Žinomoje internetinėje parduotuvėje nebepirks: netekau 141 euro ir kėdės

Šia savo žinute noriu perspėti žinomos internetinės parduotuvės pirkėjus. Esu įsigijusi daug prekių iš šios parduotuvės ir buvau susidariusi gerą nuomonę. Nusivyliau įsigijusi masažinę sėdynę.

Moteris tikėjosi atsipalaiduoti masažinėje kėdėje.<br>123rf.com
Moteris tikėjosi atsipalaiduoti masažinėje kėdėje.<br>123rf.com
Daugiau nuotraukų (1)

Reda

Sep 7, 2019, 8:50 AM, atnaujinta Sep 7, 2019, 8:51 AM

Retkarčiais vargina nugaros skausmai, tikėjausi, kad ši sėdynė sumažins skausmą, padės atsipalaiduoti. Deja, paspaudus mygtuką, skirtą nugaros masažui, girdėjosi stiprus trinksėjimas. Iškart parašiau elektroninį laišką pardavėjui, pranešdama, kad prekė nekokybiška, grąžinsiu atgal, pageidauju atgauti sumokėtus pinigus.

Tą pačią dieną prekę supakavome, nepažeisdami pakuotės, po 3 dienų išsiuntėme atgal. Gavau atsakymą, kad masažinė sėdynė bus siunčiama garantinę patikrą atliekančiai bendrovei. Ilgai laukus paskambino kurjeris, kad prekę atveža atgal. Kadangi negavau jokio atsakymo iš parduotuvės, atsisakiau prekę priimti. Tada vėl parašiau pardavėjui, kad prekės nepriimsiu.

Po ilgo laukimo gavau atsakymą, kad prekė kokybiška, tačiau naudota, matosi įbrėžimai, todėl mano pretenzijos nepagrįstos ir pinigai nebus grąžinti. Netekau 141 euro ir pačios kėdės. Akivaizdu, kad prekę kažkas apibraižė, jog nereikėtų grąžint pinigų. Daugiau niekada nebepirksiu iš šios parduotuvės ir kitus įspėju, kad neužkibtų ant to paties kabliuko.

***

Minėtos internetinės parduotuvės (pavadinimas redakcijai žinomas. – Red.) atstovė portalui lrytas.lt teigė, kad kėdė tikrai buvo kokybiška – garsas įjungus masažo funkciją yra normalus.

„Jūsų skaitytoja į mus kreipėsi dėl jos nuomone netinkamos naudoti masažinės kėdės. Klientė nurodė, kad, naudojantis preke, ji skleidžia garsą ir tinkamai neveikia, todėl nori susigrąžinti sumokėtus pinigus.

Pagal viešai klientams pateikiamas taisykles ir galiojančius teisės aktus tikriname, ar prekė iš tikrųjų neveikia, netinkama naudoti. Tam visada kreipiamės į garantinį aptarnavimą teikiantį servisą. Šiuo atveju servisas patikrino prekę ir nenustatė jokio jos gedimo. Prekė techniškai tvarkinga, veikia visos jos funkcijos, o skleidžiamas garsas, kurį klientė nurodo, yra mechaninių detalių judėjimo garsas, kuris yprastai atsiranda naudojantis masažo funkcija.

Minimi apibraižymai yra nežymūs, tačiau leidžia identifikuoti, kad buvo naudojamasi preke. Kėdė yra tokios būklės, kokią ją pateikė klientė, papildomų mechaninių pažeidimų nepadaryta. Kadangi prekė veikia, jos taisyti nereikia, ji buvo išsiųsta grąžinti atgal klientei. Kientei atsisakius prekės, šiuo metu prekę saugome, kol klientė į mus kreipsis atsiimti.

Nutraukti pirkimo sutartį ir sugrąžinti kliento sumokėtą kainą šiuo atveju neturime pagrindo, prekė yra techniškai tvarkinga“, – patikino atstovė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.