Internete įsigijo madingų suknelių ir labai nusivylė – dabar perspėja kitus

Turbūt retas, kuris nežino drabužių gamintojo/pardavėjo/dizainerio „Devynakė“ .

Pirkėja nesulaukia dar balandį internetu užsakytos suknelės.
Pirkėja nesulaukia dar balandį internetu užsakytos suknelės.
Pirkėja nesulaukia dar balandį internetu užsakytos suknelės.
Pirkėja nesulaukia dar balandį internetu užsakytos suknelės.
Pirkėja nesulaukia dar balandį internetu užsakytos suknelės.
Pirkėja nesulaukia dar balandį internetu užsakytos suknelės.
Daugiau nuotraukų (3)

Asta Tutinaitė

Jul 12, 2017, 12:06 PM

Pirko internetu

Apie jų drabužius – tik patys geriausi atsiliepimai: kokybė puiki, modeliai išskirtiniai ir savito stiliaus, patogumas neišpasakytas.

Tačiau. Šįkart norėčiau pasikalbėti apie aptarnavimą. Negaliu tylėti, ten kur yra neteisybė. Kaip dainuoja mano mylimi „G&G Sindikatas“: „Kas iš Tavo teisybės, jei nedrįsti jos ginti“. Noriu apginti teisybę, savo, Tavo ir visų Jūsų. 

Drabužius užsisakyti pas juos paprasta, parašai veidaknygėje žinutę, išsirenki drabužį, susimoki ir gauni atsakymą, kada tikėtis prekės. 

Mane šiuo atveju informavo, kad reikės luktelėti. Užsakymą atlikau balandžio 29 dieną, mokėjimą tiekėjas gavo gegužės 2-ąją ir informavo, kad užsakymas mane pasieks birželio viduryje. 

Kadangi užsakymą darau antrą kartą, puikiai žinojau, kad jis vėluos. Todėl jau iš anksto pasiteiravau, kaip sekasi gamyba ir birželio 6 dieną gavau atsakymą, kad dėl netikėtai užklupusių aplinkybių drabužius pavyks pagaminti liepos pabaigoje. 

Mokėjo už du, negavo nė vieno

Gerai, viską suprantu, visiems visko būna. O, bet, tačiau. Jei nežinočiau iš draugių, kolegų, kurių ne vienas, ne du ir ne trys, kad tokia šio pardavėjo užsakymų kasdienybė, naiviai tikėčiau, kad tai tiesa. 

Rašiau. Nesulaukiau atsakymo. Rašiau vėl. Tyla. Visiška. Nors puslapyje jie ir toliau sėkmingai skelbia naujas akcijas ir kviečia klientus įsigyti jų produkciją. 

Parašiau paskutinę žinutę, jog toks aptarnavimas manęs netenkina, esu nusivylusi ir ketinu šia nuoskauda pasidalinti su visais. Tyla.

Nebendrauja su klientais

Birželio 30 dieną praėjo lygiai 2 mėnesiai po užsakymo pateikimo ir atlikto mokėjimo už paslaugas. Kadangi pati dirbu klientų aptarnavimo srityje, negaliu tylėti. 

Visų pirma, iš užsienio prekę galima gauti greičiau nei iš „Devynakės“. Antra – kliento aptarnavimo kokybė lygi nuliui: neatrašyti klientui, kuris tau jau sumokėjo pinigus, man yra tiesiog nesuprantama. 

Labai tikiuosi, kad iš tokios praktikos bus pasimokyta ir nei ši, nei kita kompanija nedarys tokių klaidų. 

Pridedu jų žinutės kopiją (tokias pat gavo ir kitos draugės, kolegos, kurie laukia drabužių). Kreipiausi į vartotojų teises.  

Susidūrė su sunkumais

„Sveiki! Kaip jau turbūt pastebėjote, pastarosiomis savaitėmis mūsų komunikacija su Jumis yra ribota, o dalis įsipareigojimų nebuvo įvykdyti laiku. 

Apgailestaudami turime pranešti, kad projektas susidūrė su sunkumais, kurie privertė priimti sunkų ir sudėtingą sprendimą bei laikinai stabdyti tolimesnę projekto eigą ir sudaryti naują veiksmų planą, lygiagrečiai siekiant palaipsniui įvykdyti visus esamus įsipareigojimus. 

Taigi, mes neatsisakome įvykdyti savo įsipareigojimų ir dedame visas įmanomas pastangas į veiksmingą problemų bei sutrikimų šalinimą, tad jau kuris laikas projektas ir taip nepriima naujų įsipareigojimų bei eilės tvarka šalina visus jau prisiimtus įsipareigojimus. Tikime, kad susidariusios kliūtys bus palaipsniui pašalintos, tačiau akivaizdu, kad įsipareigojimų įvykdymo terminai bus praleisti. 

Labai apgailestaujame dėl šios situacijos ir imamės visų mums prieinamų priemonių išspręsti susidariusius sunkumus, kad galėtumėme pradžiuginti jus galutiniu rezultatu.

Būtinai ir toliau informuosime apie situaciją ir prisiimtų įsipareigojimų vykdymo eigas, nors trumpalaikis projekto sustabdymas pareikalaus ir laikinos paskyros deaktyvacijos“, – buvo rašoma jų laiške.

Tačiau iki dabar nesulaukiau nė vieno drabužio. Kreipiausi į vartotojų teises.

„Bendraukime“ su „Devynakės“ atstovais susisiekti nepavyksta.

***

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnybos atstovė spaudai Giedrė Nenartavičiūtė komentavo, kad dėl „Devynakės“ veiklos telefonu sulaukė nemažai skundų. 

„Visus besikreipiančius informuojame, kad pirmiausiai į pardavėją reikia kreiptis raštu ir nurodyti savo reikalavimus. Šiuo atveju – grąžinti pinigus arba pristatyti prekę. 

Jei pardavėjas to nevykdo 14 dienų, reikia kreiptis į mūsų tarnybą raštu. Mes savo ruožtu atliekame tyrimą ir priimame sprendimą. Mūsų sprendimai yra privalomi. Jei negrąžinami pinigai ar prekės, vykdoma išieškojimo procedūra. 

Vartotojas gali kreiptis į antstolį, kad suma arba prekė būtų išieškota“, – komentavo Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnybos atstovė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.