Visur atsiskaitinėjo tik kortele. Staiga – netikėta problema

Šiandiena dažnas atsiskaitymas kortele, netgi vienu jos prilietimu, o prireikus grynųjų taip pat žygiuojame į bankomatą. Tik ką daryti, jeigu kortelės kuriam laikui netenki? Toks klausimas kilo vyrui, kurio kortelė vieną dieną tiesiog nustojo veikusi.

 Netekus kortelės vyrui iškilo nesklandumų net dėl maisto pirkimo.<br> 123rf ir lrytas.lt nuotr. koliažas.
 Netekus kortelės vyrui iškilo nesklandumų net dėl maisto pirkimo.<br> 123rf ir lrytas.lt nuotr. koliažas.
swedbank pristatė naujas mokėjimo korteles, be kontaktė kortelė<br>D.Umbraso nuotr.
swedbank pristatė naujas mokėjimo korteles, be kontaktė kortelė<br>D.Umbraso nuotr.
 123rf nuotr.
 123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Oct 23, 2019, 3:35 PM

„Kreipiuosi į jus, gal man, kaip pensininkui, patarsite, ką daryti, – rašė „Bendraukime“ skaitytojas Arnoldas. – Reikalas tas, kad nesinaudoju grynais pinigais, o mano banko debeto kortelė nei iš šio, nei iš to išsimagnetino, nors ją ir saugojau nuo įvairių poveikių, o kortelės galiojimas baigiasi tik 2022 m. liepos mėn.

Aš dabar neišmanau, kokiu būdu man nusipirkti maisto produktų? Pasiskolinti grynųjų neturiu iš ko, o nauja debeto kortelė bus gatava tik po savaitės.

Ir pabaigai – retorinis klausimas. Ar Lietuvoje jau galima atsisakyti grynųjų pinigų naudojimo ir pasitikėti vien banko kortelėmis, jeigu nėra jokios garantijos, kad pačiu netinkamiausiu metu kortelė išsimagnetins?“

Swedbank“ banko atstovas spaudai Saulius Abraškevičius paaiškino, ką banko klientui reikėtų daryti tokiu atveju.

„Tais atvejais, kai klientas negali atsiskaityti dėl galimai nekokybiškos mokėjimo kortelės, kviečiame klientą visų pirma apie tai pranešti bankui – skambinant tel. 1884, interneto banko žinute ar užsukus į banko padalinį.

Identifikavę klientą stengiamės nustatyti tikrąją jo mokėjimo kortelės neveikimo priežastį. Priežasčių gali būti ne viena, pavyzdžiui, kortelė išsielektrina, jai gali būti taikomi atsiskaitymų apribojimai įtarus, jog ja pasinaudoti bandė kiti asmenys.

Gavę kliento kreipimąsi, jį svarstome individualia tvarka ir stengiamės rasti geriausią šios situacijos sprendimo būdą. Paprastai klientų aptarnavimo padalinyje tokiu atveju galima nemokamai gauti iki 150 eurų. Mūsų praktika rodo, kad kol gaminama nauja banko kortelė, klientams 150 eurų sumos paprastai pakanka.

Jeigu klientui reikia didesnės negu 150 eurų sumos, bankas siūlo papildomą paslaugą – laikinąją bankomato kortelę, kuria klientas nemokamai gali išsigryninti 580 eurų per mėnesį „Swedbank“ bankomatuose visoje Lietuvoje.

Bankas nekokybišką mokėjimo kortelę keičia nemokamai. Nesvarbu, ar tai atsitiko dėl netinkamo kliento naudojimosi kortele ar dėl kitų priežasčių“, – pabrėžė S.Abraškevičius.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.