Atvykęs pirmo pokalbio su užsakovu ir praėjusio šimtmečio name apžiūrėjęs jo būstą, kūrėjų ketvertas iš Vilniaus Tomas Umbrasas, Aidas Barzda, Tautvydas Vileikis ir Rokas Kontvainis tuoj pagavo mintį, kad čia būtų tobula išlaikyti senąją rafinuotą eleganciją, ją subtiliai papildant šiuolaikiniu dizainu.
Patogi ir estetiška aplinka jau yra tapusi savotiška „YCL studio“ kūrybos vizitine kortele. Tad Strasbūro bute jie nebe pirmą kartą klasiką interpretavo šiuolaikiškai ir jiems tai puikiai pavyko.
Praėjusio šimtmečio name esančiame bute kūrėjai stengėsi kuo mažiau keisti tai, kas likę autentiška, pagrindinius kambarius koregavo minimaliai, išskyrus įėjimą iš svetainės į židinio kambarį – jį praplėtė, nes norėjosi išryškinti erdvę tarp kambarių.
Į būstą atkeliavę nauji daiktai, aksesuarai sąmoningai buvo parinkti tamsių atspalvių, kad kuo labiau skirtųsi nuo to, kas sena – namuose likę balta.
„Žinoma, atsirado kitų spalvinių derinių, bet iš esmės puikiai pavyko suformuoti tvarkingą to, kas sena, ir to, kas nauja, sąveiką“, – džiaugėsi architektai.
Vonios kambarį jie pavertė ištaigingu poilsio kambariu, kuriame daug šviesos, didžiulė elegantiška vonia, lengvutis krėslas ir šalia balkonas, kuriame galima įkvėpti oro po vandens procedūrų.
„Vienas sudėtingesnių darbų, – prisipažino T.Umbrasas, – mūsų suprojektuotas ir pagamintas trijų metrų ilgio metalinis virtuvės baro stalas.“
Ir tai ne tik stalas, tai – skulptūra. Architektai stengėsi sukurti baldą, kuris taptų naujo dizaino dalimi, bet kartu lyg ir pasislėptų bendroje interjero kompozicijoje, sukurdamas tik lengvos konstrukcijos vaizdą.
Kone metus vykusius būsto įrengimo darbus atliko stipri lietuvių kompanija – svarbiausia kūrybos dalis atiteko „YCL studio“, apdaila rūpinosi „YCL decoration“, o baldus pagamino „YCL furniture“, žodžiu, visas procesas nuo A iki Ž buvo vienose rankose. Tiesa, dauguma baldų – sofos, kėdės atkeliavo iš Vilniaus, bet jos ne lietuvių gamybos, o kietuosius baldus Prancūzijoje įsikūrusiam ukrainiečiui pagamino mūsiškiai.