Po šventinės medžioklės nuotaiką sugadino „rinkliava“ už nemokamą paslaugą

Naujųjų metų išvakarėse su bičiule nusprendėme apsipirkti viename sostinės prekybos centre įsikūrusioje „Maximoje“. Žinojome, kad ši parduotuvė ten neseniai atidaryta, tad su ilgu prekių sąrašu rankose susiruošėme į šventinių vaišių medžioklę.

 Pirkėja sugrąžinti vežimėlio ir atgauti euro negalėjo.<br> Skaitytojos nuotr.
 Pirkėja sugrąžinti vežimėlio ir atgauti euro negalėjo.<br> Skaitytojos nuotr.
 Pirkėja sugrąžinti vežimėlio ir atgauti euro negalėjo.<br> Skaitytojos nuotr.
 Pirkėja sugrąžinti vežimėlio ir atgauti euro negalėjo.<br> Skaitytojos nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jan 5, 2018, 3:22 PM

Pastatę automobilį stovėjimo aikštelėje nuėjome apsipirkti, o kai po kurio laiko grįžome – laukė nemalonus netikėtumas.

Kadangi pirkome daug įvairių produktų, juos atsigabenome iki automobilio parduotuvės vežimėliu, kurį pasiimant reikėjo „įmesti“ nei daug nei mažai – vieną eurą, tačiau atgauti monetos taip ir nepavyko.

Kai su produktais grįžome į stovėjimo aikštelę ir juos iškrovę norėjome pastatyti vežimėlį bei atgauti šį užstatytą, paaiškėjo, kad to padaryti negalime. 

Tikriausiai daugeliui ši problema pasirodys tiesiog smulkmena, į kurią neverta kreipti dėmesio, bet nuotaiką tokios situacijos sugadina. Ir galiausiai, už tą vieną eurą galima kartą pasinaudoti sostinės viešuoju transportu ar nupirkti vaikui dvi bandeles. Pagalvojau apie kitus žmones, pateksiančius į panašią situaciją, o kas jei kam nors tai bus paskutinis turėtas euras?

***

Maxima“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė pirkėjos atsiprašė. 

„Nuotraukose matyti, jog nuo paskutiniojo vežimėlio sujungtoje jų grandinėje nutrūksi grandinėlė, kuria pirkėja turėjo prijungti savo atsivežtą vežimėlį ir atsiimti į jį įdėtą euro monetą. 

Gaila, kad apgadintą prekių vežimėlį pirmoji pastebėjo pirkėja, o ne mūsų darbuotojai. Nebetinkamą naudojimui vežimėlį iš parduotuvės jau pašalinome, taip pat patikrinome kitus prekių vežimėlius ir daugiau nesklandumų neužfiksavome.

Susidūrus su nesklandumais ar kilus klausimams, pirkėjus visada maloniai kviečiame kreiptis į mūsų darbuotojus, susisiekti nemokama informacine linija 8 800 20050 (8–22 val.) ar rašyti el. paštu maxima@maxima.lt. Išspręsime problemas, padėsime ir atsakysime į rūpimus klausimus“, – komentavo „Maximos“ atstovė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.