Iš lietuvių pamėgto kurorto grįžo pasibaisėję – po lova geriau net nežiūrėti

„Ne viskas, kas blizga, yra auksas. Arba būkite drąsesni, tautiečiai“, – ragino savo atostogomis Graikijoje nusivylęs „Bendraukime“ skaitytojas Micius, ką tik grįžęs iš 10 dienų poilsinės kelionės.

Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br>Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br>Skaitytojo nuotr.
Poilsiautojus labiausiai neramino prie baseino esantis šviestuvas be gaubto.<br> Skaitytojo nuotr.
Poilsiautojus labiausiai neramino prie baseino esantis šviestuvas be gaubto.<br> Skaitytojo nuotr.
Poilsiautojus labiausiai neramino prie baseino esantis šviestuvas be gaubto.<br> Skaitytojo nuotr.
Poilsiautojus labiausiai neramino prie baseino esantis šviestuvas be gaubto.<br> Skaitytojo nuotr.
 Skaitytojo nuotr.
 Skaitytojo nuotr.
 Poilsiautojams buvo siūloma duona su pelėsiu.<br> Skaitytojo nuotr.
 Poilsiautojams buvo siūloma duona su pelėsiu.<br> Skaitytojo nuotr.
 Poilsiautojams buvo siūloma duona su pelėsiu.<br> Skaitytojo nuotr.
 Poilsiautojams buvo siūloma duona su pelėsiu.<br> Skaitytojo nuotr.
 Poilsiautojams buvo siūloma duona su pelėsiu.<br> Skaitytojo nuotr.
 Poilsiautojams buvo siūloma duona su pelėsiu.<br> Skaitytojo nuotr.
Maisto viešbutyje pakako ne visiems poilsiautojams.<br> Skaitytojo nuotr.
Maisto viešbutyje pakako ne visiems poilsiautojams.<br> Skaitytojo nuotr.
Maisto viešbutyje pakako ne visiems poilsiautojams.<br> Skaitytojo nuotr.
Maisto viešbutyje pakako ne visiems poilsiautojams.<br> Skaitytojo nuotr.
Maisto viešbutyje pakako ne visiems poilsiautojams.<br> Skaitytojo nuotr.
Maisto viešbutyje pakako ne visiems poilsiautojams.<br> Skaitytojo nuotr.
Maisto viešbutyje pakako ne visiems poilsiautojams.<br> Skaitytojo nuotr.
Maisto viešbutyje pakako ne visiems poilsiautojams.<br> Skaitytojo nuotr.
Maisto viešbutyje pakako ne visiems poilsiautojams.<br> Skaitytojo nuotr.
Maisto viešbutyje pakako ne visiems poilsiautojams.<br> Skaitytojo nuotr.
Maisto viešbutyje pakako ne visiems poilsiautojams.<br> Skaitytojo nuotr.
Maisto viešbutyje pakako ne visiems poilsiautojams.<br> Skaitytojo nuotr.
Maisto viešbutyje pakako ne visiems poilsiautojams.<br> Skaitytojo nuotr.
Maisto viešbutyje pakako ne visiems poilsiautojams.<br> Skaitytojo nuotr.
Viešbučio personalas nespėjo plauti lėkščių.<br> Skaitytojo nuotr.
Viešbučio personalas nespėjo plauti lėkščių.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
 Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
 Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
 Sąlygos atostogauti su vaikais, pasak poilsiautojų, yra labai sudėtingos.<br> Skaitytojo nuotr.
 Sąlygos atostogauti su vaikais, pasak poilsiautojų, yra labai sudėtingos.<br> Skaitytojo nuotr.
 Sąlygos atostogauti su vaikais, pasak poilsiautojų, yra labai sudėtingos.<br> Skaitytojo nuotr.
 Sąlygos atostogauti su vaikais, pasak poilsiautojų, yra labai sudėtingos.<br> Skaitytojo nuotr.
 Sąlygos atostogauti su vaikais, pasak poilsiautojų, yra labai sudėtingos.<br> Skaitytojo nuotr.
 Sąlygos atostogauti su vaikais, pasak poilsiautojų, yra labai sudėtingos.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Kelionių organizatoriaus išreklamuotas viešbutis nuvylė lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Lietuviai kurorte nepatingėjo užfiksuoti viešbučio broko ir nori perspėti kitus lietuvius.<br> Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (41)

Micius

Jul 1, 2017, 9:04 PM, atnaujinta Jul 18, 2017, 12:00 PM

„Birželio viduryje su šeima išvykome į „Novaturo“ organizuotą kelionę Graikijoje, Rodo saloje. Apsistojome 4+ žvaigždučių viešbutyje „Sunshain Rhodas“, kuris kelionių organizatorių yra labai rekomenduojamas poilsiui su vaikais! Kasdien čia atskrenda apie 50 lietuvių. 

Keturių asmenų šeimai (su dviem mažyliais) ši kelionė, pirkta dar iš anksto rudenį, kainavo 2500 eurų. Dabar tokia 10 dienų kelionė jau kainuotų 3087 eurus.

Duona su pelėsiu?

Iš pirmo žvilgsnio viskas puiku – viešbutis ant jūros kranto, yra keli baseinai. Bet mūsų šeimos ir sutiktų lietuvių manymu, aptarnavimas penkiabalėje sistemoje yra 3 balai.  

Pagrindinėje maitinimo patalpoje antrame aukšte kiekvieną dieną būdavo sausakimša, tekdavo tiesiog „šokti“ su lėkštėmis. Tai reiškia nardyti taip atsargiai tarp poilsiautojų ir eilių, kad neužgriūtumei su maistu ant kito žmogaus ir saugotis, kad ant tavęs neužgriūtų kiti.

Gėrimų kraneliai buvo tik keli, todėl keliems šimtams žmonių būdavo sudėtinga maitintis. Šalia esančioje kavinukėje prie baseino kiti lietuviai gavo picą su kažkokiais taškais. Sakė, kad tai pelėsio požymiai.

Vėliau nunešė į kavinę, bet vyresnis virėjas tik pakraipė galvą į šalis, suprask, kaip čia galėjo taip nutikti?

Trūko maisto ir indų

Be to, kad vietos mažai, eilės didžiausios, tai dar ir maisto įvairovė labai menka. Vaikų meniu – tik ledai.

Vėliau situacija pasidomėjęs kelionių organizatorius pasakė, kad viešbutis pats nustato meniu, bet keliones pardavinėjančios agentūros puslapyje parašyta, kad atskiras vaikų meniu yra. 

Kiekvieną dieną poilsiautojams trūko maisto, lėkščių, indų. Reikėdavo laukti, kol atneš pagamintą maistą ar išplautus indus. Tačiau juos reikėdavo valyti servetėlėmis, nes būdavo dar šlapi – neišdžiuvę. Servetėles visi palikdavo numetę šalia lėkščių, nes šiukšlių dėžių nebuvo. Todėl vaizdelis buvo ne koks!
 
Akivaizdžiai matėsi, kad virtuvė maisto nespėjo gaminti, nes stovėti eilėse tekdavo net ir 25 minutes! O atneštas nedidelis maisto kiekis būdavo greit išgraibstomas žmonių! 

Kodėl turėjome tokiomis sąlygomis maitintis 4+ žvaigždučių viešbutyje?

Sutikome draugų, kurie sakė gavę iš savo kelionių organizatorių pranešimus, kad viešbutyje nedirbs vienas restoranas, todėl labai atsiprašo už nepatogumus. Mes tokio pranešimo negavome.

Pagrindinės maitinimo patalpos gale buvo matyti daug laisvos vietos, tinkamos maistui ir gėrimams pasidėti, todėl poilsiautojų srautai būtų padalinti pusiau, bet to nebuvo. 

Teko matyti prancūzo vyro ir pagyvenusios vokietės veido išraiškas, tad vertėjo nereikėjo, nes buvo aišku, kad vyriškis kimšo tik ilgą batoną su sviestu, o iš pykčio ir keiksmų jam raudo žandai. Moteriškė, ilgai laukusi krūtinėlės kepsnelių, bet pamačiusi, kad atneša labai mažai, pasišalino iš eilės nieko neįsidėjusi.

Žaidimai vaikams – prie baro

Kambariuose buvo drėgmės tvaikas, porą kartų nesutvarkė kambarių, nors kortelės buvo ant durų, o darbuotojos rūkė ir sakė, kad nespėja. Internetas viešbutyje labai silpnas, o mūsų kambario tualete, ketvirtame aukšte, lakstė skruzdėlės. 

Vaikų žaidimų aikštelėje būdavo kasdien laistoma žolė, todėl visoje teritorijoje, net ir po vaikų supynėmis, telkšodavo balos. Kaip suptis vaikams ir bėgioti po šlapią aikštelę? 

Vaikų animacija kartais vykdavo prie baro, kur už žingsnio prekiaujama alkoholiniais gėrimais ir aplinkui rūkoma. Ko be šokių mokomi vaikai? Kodėl taip buvo? Palaikau Lietuvos valdžios norą riboti alkoholinių gėrimų vartojimą viešoje vietoje.

Tačiau mus labiausiai neramino šalia baseino esantis šviestuvas be gaubto! 

Viešbutyje yra patalpa vaikiškiems žaidimams, tačiau vienas jų „prarijo“ 2 eurus ir, pasirodo, neveikia. Jokio įspėjančio užrašo. Turėjau eiti į registratūrą aiškinti situaciją, gaišti poilsio laiką, prašiau  uždėti užrašą apie neveikiantį žaidimą. Pinigus grąžino, pažadėjo iškart uždėti užrašą, bet praėjus kelioms dienoms jo vis tiek nebuvo, o žaidimas neveikė.

Į skundus reagavo vangiai

Kambaryje buvo virtuvėlė, iš čiaupo bėgo tik karštas vanduo. Tačiau užregistravus gedimą jo nesutvarkė per 10 dienų. Paprašius virdulio, atnešė tik po 3 dienų. 

Televizijos kanalai mirguliuojantys, televizoriaus pultelis suklijuotas izoliacine juosta, viešbučio koridoriuose taip pat buvo kartais nevaloma. 

Kai dvi dienas nesutvarkė kambarių, tautiečiai su viešbučio atstovais aiškinosi dėl aptarnaujančio personalo lėtumo. Išgirdome, kad Graikija yra istorijų tėvynė, ne kokia Turkija ar Bulgarija. 

Įžūliai nusiteikusi nuėjau į registratūrą, prašiau, kad atneštų bent rankšluosčius. Registratūros darbuotoja tik užregistravo problemą, pažadėjo atnešti iki vakaro, bet neatnešė. 

Užregistravimo man neužteko, kreipiausi į viršiausią administratorių. Atėjo, pakalbėjom, pasiūlė nemokamą internetą kambaryje ir išvažiavimo dieną nemokamą laiką po 12 valandos iki išvykimo į oro uostą. Girdėjau, kad už tai 30 eurų reikėtų susimokėti. 

Patarčiau tautiečiams būti drąsesniems, nekreipti dėmesio į „pasikėlusius“ graikus, t.y. pasinaudoti teise ir registratūroje pareikalauti pokalbio su vyresniuoju administratoriumi, o ne tik užregistruoti pretenziją.

O gal geriau Graikijoje vykti į 5+ žvaigždučių viešbutį, tada būtų gerai? Juk žinome, kad tai gali būti ir 3+ lygio, todėl būtina sekti komentarus.

O gal su vaikais reikia nerizikuoti ir mauti į Turkiją, nes tik ten yra kokybė ir aukštas aptarnavimo lygis? Bet baisu. Egiptas – prasčiau ir nesaugu, todėl saugiai galime jaustis tik Bulgarijoje, Ispanijoje“, – rašė savo atostogomis nepatenkintas poilsiautojas.

Skolinosi tualetinį popierių

Jam antrino ir kita tame pačiame „Sunshain Rhodas“ viešbutyje apsistojusi lietuvė. 

„Mūsų šeima su beveik 4 metų vaiku atostogavo šiame 4+ viešbutyje. Iš tiesų, nelikome sužavėti. 

Viešbutis tikrai neatitinka „Novaturo“ jam suteiktų 4+ žvaigždučių. Pradedant tuo, kad kambariai buvo praktiškai netvarkomi, net kartais nelikdavo švarių didelių rankšluosčių. Tualetinio popieriaus neturėjome dvi dienas. Šalia gyveno draugai, tad skolinomės iš jų.

Maistas... Na, skanus, bet... Kasdien valgėme tokią pat vištieną. Eilės prie padėklų milžiniškos. Virtuvė tikrai negalėjo aptarnauti tokio kiekio poilsiautojų. Pavyzdžiui, atnešus padėklą su pjaustytu arbūzu, jo nelikdavo po antro eilėje stovinčio žmogaus, nes atnešdavo vieną supjaustytą arbūzą!

Vaikams maisto nebuvo

Indų trūkumas, šlapios lėkštės. Vaikiškas meniu: tokio apskritai nebuvo. Atskira valgyklėlė su mažais staliukais yra, bet maisto nebuvo. 

Kol vienas tautietis nepareikalavo, tada tuos pačius makaronus, žuvies pirštelius bei bulvytes iš pagrindinės salės atnešė toje valgyklėlėje. Jokių košių.

Vaikų animacija monotoniška, kuri dažnai vyko prie lauko baro, prie kurio suaugę geria alkoholį. 

Absurdų buvo ir bare, kai paprašėme sulčių įpilti. Barmenas paėmė mažą vienkartinę stiklinę, o kai paprašėme, kad įpiltų į didelę, atsakė, kad jos tik alui...“, – apgailestavo poilsiautoja Tatjana.

Vaikus nuskriaudė labiausiai

Redakcija sulaukė ir daugiau poilsiautojų nusiskundimų. „Nuotraukomis visko nepateiksi. Bet daug melo aprašyme. Trūko padavėjų, maisto, visur milžiniškos eilės. Visą laiką jautėme stresą, ar gausime maisto. Vaikų meniu buvo tik du vakarus iš keturiolikos! Bulvių košė iš miltelių, skrudintos bulvytės iš pakelio ir žuvies piršteliai šaldyti. Vaikų baseinas – su atsiklijavusiomis plytelėmis, visur nesaugu, nehigieniška“, – rašė Marina.

Šiame viešbutyje atostogavo ir Viktorijos šeima. Ji taip pat parašė ilgą viešą skundą. Moteriai taip pat labiausiai užkliuvo tai, kad viešbutyje buvo itin nepatogu apsistoti su vaikais.

„Du kambariai, „kvepiantys senatve“, tikrai ne tokie, kaip pavaizduoti „Novaturo“ puslapyje. Vaikų lovytės sustatytos rusiškos „G“ raidės forma (mėginome perstatyti, bet jos nesiardė), tokiems mažiukams netinkamos, nes jokių apsaugų nėra, vyresni vaikai gali iškristi, o ką jau bekalbėti apie mažiukus, kuriems 3–4 metai. Paprašėme atnešti kūdikio lovytes, tai atnešė vieną – „vos gyvą“. Čiužinio kokybė siaubinga, visas „susisiotas“, skylėtas, gal kokių pelių sukramtytas? 

Po lova geriau nežiūrėti

Bet didžiausia tragedija buvo su restoranu, maistu, aptarnavimu ir kambarių/viešbučio tvarkymu. 

Kambaryje po lovomis didžiausi dulkių/plaukų kamuoliai voliojasi, neaišku, kada valyta buvo. Koridoriuose taip pat nešvara. 

Kambaryje ir balkone radome skruzdžių takus. Jeigu tik paliksi kokį obuolio graužtuką, skruzdės susirenka iš visų kampų. Balkonas kaip buvo neišvalytas, taip ir liko. Neapsikentusi, kad per šiukšles reikia vaikščioti, su rankšluosčiu sušlaviau į kampą šiukšles, ir tai sugebėjo tik po poros dienų surinkti ir išnešti. Šiukšles ne kartą nešiau pati iki artimiausios šiukšlių dėžės. 

Mini šaldytuvas, nors ir nustatytas didžiausia temperatūra, neveikė. Turėjome mini virtuvėlę, galėjome patys gamintis maistą, bet jokių indų nebuvo spintelėje. Virtuvės kriauklėje bėgo tik verdantis vanduo, prašėme sutvarkyti, kad nenusidegintume rankų, bet per 10 dienų nesuspėjo.

„Novaturo“ darbuotojo atsakymas į pateiktas problemas buvo paprastas, kad Graikijos viešbučiai 150 proc. paklausūs savo architektūra, istorija, jie tai puikiai supranta ir visiškai nesistengia dėl poilsiautojų“, – rašė Viktorija.

*** 

„Novaturo“ Rinkodaros projektų vadovė Dovilė Zapkutė komentavo, kad pretenzija yra gauta ir užregistruota. 

„Apie tai informavome ir klientą. Gavę pretenziją, iškart ją nagrinėjame, šią situaciją aiškinamės su partneriais ir mūsų atstovais užsienyje.

Esame dėkingi už klientų išsakytas pastabas bei komentarus, nes visada stengiamės atsižvelgti į klientų interesus ir užtikrinti, kad jų atostogos būtų kuo sklandesnės“, – komentavo „Novaturo“ atstovė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.