Savo eksperimente, kurį patalpino socialiniame tinkle „Youtube“, Erikas lygina „Vilkyškių pieninės“ ir „Vilvi“ jogurtą su vyšniomis. „Vilvi“ – tai tos pačios „Vilkyškių pieninės“ prekės ženklas, tik skirtas eksportui į užsienį.
Skaitytojas Erikas lygino 3,5 proc. riebumo jogurtą su vyšniomis. Iš vaizdo įrašo matyti, kad šaukštu kabinamas Rusijos rinkai skirtas jogurtas – klampesnis, jame daugiau vyšnių nei tame, kuris skirtas Lietuvos rinkai.
Skaitytoją taip pat suintrigavo faktas, kad ant Rusijos rinkai skirto jogurto parašyta „Be GMO“ – genetiškai modifikuotų organizmų.
Vis dėlto „Vilkyškių pieninės“ rinkodaros vadovės Elenos Šilovaitės teigimu, Lietuvai ir Rusijai yra tiekiami visiškai vienodi jogurtai. Anot jos, pieno produktai – gyvas dalykas, todėl kartais jie gali skirtis, priklausomai nuo produktų partijos. „Be to, uogienė dozuojama iš dozatoriaus – galbūt kartais į vieną indelį uogų įkrenta mažiau, į kitą daugiau.“
E.Šilovaitė paaiškino ir tai, kodėl ant Rusijos rinkai skirto jogurto užrašyta „be GMO“: „Nes Rusijoje, skirtingai nei Lietuvoje, tokie dalykai nėra savaime aiškūs. Tad užrašus kuriame reaguodami į konkrečios šalies rinkos specifiką.“
„Vis dėlto labai gaila, kad Lietuvoje vis dar gajus stereotipas, kad mūsų šalyje produktai prastesni nei vežami į užsienį. „Mums visi vartotojai brangūs, ypač Lietuvos“, – sakė „Vilkyškių pieninės“ rinkodaros vadovė.
Rusijos rinkai skirtų pieno produktų Lietuvos prekybos centruose atsirado, kai jų draudimą paskelbė Rusija.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.