Iš bibliotekos į prekybos centrą užsukusi mažeikiškė išgyveno nepavydėtiną dramą

Prieš savaitę Mažeikiuose esančioje parduotuvėje patyriau ypač nemalonų incidentą, apie kurį nedelsiant informavau parduotuvės puslapyje nurodytu telefonu bei raštu. Gavau automatinį pranešimą, kad situacija nagrinėjama. Praėjus savaitei – jokio atsakymo negavau.

 Iš bibliotekos į parduotuvę užsukusi mažeikiškė nesitikėjo, į kokią keblią ir žeminančią situaciją pateks.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
 Iš bibliotekos į parduotuvę užsukusi mažeikiškė nesitikėjo, į kokią keblią ir žeminančią situaciją pateks.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
 Iš bibliotekos į parduotuvę užsukusi mažeikiškė nesitikėjo, į kokią keblią ir žeminančią situaciją pateks.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
 Iš bibliotekos į parduotuvę užsukusi mažeikiškė nesitikėjo, į kokią keblią ir žeminančią situaciją pateks.<br> 123rf.com asociatyvioji nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Daiva

Mar 9, 2023, 9:58 PM, atnaujinta Mar 10, 2023, 11:23 AM

Man, pirkėjai, susimokėjus už prekes pardavėja pareiškė, kad turiu neapmokėtų prekių rankinėje ar kišenėse. Apžiūrėjo – nerado, iškvietę apsaugą. Ši nusivedė į patalpą, liepė padėti rankinę, iškraustyti turinį, nusirengti, iškrauti daiktus, tikrino prietaisu.

Neapmokėtų prekių nerado. Toliau kalbėjo apie vagystę. Telefonu ėmiau rinkti pagalbos numerį, tačiau atėmė telefoną, teigė, kad aš neturiu teisės filmuoti, skambinti, liepė ramintis (kaip dar galima ramintis tylint?). Kalbėjo grubiai – žeminančiai.

Paprašius neprisistačiusių darbuotojų nežeminti, o dirbti savo darbą ir pagrįsti teisiškai sulaikymą ir laisvės apribojimo priežastis, liepė ramintis, tylėti. Elgėsi labai šiurkščiai.

Po kurio laiko neaptikus neapmokėtų daiktų teigė, kad tai Mažeikių bibliotekos knygą, neva „cypė“. Nors bibliotekos knyga, akivaizdžiai naudota, jau kuris laikas buvo išimta ir padėta, kaip liepė darbuotojos, iš kuprinės.

Neatsiprašė, neapgailestavo, kalbėjo apie vagis, apie tai, kad tai jau ne pirma bibliotekos knyga cypia. Ypač grubi darbuoja nieko nesakiusi staiga išėjo iš patalpos. Likusioji kaltino mane turėjus bibliotekos knygą (!).

Buvau viešai pažeminta prekybos centre, o vėliau laikoma, nurenginėjama uždaroje patalpoje, siekiant išsikviesti pagalbą (112) iš manęs buvo jėga atimta asmeninė ryšio priemonė. Liepta tylėti, nesimuistyti, nes man bus blogiau.

Parduotuvėje, kaip teigiama, yra stebėjimo kameros, apsaugos darbuotojai jas stebi. Įraše turi/-turėjo būti matoma kaip, kur aš – PIRKĖJA einu, ką imu, ką perku.

Tai įrodo, kad apsaugos darbuotojai dirba aplaidžiai, t.y. nedirba, nestebi monitorių. Galimai tai apsaugos darbuotojų savivalė, priekabiavimas, iškreiptas galios demonstravimas, polinkis tyčiotis iš pirkėjų.

Klausimas, turbūt, retorinis: kas mane, kaip Lietuvos pilietę, turėtų apsaugoti nuo tokių išpuolių viešoje vietoje? Kiek kainuoja žmogaus orumas Lietuvoje? Kas turi atlyginti patirtą moralinę žalą? Kas atlygins streso pasekmes?

Kiek kainuoja suvaržyta laisvė? Manau, kad nesu vienintelė patyčias patyrusi pirkėja Lietuvoje. Noriu viešinti tokius faktus, kad tokių neigiamų patirčių būtų išvengta.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.