Dėl asmens tapatybės kortelės vilniečiui teko įveikti netikėtas kliūtis: „Ar tai normalu?“ Migracijos departamento atstovai paaiškino, kodėl taip nutiko

„Noriu paviešinti, mano manymu, absurdišką situaciją. Po sunkios ligos esu 80 proc. neįgalus. Sunkiai vaikštau, judu tik pasiremdamas ramentais, – rašo naujienų portalo lrytas.lt skaitytojas Petras. – Esu pametęs asmens tapatybės kortelę. 

 Migracijos departamento Vilniaus skyriuje yra įdiegta eilių valdymo sistema.<br>V.Skaraičio nuotr.
 Migracijos departamento Vilniaus skyriuje yra įdiegta eilių valdymo sistema.<br>V.Skaraičio nuotr.
 Migracijos departamento Vilniaus skyriuje yra įdiegta eilių valdymo sistema.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
 Migracijos departamento Vilniaus skyriuje yra įdiegta eilių valdymo sistema.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
 Migracijos departamento Vilniaus skyriuje yra įdiegta eilių valdymo sistema.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
 Migracijos departamento Vilniaus skyriuje yra įdiegta eilių valdymo sistema.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
 Migracijos departamento Vilniaus skyriuje yra įdiegta eilių valdymo sistema.<br>V.Skaraičio nuotr.
 Migracijos departamento Vilniaus skyriuje yra įdiegta eilių valdymo sistema.<br>V.Skaraičio nuotr.
 Migracijos departamento Vilniaus skyriuje yra įdiegta eilių valdymo sistema.<br>V.Skaraičio nuotr.
 Migracijos departamento Vilniaus skyriuje yra įdiegta eilių valdymo sistema.<br>V.Skaraičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Sep 24, 2020, 7:36 PM

Tad vieną dieną nuvykau į Vilniaus apskrities migracijos tarnybą Naugarduko g. Vilniuje. 

Kad užsisakyčiau naują dokumentą, atsispausdinau lapelį su mano eilės numeriu ir pasiramsčiuodamas nuėjau prie liftų, tačiau mano nuostabai paaiškėjo, kad nė vienas iš dviejų liftų neveikia. 

Pro šalį ėjo darbuotojas, jo paklausiau, ką man daryti. Sulaukiau atsakymo, kad vis tiek turiu pasiekti antrą aukštą, nes ten priimami užsakymai asmens tapatybės kortelėms pagaminti. 

Padedamas žmonos šiaip ne taip užlipau į antrą aukštą, kur išgirdau, kad visgi dokumentus, jei bučiau pareikalavęs, pabrėžiu – pareikalavęs, galėjau pateikti ir užsakyti ir pirmajame aukšte.

Todėl man kyla klausimai: ar taip galima ir ar normalu elgtis su neįgaliu žmogumi, kuris turi aiškiai matomą judėjimo negalią?

Ar tokiose įstaigose, kaip Migracijos tarnyba, neturėtų būti sudarytos visos sąlygos neįgaliesiems, taip pat, kaip ir kitiems piliečiams patogiai aptarnauti?“

Darbuotojams priminė darbo etiką 

Pakomentuoti situacijos, į kurią pateko skaitytojas Petras, portalas lrytas.lt paprašė Migracijos departamento pareigūnų. 

„Migracijos departamento Vilniaus skyriuje yra įdiegta eilių valdymo sistema. Klientas bilietų spausdinimo terminale pasirenka reikalingą paslaugą ir gauna bilietėlį. Minėtame terminale yra mygtukas „Senatvės pensininkai, nėščiosios, neįgalūs ir vaikai iki 5 metų“.

Jį paspaudus, terminalas išduoda bilietėlį su aptarnavimo vietos nuoroda pirmame aukšte. Klientas prie jam skirto aptarnavimo langelio kviečiamas švieslentėje įsižiebus jo bilietėlio numeriui.

Tikėtina, klientas neatkreipė dėmesio į terminalo ekrane esančias nuorodas ir paspaudė bendros eilės mygtuką.

Įvykis darbo kolektyve jau aptartas, darbuotojams priminta darbo etika.

Tiesa yra ta, kad Vilniaus skyriuje (Naugarduko g. 100, Vilnius) liftas į antrą aukštą, kuriame be klientų aptarnavimo salės yra ir administracijos patalpos, įvertinant darbo su dokumentais saugą, klientų nekelia. Tam, kad atskirų socialinių grupių asmenys nepatirtų nepatogumų dėl laiptų, jie yra aptarnaujami pirmame aukšte. 

Skyriuje pastebėjus neįgaliuosius, tėvelius su mažyliais ar senyvo amžiaus žmones, iš anksto patariama rinktis specialiai jiems skirtą paslaugą. Gaila, šiuo minimu atveju judėjimo negalią turintis klientas paslaugą rinkosi savarankiškai.

Migracijos departamentas informuoja, kad naujose patalpose, į kurias Vilniaus skyrius persikels netrukus, klientų aptarnavimo salė įrengta pirmame aukšte, pagalvota ir apie patogų negalią turinčių asmenų priėjimą“, – rašoma Migracijos departamento prie LR VRM Administravimo skyriaus vyriausiosios specialistės Loretos Tumalavičienės atsakyme.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.