Bilietus už 99 eurus pirkusi kaunietė liko ant ledo: įmonė ignoruoja ir laiškus

Pinigai sumokėti, bet renginio nėra, informacijos – irgi. Bilietai.lt – antras pagal dydį bilietų platintojas Lietuvoje. Tačiau net ir su tokia garsia įmone klientams kyla nesklandumų.

 Bilietus pirkę žmonės informacijos laukė ilgai, o susisiekti su įmone - be šansų.<br> V.Balkūno nuotr.
 Bilietus pirkę žmonės informacijos laukė ilgai, o susisiekti su įmone - be šansų.<br> V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 17, 2019, 5:04 PM

Bežaro baletas – didžiulis, ilgai lauktas ir reklamuotas šokio renginys. Jis turėjo vykti balandžio 22 dieną, tačiau buvo atšauktas. Kaunietė Rūta papasakojo, kad nuo tada iš bilietų platintojų nesulaukė jokios informacijos.

„Situacija paprasta. Nusipirkome bilietus į tą renginį, kelios dienos prieš jį gavome laišką, kad renginys atšaukiamas. Laiške buvo nurodyta, kad informacija dėl kitos renginio datos ar pinigų grąžinimo bus pateikta balandžio 26 dieną. Bet jokios informacijos negavau. Pinigų taip pat niekas negrąžino.

Pradėjau informacijos ieškoti pati, bet taip įdomiai – su jais neįmanoma susisiekti. Bilietai.lt internetiniame puslapyje nurodytas telefono numeris sujungia tik su autoatsakikliu“, – stebėjosi Rūta.

Ir iš tiesų – gyvai pasikalbėti su atsakingu įmonės Bilietai.lt žmogumi nėra įmanoma. Visi Lrytas.lt mėginimai susisiekti baigėsi nesėkme.

Paskambinus nurodytu telefonu, atsiliepia autoatsakiklis. Įraše vardijami variantai: jei skambini dėl vieno reikalo, reikia spausti 1, jei dėl kito – 2, ir taip toliau. Tačiau ką bespaustum, pokalbis tėra nukreipiamas į kitą įrašą ir galiausiai išgirsti iš anksto parengtą atsakymą bei raginimą kilus neaiškumams kreiptis elektroniniu paštu.

Net puslapyje Rekvizitai.lt, kuriame gali rasti visų įmonių kontaktus, nurodytas tas pats klientams skirtas autoatsakiklio telefono numeris. Taip pat nurodyta, kad įmonėje dirba 23 darbuotojai. Nemažai, bet panašu, kad atsiliepti gyvai nė vienas jų neįpareigotas.

„Išsiunčiau jiems tris užklausimus, bet jie neatsako. Vėliau puslapyje nurodė, kad nauja informacija bus pateikta gegužės 10 dieną, tačiau ta diena atėjo ir praėjo, o nieko dar nėra...“ - sakė Rūta. Balandžio 17 dieną pagaliau buvo paskelbta informacija, kad renginys perkeliamas net pusmečiu - į spalio 22 dieną.

Paaiškinimų, ką daryti, jei data netinka ar pasiūlymo grąžinti pinigus moteris taip pat nesulaukė. Už 3 bilietus ji sumokėjo 99 eurus. Vienas bilietas kainavo 33 eurus.

„Nėra kažkokie nežmoniški pinigai, bet vis dėlto susidaro suma“, – apgailestavo ji.

Nepavykus prisiskambinti, Lrytas.lt dėl komentaro į Bilietai.lt kreipėsi elektroniniu paštu. Kol kas įmonė dar neatsakė. Sulaukus atsakymo, straipsnis bus papildytas.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.