Konduktorės paprastai situaciją aiškina kitų traukinių trūkumu, tačiau labiausiai piktina ne pati kelionė, o įžūlus Lietuvos geležinkelių melas. Tokia padėtis kasdien kartojasi jau ne vieną savaitę, bet tiek Lietuvos geležinkelių interneto svetainėje, tiek jų elektroninėje bilietų pirkimo sistemoje skelbiama tikrovės neatitinkanti informacija.
Štai žvilgtelėjus į Lietuvos geležinkelių interneto svetainėje skelbiamą traukinių tvarkaraštį rašoma, kad visos vietos traukiniuose G23/G24 yra 2 klasės. Perkant bilietus internetu ir jau renkantis sėdimąją vietą šis faktas dar kartą pabrėžiamas.
Tačiau tame pačiame svetainės puslapyje iškart vaizduojamas PESA traukinys, kuriame visos sėdimosios vietos iš tiesų yra 3 klasės. Jeigu nėra kitų galimybių keisti į šiuos reisus vykstantį traukinį, prašome skelbti tiesą atitinkančią informaciją ir atitinkamai sumažinti bilietų kainas šiuo maršrutu, jau nekalbant apie pinigų grąžinimą nepatogumų patyrusiems keleiviams.
***
AB „Lietuvos geležinkelių“ atstovo Vidmanto Gudo komentaras:
„Keleivio bilieto kaina priklauso nuo traukinio kategorijos ir vagono klasės. Traukinio kategorija nustatoma pagal jo greitį – jie gali būti negreitieji, greitieji ir ekspresai. Vagono klasė nustatoma remiantis UIC (Tarptautinės geležinkelių sąjungos) standartais. Kartais tas pats traukinys, vykstantis skirtingais maršrutais ir skirtingu greičiu, gali būti priskiriamas skirtingoms kategorijoms ir turėti kitokią vagono klasę.
Taip nutiko ir Jūsų skaitytojo minimoje situacijoje – ne visi PESA traukiniai yra 3-iosios klasės. Pavyzdžiui, panaši situacija yra su dviaukščiais traukiniais. Tarp Vilniaus ir Kauno kursuojantys dviaukščiai traukiniai priskirti 1–2 klasei (ji priklauso nuo vietos traukinyje), tačiau į Trakus vykstantys dviaukščiai, nors ir identiški, yra jau 3-iosios klasės.“
Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.