Pamatė, kokią puokštę nupirko mamai už 32 eurus – atsižegnojo

Perskaičiau straipsnį apie „Interfloros“ paslaugomis nusivylusią emigrantę ir nusprendžiau parašyti jums. Mes taip pat norėjome pradžiuginti mamą ir iš šios įmonės užsakėme gėlių puokštes gimtadienio ir Motinos dienos progoms.

Autorė teigė, kad nusiuntusi savo užsakymo numerį ir dar vieną nuotrauką atsakymo negavo.<br>Eglės nuotr.
Autorė teigė, kad nusiuntusi savo užsakymo numerį ir dar vieną nuotrauką atsakymo negavo.<br>Eglės nuotr.
Puokštę Eglė nufotografavo ir iš viršaus, ir iš šono.<br>Eglės nuotr.
Puokštę Eglė nufotografavo ir iš viršaus, ir iš šono.<br>Eglės nuotr.
Puokštę Eglė nufotografavo ir iš viršaus, ir iš šono.<br>Eglės nuotr.
Puokštę Eglė nufotografavo ir iš viršaus, ir iš šono.<br>Eglės nuotr.
„Interflora“ galiausiai pripažino, kad puokštė neatitiko reikalavimų.<br>Eglės nuotr.
„Interflora“ galiausiai pripažino, kad puokštė neatitiko reikalavimų.<br>Eglės nuotr.
„Interflora“ galiausiai pripažino, kad puokštė neatitiko reikalavimų.
„Interflora“ galiausiai pripažino, kad puokštė neatitiko reikalavimų.
Daugiau nuotraukų (5)

Eglė

May 16, 2016, 10:31 AM, atnaujinta May 25, 2017, 11:45 AM

Puokštės visiškai neatitiko to, kas buvo reklamuojama jų puslapyje. Pamačiusi Motinos dienai atsiųstą puokštę, kuri kainavo 32 eurus (o dar 7 eurus kainavo pristatymas), nusprendžiau nebetylėti.

Parašiau „Interfloros“ klientų aptarnavimo skyriui, nusiunčiau reklamuotos ir gautos puokščių nuotraukas. Kitą dieną gavau iš jų panašų atsakymą, kaip ir jau minėto straipsnio autorė  (kalba netaisyta. – Red.).

  „Sveiki,

Dėkojame už laišką.

Prašome nurodyti užsakymo numeriuką, nes pagal jūsų emailą užsakymo nerandame. Taip pat prašome atsiųsti dar kelias nuotraukas, nes pagal šią nuotrauką matome, kad puokštė ir gėlės atitinką į nuotrauką mūsų tinklalapyje.

Puokštė panašį į nuotrauką nes yra išlaikytą spalvinę gamą. Kadangi nuotrauką padaryta tik iš viršaus, nematome visos kompozijos ir visų gėlių, bet pagal tai ką matome, užsakymo floristui anuliuoti deja negalime. Labai gaila kad likote nusivylė mūsų paslaugomis“, – rašė Ieva iš „Interfloros“.

Nusiuntusi jiems savo užsakymo numerį ir dar vieną nuotrauką atsakymo negavau. Žinau vieną: daugiau „Interfloros“ paslaugomis nesinaudosiu ir nerekomenduosiu kitiems.

* * *

Įmonės „Interflora“ atstovė sutiko, jog laiško autorės pasipiktinimą sukėlusi puokštė neatitiko visų reikalavimų.

„Interfloros specialistai į visus mūsų klientų laiškus atsako. Jūsų skaitytojos ir mūsų klientės p. Eglės laiškas su papildoma nuotrauka gautas šią savaitę. Antroje gautoje nuotraukoje matyti visa puokštė, todėl pagal ją galime matyti, kad puokštė neatitinka visų „Interflora“ reikalavimų.

Tuo atveju, kai puokštė neatitinka reikalaujamų standartų, skundo sprendimas užima šiek tiek daugiau laiko – turime susisiekti su floristais, atlikusiais užsakymą, aptarti susidariusią situaciją ir priimti reikiamą sprendimą. Interfloros klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojas su p. Egle susisieks šiandien iki 17 val.“, – penktadienį tvirtino atstovė.

Sekite mus „Facebook“ ir skaitykite daugiau skilties „Bendraukime“ temų.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.