Šiomis dienomis jau pradedami darbai krantinės atkarpoje nuo Tuskulėnų rimties parko memorialinio komplekso iki Žirmūnų tilto.
Čia prie įrengto dviračių ir pėsčiųjų tako projektuojamas apšviestas 2,25 metro pločio pėsčiųjų takas.
Šalia tako suprojektuoti suoliukai, šiukšliadėžės, minimali vaikų žaidimo aikštelė. Dviračių takui naudojama esama trinkelių danga, tačiau numatomas naujas ženklinimas.
Dviračių tako plotis – 3 metrai. Bus tvarkomas ir beveik pusės kilometro ilgio esamas gruntinis takas link upės.
Likus 60 metrų iki Žirmūnų tilto projektuojamas naujas dviračių takas.
Jis bus raudono asfalto dangos, 2,5 m pločio. Šioje vietoje pėsčiųjų tako plotis – 2,10 m. Pėsčiųjų ir dviračių taką skirs 1,40 m pločio gatvės želdinių juosta.
Atkarpoje nuo Žirmūnų tilto iki Mindaugo tilto dviračių takas bus iš raudonų plytų asfaltbetonio dangos, jo plotis – 2,5 metro.
Olimpiečių gatvėje prie Sporto rūmų dviračių ir pėsčiųjų takai bus sujungti, nes priartėjama prie Vilniaus žydų Šnipiškių senųjų kapinių vietos, kur negalimi jokie žemės judinimo darbai.
Olimpiečių gatvės pradžioje projektuojami dveji laiptai patekti į krantinę.
Šalia Lietuvos sporto draugijos „Žalgiris“ krantinėje remontuojami esami laiptai ir projektuojamas pandusas laivams į vandenį nuleisti.
Čia po gatve yra įrengtas perėjimas, kuriuo aktyviai naudojasi sportininkai. Perėjimas sujungia irklavimo bazės teritoriją su krantine.
Šalia atraminės sienos projektuojama saugykla valtims laikyti. Šlaitas suskaidytas į kelias terasas, kuriose vasarą laiką galės leisti miestiečiai, todėl ši vieta papildyta papildoma sporto įranga, mažąja architektūra. Numatyta ir vieta sezoninei lauko kavinei.
Tvarkant visą atkarpą nuo Tuskulėnų rimties parko memorialinio komplekso iki Žirmūnų tilto numatyta šalinti 16 prastos būklės medžių, dar 12-os teks atsisakyti dėl infrastruktūros įrengimo.
„Tačiau kur tiktai buvo įmanoma, projekto sprendinius pritaikėme taip, kad būtų galima išsaugoti kuo daugiau esamų medžių. Tarkime, 2,5 m pločio dviračių tako konfigūracija buvo pakeista siekiant taką atitraukti nuo esamų medžių.
Be to, buvo įvertinta ir medžių būklė, taip pat šalinami žūstantys ar neprigiję, savaiminiai medžiai, kurių šaknynas įaugęs į krantinių betoną“, – sakė Neries krantinių rekonstrukcijos projekto vadovė architektė Lolita Vileikienė.