Panevėžyje emigrantei teko išmokti vietos verslininkų pamoką – viskas dėl 13 eurų

Šiuo straipsniu noriu visus pirkėjus paraginti kovoti už savo teises. Žmonės, jei jums pasakė, kad eitumėt lauk, nes jūs pats kaltas dėl nevykusios prekės – niekada nenusileiskit. Neleiskit pardavėjams nepagarbiai bendrauti su jumis. Parduotuvių vadovams patarčiau atidžiai rinktis personalą, nes jis reprezentuoja jūsų vardą.

Skaitytoja nusiminė, kad vaiko gimtadieniui pirktas balionas išsileido net nenuvažiavus iki vakarėlio.<br> Skaitytojos nuotr.
Skaitytoja nusiminė, kad vaiko gimtadieniui pirktas balionas išsileido net nenuvažiavus iki vakarėlio.<br> Skaitytojos nuotr.
Skaitytoja nusiminė, kad vaiko gimtadieniui pirktas balionas išsileido net nenuvažiavus iki vakarėlio.<br> Skaitytojos nuotr.
Skaitytoja nusiminė, kad vaiko gimtadieniui pirktas balionas išsileido net nenuvažiavus iki vakarėlio.<br> Skaitytojos nuotr.
Skaitytoja nusiminė, kad vaiko gimtadieniui pirktas balionas išsileido net nenuvažiavus iki vakarėlio.<br> Skaitytojos nuotr.
Skaitytoja nusiminė, kad vaiko gimtadieniui pirktas balionas išsileido net nenuvažiavus iki vakarėlio.<br> Skaitytojos nuotr.
Skaitytoja nusiminė, kad vaiko gimtadieniui pirktas balionas išsileido net nenuvažiavus iki vakarėlio.<br> Skaitytojos nuotr.
Skaitytoja nusiminė, kad vaiko gimtadieniui pirktas balionas išsileido net nenuvažiavus iki vakarėlio.<br> Skaitytojos nuotr.
Skaitytoja nusiminė, kad vaiko gimtadieniui pirktas balionas išsileido net nenuvažiavus iki vakarėlio.<br> Skaitytojos nuotr.
Skaitytoja nusiminė, kad vaiko gimtadieniui pirktas balionas išsileido net nenuvažiavus iki vakarėlio.<br> Skaitytojos nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Vaida

Jul 23, 2017, 9:06 AM, atnaujinta Nov 20, 2019, 10:41 AM

Dovana subliuško

Taigi, viskas iš pradžių. Penktadienio vakarą, prieš važiuojant į gimtadienį, sustojome Panevėžio prekybos centre „Ryo“. Vietoj gėlių puokštės mergaitei nutarėme padovanoti balioną. Pardavėja, tikrai maloni mergina, padėjo mums išsirinkti. 

Parodėm svečiams balioną. Mergaitė, kurios ir buvo šventė, labai nusiminė. Bet mes paprašėme nesijaudinti, nes už poros dienų nuvažiuosime ir pakeisime. Visi iš mūsų pradėjo juoktis, patikino, kad tikrai niekas nekeis to baliono. Ir visai nesvarbu, kad tai ne mūsų kaltė.

Paminėsiu, kad mes, emigrantai, gyvenam Airijoje. Toks svečių nusiteikimas mums pasirodė keistas. 100 procentų buvom įsitikinę, kad balionas bus pakeistas ir sulauksim atsiprašymo už sugadintą mažos mergaitės nuotaiką (taip pasielgta būtų Airijoje). Deja patyrėm, ko nesitikėjom...

Pakeisti nenorėjo

Taigi, sekmadienis. Pats vidurdienis. Aš, vyras ir 3 metų dukrytė ateinam su pabliuškusiu balionu į tą pačią vietą, kur jį pirkom. Stovėjome eilėje 10 minučių. Paaiškinome pardavėjai (jau kitai) kas nutiko. 

Ji mums atrėžė, kad ne jinai pardavė, todėl mums liepė ateiti tada, kai dirbs ta pardavėja, kuri mums pardavė balioną. Dar paklausė, kodėl tik po 2 dienų atėjom, o ne tą patį vakarą. Taip, turbūt mums būnant Šiauliuose reikėjo lėkti iš šventės į Panevėžį, kad pasikeistume balioną. 

Tada paaiškėtų, kad jau 22 valanda ir parduotuvė nebedirba. Ką tada, gal su balionu reikėjo stovėt ir laukt ryto? Nes, dievaži, ryt ar poryt niekas nebekeis. 

Mes sutikom. Ji pasakė, kad palauktumėm, kol jinai aptarnaus pirkėją ir tada paskambins. Gerai, laukiam dar 10 minučių. Po vieno pirkėjo ji jau ruošiasi aptarnauti kitą ir taip, kol nebeliks nė vieno, laukiančio eilėje. Bet taip nutiktų, kai užsidarytų parduotuvė. 

Kai ji taip pasakė, tada trūko ir mūsų kantrybė – šitiek laiko laukėm ir dar su maža mergyte. Paprašėm jos skambinti dabar, nes tikrai daugiau nelauksim. 

Šiaip ne taip, visa susiraukus, persikreipus ponia išsitraukė telefoną. Skambina. Laukiam. Niekas neatsako. Pardavėja atšauna, kad niekuo padėti negali. Kontaktų jokiu būdu neduos. 

Čekio neturėjo

Tada kuo ramiausiai, nebekreipdama į mus dėmesio, aptarnauja kitą pirkėją. Paminėsiu, kad kai pirkom balioną, čekio nedavė. O kol laukėme eilėje šiandien, nė vienas pirkėjas čekio negavo taip pat (turbūt tokia sistema, kad jei reikia, pats ir paprašyk). O nuo kasos aparato nusidriekus čekių paklodė. 

Paklausus, kodėl ponia nedalina čekių, mums buvo paliepta nedraskyti jai akių (neperdedu nė žodžio). Po to mus ignoruodama toliau aptarnavo kitus pirkėjus. 

Pavadinimą išsiaiškinau pati, pažvelgus į čekių paklodę – „Pin Pin“. Pardavėja, matydama, kad mūsų taip lengvai neatsikratys, pagaliau padarė tai, ko iš jos mes tikėjomės iškart. Ji paprašė mūsų telefono numerio. Ir patikino, kad kai vadybininkė paskambins ir pasakys, ką daryti, praneš mums verdiktą.

Labiausiai nustebino vieno pirkėjo reakcija, kuris laukė eilėje. Dėl jo ir nusprendžiau parašyti šį straipsnį. Pirkėjas pritarė pardavėjai ir mums pasiūlė visų kontaktų paieškoti internete.

Gal kas pamanys, va grįžo emigrantai ir 13 eurų gaili... Ne, ne piniguose čia esmė. Jei tas balionas būtų suaugusiam žmogui, net nebūtume važiavę jo keisti. Jei pardavėja būtų maloniai kalbėjusi, jei iškart būtų skambinusi savo vadovei, o neprašius laukt, kol visus aptarnaus, jei būtų iškart paprašius mūsų kontaktų ir patikinus, kad susisieks, mes būtume nupirkę naują balioną mergaitei ir išėję. Mes ir nupirkom naują balioną, bet ne „Pin Pin“ parduotuvėje...

O dabar vis dar laukiame skambučio... Gal pasiūlys pasidaryti ekspertizę ir atnešti įrodymus, kad tikrai ne mes pradūrėm tą balioną...

Šiuo straipsniu noriu visus pirkėjus paraginti kovoti už savo teises. Žmonės, jei jums pasakė, kad eitumėte lauk, nes jūs pats kaltas dėl nevykusios prekės – niekada nenusileiskit. Neleiskit pardavėjams nepagarbiai bendrauti su jumis. Parduotuvių vadovams patarčiau atidžiai rinktis personalą, nes jis reprezentuoja jūsų vardą.

***

„Pin Pin“ parduotuvės pardavėja sakė, kad tądien buvo labai daug žmonių ir daug perkančių būtent šį balioną, tad tos moters nepamena.

„Dėl čekio tai kalbu tik už save, tai visad žmogui sumokėjus jį nuplėšiu ir padedu ant stalo (aišku, dauguma jų net neima). 

Visad stengiamės su klientais bendrauti maloniai ir tikrai reaguojame į klientą. Jeigu moteris būtų grįžusi tą pačią dieną, tikrai būtume tą balioną be vargo pakeitę, bet dabar, kai grįžo po dviejų dienų, mes be direktoriaus leidimo savivaliauti negalime. 

Prekybos centro „Ryo“ internetiniame puslapyje yra visi mūsų direktoriaus kontaktai, tad reikėjo tą pačią ar kitą dieną susisiekti su juo ir nebūtų buvę jokių nesusipratimų”, – rašė pardavėja Aura.   

Baliono nepakeitusi pardavėja paaiškino, kad baliono pakeisti negalėjo be valdžios sutikimo.

„Šiai moteriai aš paaiškinau, kad prekės negaliu pakeisti be valdžios sutikimo, nes prekė buvo pirkta prieš dvi dienas. Ji manęs neklausė, vis šaukė savo. Prašė valdžios numerio – aš nedaviau, sakiau kad susisieksiu pirmadienį ir informuosiu, kadangi buvo sekmadienis. 

Aš bendravau tikrai pagarbiai, bet ji manęs neklausė ir vis tiek laikėsi savo. Žmonių tuo momentu buvo daug eilėje, net vienas pirkėjas įsiterpė – matydamas, kad viskas paaiškinta, o moteris vis tiek nesupranta ir šūkauja”, – komentavo pardavėja Raimonda.   

Pirmadienį prekybos centro direktorius V. Pinskus sakė bandęs susisiekti telefono numeriu, kurį paliko pirkėja, tačiau nesėkmingai – neatsiliepė ir neperskambino. 

„Iškilus tokiems nesklandumams įmonė visuomet geranoriškai sprendžia ir žiūri pozityviai, nes tik po tokių nesusipratimų matome, kad tikrai yra kur dar stipriai stengtis ir tobulėti tiek prekių kokybėje, tiek aptarnavimo srityje”, – komentavo direktorius V. Pinskus.

Dar nepasirodžius publikacijai savaitės pabaigoje pirkėja nusiuntė laišką „Pin Pin“ administracijai. Sulaukė atsakymo su atsiprašymu ir pasiūlymu grąžinti pinigus.

„Nuvykome, dirbo ta pati pardavėja. Pasirašėme grąžinimo aktą, grąžino 13 eurų. Džiaugiamės, kad valdžia atsiprašė. Bet atsiprašymo iš pardavėjos nesulaukėme...“, – rašė skaitytoja.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.