„Pažiūrėjus skelbimą atrodė, viskas gražu. Telefonu
pardavėjas pasakojo, kad viskas tvarkinga, variklis idealus, automatas idealus,
technikinė pravaryta - sėdi ir važiuoji. Minėjo,
rida nedidelė – 210 ar 220 tūkst. kilometrų.
Viskas šaunu“, – pasakojo Mindaugas apie parduodamo automobilio „Saab 9-5“ skelbimą.
Šaunumas išgaravo, nutarus pažiūrėti, kas apie tą patį automobilį rašoma švediškame automobilių registre.
„Pagal švediškus automobilio numerius galima patikrinti, kokie jo duomenys pateikiami švedų puslapyje.
Rida – daugiau kaip 500 tūkst. kilometrų“, – stebėjosi skaitytojas.
Ir iš tiesų, į švedišką internetinį automobilių duomenų puslapį suvedus skelbime matomus automobilio numerius, nurodoma 545 461 tūkst. kilometrų
rida.
„Priminus pardavėjui, kad švediškame puslapyje rodo daugiau nei pusę milijono, tas apsimetė klounu ir pasakė, kad pas visus juk suktos ridos, esą, koks skirtumas, kokia ji ten buvusi...“ – teigė Mindaugas.
„Bendraukime“ susisiekė su pardavėju, kuris patvirtino, kad parduodamo automobilio
rida – apie 200 tūkst. kilometrų. Pasiteiravus, kodėl švediškame registre ji nurodoma daugiau kaip dvigubai didesnė,
vyras tikino, jog perkant automobilį jo
rida tikriausiai jau buvo atsukta.
„Net neįsivaizduoju, kodėl taip... Aš pats jį pirkau Lietuvoje, uždėjau padangas,
praėjau technikinį. Neseniai jį perpirkau, man
parvarė iš Švedijos. Matyt,
rida atsukta jau prieš parduodant man. Tokią jau pirkau. Čia aš turėčiau kreiptis dėl to, kad man atsukta
rida“, – sakė
pardavėjas.