12,2 km ilgio atkarpoje numatyti 2 kelių viadukai, 1 geležinkelio viadukas, 1 kelių tunelis, 2 regioninės stotelės ir 1 pralanka.
Specialus mokslinis triukšmo modeliavimas leidžia nustatyti, kur reikia įrengti triukšmo mažinimo priemones – slopintuvus ir triukšmo barjerus. Šioje atkarpoje iš viso bus įrengta maždaug 746 m triukšmo barjerų. Be to, 3 gyvūnų perėjos užtikrins jiems galimybę saugiai kirsti geležinkelį.
Šioje atkarpoje projektuojamas įspūdingas inžinerinis statinys – tiltas per Neries upę. Tai bus vienas ilgiausių, 1,5 km ilgio, geležinkelio tiltų Baltijos šalyse. Saugant aplinką, pačioje upėje nebus nei vienos atramos – 150 m geležinkelio kabos virš upės tam, kad žuvys galėtų laisvai migruoti, o vandens augmenija – vešėti. Ši konstrukcija tvirta ir reikalauja mažai priežiūros.
Sekcijos Kaunas–Ramygala detalusis techninis projektavimas bus užbaigtas 2021 m. AB „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ jau pradėjo pasirengimą šios sekcijos statybos darbų pirkimui. Statybas taip pat planuojama pradėti 2021 m.