Brangią vestuvių puokštę išrinkusi pora apstulbo – štai, ką gavo

Irma ir Einoras jaunavedžiams išrinko romantišką rausvą puokštę baltoje pintinėlėje su širdele. Koks buvo jų nustebimas, kai gavo krepšelį, mažai kuo primenantį jų matytą nuotrauką internete!

Irma ir Einoras jaunavedžiams išrinko romantišką rausvą puokštę baltoje pintinėlėje su širdele. Koks buvo jų nustebimas, kai gavo krepšelį, mažai kuo primenantį jų matytą nuotrauką internete!
Irma ir Einoras jaunavedžiams išrinko romantišką rausvą puokštę baltoje pintinėlėje su širdele. Koks buvo jų nustebimas, kai gavo krepšelį, mažai kuo primenantį jų matytą nuotrauką internete!
Irma ir Einoras jaunavedžiams išrinko romantišką rausvą puokštę baltoje pintinėlėje su širdele. Koks buvo jų nustebimas, kai gavo krepšelį, mažai kuo primenantį jų matytą nuotrauką internete!<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Irma ir Einoras jaunavedžiams išrinko romantišką rausvą puokštę baltoje pintinėlėje su širdele. Koks buvo jų nustebimas, kai gavo krepšelį, mažai kuo primenantį jų matytą nuotrauką internete!<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

May 13, 2016, 9:54 PM, atnaujinta May 25, 2017, 4:38 PM

„Sena istorija, 2014-ųjų vasara. Ši puokštė-krepšelis tuo metu kainavo apie 200 litų“, – rašė nuotrauka pasidalijusi skaitytoja Irma.

Moteris pasakojo, kad gavusi puokštę nutarė netylėti ir surašė gėles pristačiusiai įmonei pretenziją. 

„Siunčiu jums foto puokštės-krepšelio, kurį gavo šį vakarą jaunavedžiai vestuvių proga. Ar yra panašumų su puokšte-krepšeliu, kurį mes pirkom pagal paveikslėlį jūsų website (liet. tinklapyje)?

Mes suprantam, kad „Floristas turi teisę keisti gėles ir kad spalvinė gama išlieka tokia pati“. Tačiau jeigu jūs manot, kad krepšelis yra toks pat, kaip nuotraukoj... Pats krepšelis irgi kažkaip priklauso nuo sezono?

Niekada neteko niekam priekaištauti. Pirmas kartas, kai rašom tokį laišką. Tačiau puokštė mūsų nuotraukoj visiškai neatitinka to, ką mes pirkom ir kaip tikėjomės nustebinti ir nudžiuginti jaunavedžius.

Jeigu jūs manot, kad pirkinys neatitinka to, ką mes pirkom, labai tikimės, kad tinkama puokštė bus pristatyta kuo greičiau. Šį vijoklių makalyną su „Kaziuko mugės“ krepšiuku tiesiog galit išsivežti atgal“, – laiške įmonei priekaištavo Irma. 

Įmonės atstovė sutiko, kad krepšelis visiškai nepanašus į tą, kuris buvo parodytas tinklapyje.

„Tačiau jo turinys (gėlės) buvo sukomponuotas tiksliai. Gėlės atitiko ir kiekį, ir sudėtį, ir kokybę. Deja, floristas tuo metu neturėjo kitos spalvos krepšelio, tad panaudojo klasikinį pintą rudą. Labai apgailestaujame, kad Jums nepatiko kompozicija.

Mes neturime pagrindo anuliuoti užsakymo, nes kompozicijos turinys atitinka užsakymą, tačiau kaip atsiprašymą dėl krepšelio floristas pristatys gavėjams dėžutę saldainių“, – į laišką atsakė įmonės darbuotoja.

„Nuo tada toje įmonėje nepirkom nieko“, – patikino Irma.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.