioji nuotr.
Meistras pasidalino bambos ir antakio auskarų nuotraukomis, kad būtų aiškiai matyti jų skirtumas, – bambos auskaras gerokai didesnis.<br>Meistro G. nuotr.
Meistras pasidalino bambos ir antakio auskarų nuotraukomis, kad būtų aiškiai matyti jų skirtumas, – bambos auskaras gerokai didesnis.<br>Meistro G. nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Monika

2016-11-02 07:22, atnaujinta 2017-05-09 19:08

Taigi, norėjau auskaro į bambą, parašiau į feisbuko grupę, norėdama sužinoti, kur Kaune gerai ir kokybiškai veria auskarus į įvairias kūno vietas. Vos po trijų minučių viena panelė rekomendavo kreiptis į meistrą G. (meistro vardas ir pavardė redakcijai žinomi. – Red.).

Norėdama apsidrausti, pažiūrėjau ne tik jo feisbuko profilį, bet ir skaičiau atsiliepimus salono, kuriame jis dirba, puslapyje, taip pat internete radau ir asmeninį jo puslapį. Atsiliepimai buvo teigiami, todėl parašiau žinutę, norėdama susitarti dėl auskaro.

Viskas įvyko labai greitai, G. mane priėmė jau kitą dieną, sakydamas, jog kitą savaitę neturi laiko, nes išvažiuoja atostogauti, tad nusprendžiau nedelsti ir nuvažiavau įsiverti auskaro. Nuvykau truputį anksčiau, tad teko laukti. Kai sulaukiau savo eilės, draugas atsisakė eiti kartu į kabinetą, todėl pasiliko laukti už durų.

Kabinete viskas vėl vyko greitai: meistras dezinfekavo sau rankas, pažymėjo vietą, kurioje atsidurs auskaras, per tą laiką paminėjo, jog auskarus veria jau daugiau kaip 5 metus, todėl visai nurimau. Liepė gultis, pasakė, kad prieš durdamas manęs paklaus, ar pasiruošusi, jei taip, kad atsakyčiau ir lėtai įkvėpčiau pro nosį. O kol lėtai iškvėpsiu, man pravers bambą.

Bamba buvo pradurta, tiesą sakant, skausmingai. G. teigė, jog bamba kieta ir sunkiai prasivėrė. Po įvėrimo jis papasakojo, ko negaliu daryti, kol žaizdelė sugis, ir iškeliavau namo.

Jau kitą dieną dūrio vieta paraudonavo, bet man, niekada neturėjusiai auskaro bamboje, viskas atrodė gerai. Atrodė normalu, jog organizmas reaguoja į svetimkūnį.

Po to viskas vėl vyko greitai. Kiekvieną dieną dūrio vieta atrodė tik baisiau, žaizdelė negijo ir pūliavo, tad supratusi, kad kažkas negerai, radau kosmetologę, kuri mane priėmė tą pačią dieną. Pamačiusi dūrio vietą tiesiog ištarė: „O Dieve.“ Tad buvo tikrai blogai.

Išvėrusi meistro įvertą auskarą pasakė, kad jis ne tik kreivai įvertas, paimta per daug odos, bet ir pats auskaras yra ne bambos, o vyriškas antakio auskaras, kuris bambai netinka, nes yra per trumpas ir per plonas. Ir jei būčiau delsusi dar bent 2–3 dienas, auskaras būtų įaugęs į bambą ir be chirurgo pagalbos nebūčiau išsivertusi.

Tegul šis poelgis gula ant meistro sąžinės , o šią istoriją pasakoju tam, kad nesuklystumėte, rimtai pasvarstytumėte ir atsakingai žiūrėtumėte į savo pasirinkimus, nes grožis neturi reikalauti tokių kančių ir skausmo.

***

Laiško autorės minėtas meistras G. sakė viską padaręs teisingai. Jis pasidalino bambos ir antakio auskarų nuotraukomis, kad būtų aiškiai matyti jų skirtumas, taip pat paaiškino svarbiausias auskaro priežiūros taisykles.

„Į bambą veriamas auskaras ilgesnis, didesnis, didesnis net jo bumbuliukas. Be to, auskarams įverti naudojami skirtingų dydžių kateteriai ir skiriasi net tų kateterių spalvos, tad ne to auskaro įvėrimas – neįmanomas. Veriant bambos auskarą su mažesnio dydžio kateteriu, auskarą įdėti būtų neįmanoma, o veriant bambos auskarą su tinkamu kateteriu, bet įdėjus antakio auskarą, iš pravertos vietos iki sukrešėjimo labai bėgtų kraujas.

Šioje srityje dirbu jau 6 metus, auskaras į bambą – labai populiarus, o mano parinkti auskarai visada būna užsakomi specialiai, naudojamas nealergizuojantis metalas. Neveriu pačių klientų atsineštų auskarų, kad būtų išvengta užkrėtimų ar nekokybiško metalo.

Norėčiau pamatyti auskarą, kurį tariamai įvėriau. Galbūt mergina jį pati pasikeitė, nesilaikydama rekomendacijų palaukti, kol žaizda sugis? Tai – dažna situacija, nes merginoms vadinamieji gydomieji auskarai yra negražūs, jos skuba juos pakeisti kitais.

Konkrečiai šios procedūros metu auskaro vėrimo vieta pagal taisykles yra pasirenkama atsižvelgiant į natūraliai susidarančias odos raukšles. Auskaro ilgiai būna du – pasirenkami pagal anatomiją. Meistras sprendžia, kuris auskaras tinkamesnis – ilgesnis ar trumpesnis.

Mažai žmonių organizmų nepriima auskarų taip, kaip yra įprasta. Auskaro keitimas ilgesniu, kūno vietai ištinus neprognozuojamai, yra reta, bet visiškai normali praktika. Ir toks auskaro keitimas niekada nesibaigia pas chirurgą.

Kai auskaras spaudžia, rimto ištinimo atveju, yra einama pas auskarų vėrėją ir auskaras keičiamas ilgesniu – reikalo skubėti pas kitų sričių specialistus tikrai nėra. Be to, mergina remiasi žodžiu ne auskarų vėrėjos, o kosmetologės, kuri net nesugebėjo esamo auskaro pakeisti ilgesniu.

Be to, kokia kosmetologės kompetencija šioje srityje? Ar ji pati veria auskarus? Jei taip, tai kokiomis sąlygomis? Ar veria su kateteriu, kaip turėtų, ar su „šautuvu“? Lengva pulti į paniką, kai nesi nuodugniai susipažinęs su auskarų vėrimo specifika.

Kita tokios reakcijos galima priežastis – auskaro priežiūra. Nėra aišku, kaip žmogus laikėsi nurodytos priežiūros ir kaip labai saugojo naują auskarą. Remiantis mano patirtimi, dažniausiai tokie incidentai atsitinka dėl aplaidumo ir žiūrėjimo pro pirštus į saugos reikalavimus.

Žmonės dažnai nesuvokia, kad tai – gana rimta invazija į kūną, svetimkūnis po oda, kurį reikia tinkamai prižiūrėti. Lengva dėl auskaro neprigijimo kaltinti meistrą, tačiau yra tiek daug veiksnių, kurių nei meistras, nei žurnalistas negali patikrinti.

Kiekvieną kartą įvėręs auskarą aš paaiškinu, kaip prižiūrėti vėrimo vietą, pasakau, ko reikia vengti, rekomenduoju vaistus, kuriais reikėtų auskarą purkšti, paaiškinu, kaip tai daryti, kaip auskarą stumtelėti ir kada tai daryti. Tačiau mano darbas yra tik 50 proc. galutinio rezultato, visa kita jau paliekama pačiam klientui.

Aš negaliu žinoti, kad mergina, pavyzdžiui, besiprausdama neužsipylė ant auskaro dušo želė ar nenuėjo į soliariumą, neplaukiojo baseine, negulėjo vonioje. Visa tai prieštarautų mano patarimams. Taip pat nežinau, ar auskarą valė švariomis rankomis, ar naudojo tinkamas priemones – ne per silpnas ir ne per stiprias.

Tokią kūno reakciją galėjo sukelti ir prispaudimas kelnėmis ar pėdkelnėmis, sumušimas, čiupinėjimas nešvariomis rankomis, užkabinimas ar panašus neatsargus elgesys.

Taigi, mano išvada tokia – meistrą kaltinti lengva, lengva sakyti, kad žmogus nesupranta, ką daro, ir kad dirba neteisingai. Tačiau prieš kaltinant reikia suprasti viena – sėkmingas auskaro prigijimas yra tiek meistro, tiek kliento nuopelnas.

Aš esu įsitikinęs, kad savo dalį padariau teisingai, ir būčiau suteikęs papildomą pagalbą, jei tik būčiau buvęs mieste. Kadangi taip susiklostė, jog buvau išvykęs, mergina visada galėjo kreiptis į kitą auskarų vėrimo specialistą, kuris galėjo auskarą pakeisti ilgesniu“, – sakė meistras.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.