„Bendraukime“ skaitytojui Mindaugui Navickui taip ir nutiko: nuolaida sauskelnėms apsidžiaugęs vyras tik sumokėjęs pamatė neatitikimą.
Sekmadienį Vilniuje esančioje parduotuvėje „Rimi“ vyras įsigijo 72 vnt. pakuotę „Pampers“ sauskelnių kūdikiams. Ryški etiketė lentynoje skelbė apie taikomą nuolaidą – buvo nubraukta 16,29 euro ir paskelbta nauja kaina – 12,99 euro. Tačiau sumokėjęs vilnietis sutriko – kvite juodavo 16,29 euro suma.
„Gerai įsižiūrėjus, kainos etiketėje rašoma, jog akcija taikoma 80 vnt. „Pampers“ pakuotei. Nors kaina nurodyta prie 72 vnt. pakuočių. Visi kiti prekės parametrai, nurodyti etiketėje, atitinka. Lentynoje 80 vnt. pakuotės rasti nepavyko.
Perkant impulsyviai, vartotojo suklaidinimo tikimybė yra milžiniška. Kaina nurodyta po preke, kuriai nuolaida netaikoma. O prekės, kuriai nuolaida taikoma, net nesimatė.
Kaip matote, kvite už prekę sumokėta suma yra 16,29 euro. Tai yra 72 vnt. pakuotės kaina. Nuotraukoje užfiksuota, jog akcijinės prekės – 80 vnt. pakuotės kaina prieš akciją irgi buvo 16,29 euro – nuo tos sumos ir turėtų būti taikoma nuolaida.
Taigi argi gali būti taip, kad tiek 72 vnt., tiek 80 vnt. tos pačios rūšies sauskelnių prieš akciją kainuoja lygiai tiek pat?
Galbūt čia klaida ar sutapimas, bet kodėl pasitaiko tokie netyčiukai?“ – klausė M.Navickas.
„Bendraukime“ kelis kartus telefonu bandė susisiekti su prekybos tinklo „Rimi“ atstove, tačiau gauti atsakymo į skaitytojo iškeltus klausimus nepavyko, jų negalėjo pateikti ir įmonės administracija.
Prekybos tinklo „Rimi“ Viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė vėliau apgailestavo dėl įsivėlusios klaidos: „Atsiprašome mūsų pirkėjo už įsivėlusią klaidą. Visada stengiamės išvengti tokių situacijų ir siekiame, kad jos mūsų prekybos centre nepasikartotų.
Dėkojame p. Mindaugui, kad atkreipė mūsų dėmesį. Norime išspręsti susidariusią situaciją, tad kviečiame jį susisiekti su mumis el. paštu info@rimibaltic.com.“
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.