Koso saloje lietuvių porai širdis nusirito į kulnus

Prieš du mėnesius išskridome su šeima atostogauti į Graikiją. Į kelionę išsiruošėme su dviem mažyliais. Vienam – 5 metukai, o kitas dar tik pusantrų. Įsikūrėme nuostabiame viešbutyje – graži aplinka, skanus maistas, daug pramogų ir atrakcijų vaikams. Tad poilsiavome ir džiaugėmės.

Po kelių dienų, praleistų viešbutyje, nusprendėme išsinuomoti automobilį ir leistis į apžvalginę kelionę po salą.<br>Milanos nuotr.
Pamaniau, kad gal vyresnėlis pajuokavo ir su broliu pasislėpė už medžio.<br>Milanos nuotr.

Milana

Jul 12, 2015, 5:27 PM, atnaujinta Oct 26, 2017, 3:53 PM

Po kelių dienų, praleistų viešbutyje, nusprendėme išsinuomoti mašiną ir leistis į apžvalginę kelionę po salą. Neskubėjome, nes keliavome su mažais vaikais. Tačiau per pirmąją dieną pavyko apkeliauti net kelis miestelius.

Antrąją dieną išsiruošėme į Koso miestą. Ten labai gražu: įspūdinga prieplauka, Hipokrato medis, senovinis hamamas, miesto turgus...

Diena buvo karšta. Daug vaikščiojome. Vaikai užsinorėjo ledų ir gerti. Nutarėme suvalgyti ledų. Sustojome prie kavinukės, renkamės, kuriuos ragausime, ir staiga atsisukame su vyru – nėra vaikų. Pamaniau, kad gal vyresnėlis pajuokavo ir už medžio pasislėpė su broliu. Tačiau ne. Aš nustėrau, apėmė panika.

Pradėjome lakstyti po aikštę ir ieškoti vaikų. Rankos drebėjo, širdis daužėsi, klausinėjome aplinkinių, bet niekas jų nematė. Vyras nubėgo į prieplauką. O ten juk vanduo, gilu. Aš pradėjau raudoti. Išsigandau, kad juos praradau. Blaškėmės ir lakstėme gal 15 minučių. Bet jos man prilygo amžinybei.

Net didžiausiam priešui nelinkėčiau to patirti. Buvo labai baisu. Vyras iš prieplaukos sugrįžo be vaikų. Iš jo veido išraiškos supratau, kad ir jis panikuoja.

Ir staiga mes pamatome savo vaikus! Juos atvedė pagyvenusių vokiečių pora. Nenupasakosiu jausmo ir visų emocijų, kurios mane užplūdo, apkabinus savo berniukus. Ašaros riedėjo be paliovos. Širdis vėl daužėsi, o aš juos spaudžiau prie savęs.

Pasirodo, berniukai pamatė raudoną motociklą ir nuėjo jo apžiūrėti iš arčiau, o tada nuklydo į miesto turgų. Laimei, vokiečiai buvo iš mūsų viešbučio ir vaikus atpažino. Juk mūsų vaikai, nei vokiškai, nei angliškai nešneka, bet pora suprato, kad vaikai tiesiog pasimetė.

Taigi ledai ištirpo, Koso sala neberūpėjo ir sugrįžome pavargę, bet laimingi į viešbutį. Likusias dienas niekur nebenorėjome važiuoti, įspūdžių užteko.

Labai prašau, tik nemoralizuokite mūsų. Žinome, kad reikia vaikus saugoti, ir tikrai juos beprotiškai mylime. Viskas įvyko taip, kaip įvyko. Saugome, saugojome, bet nenusaugojome. Viskas atsitiko akimirksniu, tačiau labai džiaugėmės, kad baigėsi laimingai.

Taigi taip prabėgo mūsų atostogos – įspūdingos, įsimintinos, šiek tiek ir baisios, bet svarbiausia, kad su laiminga pabaiga.

Jūs taip pat galite dalyvauti „Bendraukime“ ir „Teztour“ konkurse „Kelionės nuotykis, kurio niekada nepamiršiu“. Konkurso nugalėtojui atiteks kelionė į Italiją dviem asmenims. Daugiau apie konkursą skaitykite čia.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.