Apgyvendino ant stogo
Tačiau tik atvykus patyriau šoką, nes buvau apgyvendintas viešbučio kambaryje, esančiame ant viešbučio stogo.
Kaip vėliau išsiaiškinau, tai kambarys, kuriame įprastai gyvendavo viešbučio pagalbinis personalas: vairuotojai, gidas ir t.t.
Atvykus „Novaturo“ atstovei, parodžiau jai šį „standartinį“ kambarį, kuris net nepažymėtas numeriu?! Prie rakto, tiesa, buvo numeriukas (popierinis).
Aš toliau tiesiog stebėjausi: „Negi gidė nemato, kad „Novaturo“ turistas yra „kvailinamas“ įkišus į tokį, atsiprašant, „standartinį“ kambarį?
Tuomet aš juokais pasakiau: „Užtat kokia panorama nuo stogo“. Taigi, tapau „Karlsonu, kuris gyveno ant stogo“.
Priminė Palangos garažą
Kambario būklė ir baldai kaip prieš 40 metų „sovietinėse turistinėse bazėse“, kambaryje – popieriniai tapetai atplyšę, vonios kambaryje lubų dažai atpleišėję, dušo galvutė vos laikosi ant pritvirtinimo koto.
Ant pačio stogo, taip vadinamo skambiai „Soliariumo“, stalai ir kėdės nušiurusios, nematė dažų mažiausiai 10 metų. Baseino dugno dažai taip pat atsilupę...
„Novaturą“ viešbučio administracija, matyt, įtikino, kad man paskirtas kambarys 3 žvaigždučių viešbutyje „La Pergolos“ yra „standartinis“ dvivietis viešbučio kambarys?
Internetinėje viešbučio svetainėje tokio tipo kambario, deja, nėra ir, manau, nebus.
Kas matė šias foto, klausė, ar čia kur nors Palangos garaže, sandėliuke įrengtas kambarėlis?
Daja, nenufilmavau, kaip kiekvieną rytą 5 val. unitazo bakelyje (atsimenate dar tokį?) pažadindavo vandens burbuliavimas!
Agentūros atstovai nepadėjo
Pusryčiai – „standartiniai“, vienodi visas 7 dienas. Vaisių, išskyrus dynės gabaliukus – jokių! Vakarienė mums trims iš Lietuvos kažkodėl būdavo miesto centre, pasirodo, to pačio šeimininko restorane.
Kasdien veždavo pirmyn-atgal viešbučio mikroautobusas. Jeigu pavėluodavai, tekdavo „kulniuoti“ siauromis gatvelėmis, kur tarsi širšės lėkdavo motociklai ir motoroleriai.
Todėl kyla natūralus klausimas, kodėl „Novaturas“ reklamuoja, kad jo klientai, pirkdami paslaugas, neturės jokių problemų! Viską sutvarkys ten esanti gidė arba pati kelionių agentūros administracija.
Be to, „Novaturas“ skelbiasi, kad ekskursijos bus vykdomos lietuvių kalba (privalumas). Deja, vienintelė ekskursija Amalfio pakrantėje buvo vykdoma rusų kalba!? Kaip paaiškino gidė, nesurinkus atitinkamo skaičiaus lietuvių turistų, prijungiami rusakalbiai... Kuriozas tas, kad man netgi teko sugėdinti gidę, kai su šešiais likusiais lietuviais turistais (5 estai kažkur „nusiplovė“) pasakojimą bažnyčioje ji toliau vedė rusų kalba.
Parašius pretenziją „Novaturui“, gavau standartinį abstraktų atsakymą su apgailestavimu ir tikėjimu, kad toliau sėkmingai naudosiuosi jų paslaugomis!
Nors buvo nusiųstos kambario nuotraukos, kuriose aiškiai matosi, kad pateiktas kambarys neatitinka kokybės ir kainos santykio, bet kelionių agentūros administracijai tai ne argumentas.
Išvada tokia, kad ateityje tikrai nebesinaudosiu „Novaturo“ paslaugomis, nes, kaip parodė mano atvejis, niekas nieko nekompensuos ir nepadės surasti teisybės. Teismai? Čia ne JAV, kur skaičiau žiniasklaidoje, turistė iš kompanijos prisiteisė kompensaciją už nekokybiškas paslaugas.
***
„Novaturo“ atstovė spaudai Dovilė Zapkutė komentavo, kad su klientu susisiekė, kai gavo jo pretenziją.
„Pretenzija yra užregistruota, aiškinamės situaciją dėl kliento išsakytų komentarų su partneriais ir mūsų atstovais užsienyje. Išsiaiškinę situaciją, dar kartą susisieksime su klientu.
Bet kokiu atveju, esame dėkingi savo klientams, kurie pasidalina tiek pastabomis, tiek gerais savo atostogų įvertinimais. Mums tai svarbi informacija tobulinat klientų aptarnavimo kokybę“, – komentavo kelionių agentūros atstovė.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.