Vestuvės Jamaikos pliaže buvo tobulos. Ypač – paskutinė detalė

Amžiną meilę vienas kitam prisiekėme Jamaikos paplūdimyje. Ošiant jūrai, vėjui kedenant plaukus ir skambant Christinos Perri dainai „A thousand years“. Dideles lietuviškas storas vestuves mes iškeitėme į jaukią šventę dviems.

Netradicinėms vestuvėms netrūko ir tradicinių vestuvinių akcentų: baltas vestuvinis tortas, puoštas orchidėjomis, šaltas šampanas ir pirmasis jaunavedžių šokis ant balto smėlio.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Aš visada rinksiuosi tave.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Tai buvo diena, skirta tik mums dviems, todėl mėgavomės ja ir visą dėmesį skyrėme tik vienas kitam.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Amžiną meilę vienas kitam prisiekėme Jamaikos paplūdimyje.<br>Asmeninio archyvo nuotr.

Kristina ir Saulius

Jul 29, 2016, 11:40 AM, atnaujinta May 17, 2017, 11:54 AM

Visą ceremoniją anglų kalba vedė vietinis pastorius. Ją papildėme savo sukurtais įžadais, kurie skambėjo lietuviškai ir ceremoniją pavertė tik dar ypatingesne, kadangi jie buvo asmeniški, skirti iš visos širdies ir šių žodžių daugiau niekas be mūsų nesuprato.

Pati esu labai jautri, todėl tikėjausi, kad organizuojant vestuves užsienyje pavyks išvengti jaudulio ir drėkstančių akių. Tačiau nepaisant to, kuriame pasaulio kampelyje esi, jaudulys nuo to nesumažėja. Netradicinėms vestuvėms netrūko ir tradicinių vestuvinių akcentų: baltas vestuvinis tortas, puoštas orchidėjomis, šaltas šampanas ir pirmasis jaunavedžių šokis ant balto smėlio.

Ir netgi staigmena po vestuvių – sveikinimai. Tai buvo filmuota medžiaga, kurioje – patys šilčiausi ir nuostabiausi linkėjimai nuo mūsų šeimų, artimųjų ir geriausių draugų mūsų vestuvių proga. Tai buvo tas paskutinis akcentas, dėl kurio drąsiai galėjome sakyti, kad viskas buvo tobula ir nieko netrūko.

Tai buvo diena, skirta tik mums dviems, todėl mėgavomės ja ir visą dėmesį skyrėme tik vienas kitam. Kartu tai ne tik puiki šventė bet ir nuostabus bei egzotiškas medaus mėnuo, kuris prasidėjo pusryčiais su šampanu į lovą. Juk svarbiausia yra du žmonės ir jų jausmai, o visa kita – tik detalės.

„Aš pasirinkau tave ir rinksiuosi tave vėl, ir vėl, ir vėl. Be jokių stabtelėjimų, be abejonių. Aš visada rinksiuosi tave“, – pasižadėjome mes.

Šis rašinys ir nuotraukos dalyvauja konkurse „Mano vestuvių pasaka“. Konkurso nugalėtojams atiteks kelionė dviems į Kiprą. Daugiau apie konkurso sąlygas skaitykite čia.

Balsuoti už Kristiną ir Saulių galite čia.

Daugiau konkurse dalyvaujančių porų vestuvių nuotraukų ir pasakojimų rasite skilties „Bendraukime“ konkursų skyrelyje.

Jei svajojate apie saulėtas vestuves šiltuose kraštuose ar jaukią povestuvinę kelionę, bet nežinote ko griebtis, kreipkitės į kelionių agentūrą „Pasaulio kelionės„. Jau beveik dešimtmetį ši agentūra organizuoja jaukias šventes ir įsimintinas individualias keliones. „Pasaulio kelionės“ mielai pasidalins savo patirtimi ir taps jūsų šventės ar kelionės organizatoriumi.

REPORTERIS: esminiai pokyčiai Vilniaus oro uoste